X
Αγώνες

GP Αζερμπαϊτζάν: FP1-FP2: Χωρίς πρόσφυση και χωρίς ξεκάθαρο φαβορί

Η έλλειψη πρόσφυσης στα σημεία έντονου φρεναρίσματος στην πίστα του Μπακού οδήγησε σε πολλά λάθη, εξόδους και δύο κόκκινες σημαίες. Και το σημαντικότερο: δεν υπάρχει κανείς που να ξεχώρισε.

Η μέρα ξεκίνησε με το FP1, όταν και κατέστη σαφές πως η πίστα δεν βρισκόταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να μπορέσουν οι οδηγοί να κινηθούν γρήγορα. Αυτός που κατάφερε όμως να είναι σταθερά ταχύτερος όλων εξ αρχής ήταν ο Max Verstappen, που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την πρόσφυση που είχε η RB13 (κάτι που φάνηκε και στα χέρια του Daniel Ricciardo). Τις δύο RB ακολούθησαν οι Mercedes, με τη Ferrari να μοιάζει η τρίτη καλύτερη ομάδα μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Ωστόσο, στο FP2, εκεί που πάντα οι ομάδες κυνηγούν την απόδοση και τη σταθερότητα στο γυρολόγιο, οι Ιταλοί υπερίσχυσαν των πρωταθλητών και ειδικά ο Sebastian Vettel φάνηκε να κινείται περί τα 2-3 δέκατα ταχύτερα του Verstappen και του Bottas. Ο Lewis Hamilton δυσκολεύτηκε αρκετά, όχι μόνο με την πρόσφυση (ένα ζήτημα που δεν άφησε κανέναν στον απυρόβλητο), αλλά και με την ισορροπία της W08, καθώς έμεινε 10ος στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο.

Εντυπωσιακή υπήρξε η απόδοση των Force India στο FP1 (παρά την κόκκινη σημαία που προκάλεσε ο Sergio Perez με το ατύχημα στην T9), ενώ αίσθηση έκανε η 6η θέση του Lance Stroll στο FP2. Είναι αλήθεια πως αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα στο Μπακού το να διαθέτεις μονάδα ισχύος της Mercedes και με τον Καναδό να βρίσκει ρυθμό, ίσως δούμε μία δεύτερη σερί παρουσία του στους βαθμούς.

Στα των ατυχημάτων, παρά τις πολλές εξόδους και τις… όπισθεν των οδηγών, μόλις τρεις φορές υπήρξε επαφή με τις μπαριέρες. Πέραν του Perez, στο ίδιο σημείο προσέκρουσε κι ο Jolyon Palmer κατά τη διάρκεια του FP2, ενώ στο τέλος της ίδιας διαδικασίας ο Verstappen έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου και έπεσε τις μπαριέρες προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές στο πίσω μέρος.

Τι μπορεί να κρατήσει κανείς από την πρώτη –περίεργη- μέρα στο Αζερμπαϊτζάν: η Pirelli κινήθηκε συντηρητικά με τις γόμες που διέθεσε, καθώς η ultra soft θα ήταν η σωστή επιλογή σε αυτές τις συνθήκες, κι αυτό επηρεάζει άμεσα την απόδοση των οδηγών που πιέζουν με ελαστικά ελαφρώς πιο σκληρά από ό,τι θα ήθελαν.

Η δράση συνεχίζεται αύριο στις 13:00 με το FP3 και στις 16:00 με τις κατατακτήριες._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!