O Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με πάρα πολύ μεγάλη διαφορά (0,75 δλ.) από την Mercedes του Valtteri Bottas, ο οποίος κατετάγη στη 2η θέση.
Η Red Bull χρησιμοποίησε πίσω αεροτομές διαφορετικού τύπου σήμερα, οι οποίες παράγουν χαμηλότερες τιμές αρνητικές άντωσης, που προσδίδουν υψηλές τελικές ταχύτητες και πολύ καλούς χρόνους στο δεύτερο sector του Paul Ricard. Ακόμη και με τις καινούργιες πίσω αεροτομές, η Red Bull διατήρησε ένα ευσεβές προβάδισμα στις γρήγορες στροφές του τρίτου τμήματος της πίστας.
H Red Bull άλλαξε την πίσω αεροτομή της RB16B σε σχέση με εχθές. Η νέα λύση (στην αριστερή φωτό) παράγει χαμηλότερες τιμές αρνητικής άντωσης και προσδίδει υψηλότερες τελικές ταχύτητες στις ευθείες. Ωστόσο η Red Bull δεν έχει χάσει το πλεονέκτημά της στο 3ο sector. #F1 #F1gr https://t.co/byWqu06cSX
— Fabrizio Lazakis (@FabrizioLazakis) June 19, 2021
Οι αλλαγές στο στήσιμο της Red Bull έδωσαν πολύ μεγάλο προβάδισμα στην αυστριακή ομάδα, τουλάχιστον στον ένα γύρο και μένει να δούμε αν η Mercedes θα έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στις κατατακτήριες δοκιμές. H Mercedes δοκίμασε κατά τη διάρκεια του FP3 δύο διαφορετικές εκδόσεις πίσω αεροτομής, οι οποίες διακρίνονται από το μονό ή διπλό υποστήριγμα στο κέντρο τους.
Απογοητευτική ήταν η απόδοση του Lewis Hamilton ο οποίος και παλι δεν ήταν ο ταχύτερος εκ των δυο Mercedes, με τον Βρετανό να κατατάσσεται μόλις 5ος, σχεδόν 1 δλ. μακριά από τον Verstappen και πίσω από τους Carlos Sainz και Sergio Perez.
H επίδοση του Sainz ήταν εκπληκτική και απρόσμενη, με τον Ισπανό να βρίσκεται πολύ κοντά στο χρόνο του Bottas και 6/10 του δλ. εμπρός από τον team mate του στη Ferrari, Charles Leclerc, o οποίος κατέληξε εκτός της πρώτης 10άδας.
Ο Lando Norris βρέθηκε στην 6η θέση με τη McLaren, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Alpine, Fernando Alonso και Esteban Ocon. Πίσω από τον Γάλλο κατετάγη ο συμπατριώτης του, Pierre Gasly, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo, ο οποίος ξεκίνησε τη διαδικασία κάνοντας μερικούς πολύ γρήγορους γύρους, ταχύτερους από αυτούς του Norris, αλλά στο τέλος έπεσε λίγο πιο πίσω από τον team mate του στη McLaren.
Τα επίμαχα κίτρινα kerb στην έξοδο της στροφής 2 παρέμειναν στη θέση τους παρά τα παράπονα των κορυφαίων -κυρίως- ομάδων, ενώ οι αγωνοδίκες επιβλέπουν και τα όρια πίστας στη στροφή 6 από σήμερα. Ήδη 10 χρόνοι ακυρώθηκαν στο FP3, συμπεριλαμβανομένου ενός πολύ καλού γύρου του Verstappen._Φ.Λ.
Tweets by FabrizioLazakis