Η Παρασκευή απεδείχθη μία ιδιαίτερη μέρα στη Μόντσα, με τις Ferrari να μοιάζουν γρήγορες, αλλά η βροχή δεν αφήνει το περιθώριο για ασφαλή συμπεράσματα.
Στο FP1, η βροχή έκανε την εμφάνισή της, και μέχρι και το τελευταίο δεκάλεπτο, όλοι βγήκαν με τα βρόχινα ή τα ενδιάμεσα ελαστικά για τα runs του.
Με τα σλικ, άπαντες κατάφεραν να βελτιώσουν, όμως ελάχιστοι πίεσαν περισσότερο. Για αυτό και οι δύο Mercedes και ο Vettel έμειναν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Charles Leclerc και τις McLaren των Sainz και Norris.
Το FP2 ξεκίνησε υπό συννεφιά και με την πιθανότητα βροχής αρκετά υψηλή. Για αυτόν τον λόγο, όλοι βγήκαν από νωρίς στην πίστα για να κάνουν γρήγορους γύρους, με λίγα καύσιμα και τη μαλακή γόμα.
Εκεί, η Ferrari έκανε το 1-2, με τη Red Bull στο 3-4, την ώρα που η Mercedes απείχε από αυτά τα runs, και έμεινε στο 5-6.
Πιο πίσω, ο Grosjean και ο Ricciardo ήταν αρκετά γρήγοροι, αμφότεροι στη δεκάδα, ενώ και οι δύο Toro Rosso (στον εντός έδρας αγώνα τους) έδειχναν να έχουν ταχύτητα.
Λίγο μετά, άρχισε να βρέχει έντονα, και για περίπου 20 λεπτά η πίστα ήταν άδεια.
Όταν οι συνθήκες βελτιώθηκαν και τα σλικ ελαστικά ήταν βιώσιμη επιλογή, άρχισαν και οι προσομοιώσεις αγώνα.
Εξαίρεση ήταν η Mercedes, που έκανε τα quali runs που δεν έκανε νωρίτερα. Ο Hamilton ανέβηκε 2ος, μόλις 0,068 δλ. πίσω από τον Leclerc, ενώ ο Bottas ανέβηκε 4ος.
Με το οδόστρωμα να είναι στεγνό σε κάποια σημεία και βρεγμένο σε άλλα, ο ρυθμός που έδειχναν να έχουν οι πρωτοπόροι δεν ήταν αντιπροσωπευτικός. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο Leclerc ξεκαθάρισε μέσω team radio ότι δεν ήθελε να πάρει ρίσκα και να πιέσει, για να μην κάνει λάθος.
Αυτό συνθέτει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον σκηνικό ενόψει του αγώνα, κατά τον οποίον αναμένεται να βρέξει, ανακατεύοντας κι άλλο την τράπουλα.
Συνέχεια αύριο με το FP3 (13:00) και τις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.