Δύο βροχερά 90λεπτα ελεύθερων δοκιμών άφησαν τις ομάδες να μην έχουν συλλέξει τα δεδομένα που θα ήθελαν και μας άφησαν στο σκοτάδι όσον αφορά τις δυνατότητες των μονοθεσίων στη Suzuka.
Σε αμφότερες τις περιόδους υπήρξε ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα όπου οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν ενδιάμεσα ελαστικά, αντί για βροχής. Για σλικ ούτε λόγος. Μία πρώτη εκτίμηση, είναι ότι οι Mercedes έδειξαν καλή εικόνα, χωρίς να ρισκάρουν πολλά στο βρεγμένο για να βρεθούν στην κορυφή των χρόνων. Στην πρωινή διαδικασία ο Carlos Sainz σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, εμπρός από τον Daniil Kvyat. O Ρώσος οδηγός της Red Bull ήταν ο ταχύτερος οδηγός του FP2, εμπρός από τις Mercedes. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Nico Rosberg χρησιμοποιεί την κινητήρια μονάδα της Monza (η οποία αντικαταστάθηκε πριν τις κατατακτήριες δοκιμές στην Ιταλία).
Οι οδηγοί ήταν προσεκτικοί, ωστόσο υπήρξαν αρκετές μικρές έξοδοι στις δύσκολες συνθήκες, χωρίς να συμβεί όμως κάποιο ατύχημα. Οι γύροι που συμπληρώθηκαν ήταν περιορισμένοι και ουσιαστικά, κανείς δεν έχει σαφή εικόνα για τις δυνατότητες των ομάδων ενόψει του Ιαπωνικού GP. Οι οδηγοί της Ferrari πάντως έκαναν τους περισσότερους γύρους στο FP2._Φ.Λ.