Τη δεύτερη pole position πανηγύρισε στο Spielberg ο Charles Leclerc, με τον Lewis Hamilton δεύτερο (και υπό εξέταση για παρεμπόδιση στο Q1), και τον Max Verstappen να ανεβαίνει 3ος. Ένατος θα εκκινήσει ο Sebastian Vettel, μετά από πρόβλημα στο μονοθέσιό του.
Στο Q1, οι δύο Ferrari επέλεξαν να τρέξουν με τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τις Mercedes και Red Bull που επέλεξαν τη μαλακή. Αυτό δεν απέτρεψε τον Leclerc να περάσει προσωρινά μπροστά, μαζί με τον Vettel στην πρώτη τριάδα, με τον Verstappen να τις χωρίζει και τους Gasly, Hamilton να ακολουθούν. Ο Norris κατάφερε να είναι μπροστά από τον Bottas, ενώ κι ο Sainz ήταν μέσα στη δεκάδα.
Αυτά, στα πρώτα runs, αφού όταν βγήκαν ξανά οι οδηγοί, ο Verstappen πέρασε πρώτος, ο Norris ανέβηκε 4ος, κι ο Hamilton με τον Bottas έπρεπε να βγουν ξανά για να μην κινδυνεύουν με αποκλεισμό. Φυσικά, αμφότεροι πέρασαν στο Q2.
Ο Βρετανός, βέβαια, είχε και μία εξέταση να τον περιμένει μετά το πέρας των κατατακτήριων, αφού στις αρχές του Q1 παρεμπόδισε τον Raikkonen την ώρα που ο Φινλανδός βρισκόταν σε γρήγορο γύρο.
Πιο πίσω, η μάχη για την πρόκριση ανάμεσα στις ομάδες του midfield στην επόμενη διαδικασία είχε μεγάλο ενδιαφέρον, με την κίνηση να παίζει τον ρόλο της. Ο Albon σώθηκε την τελευταία στιγμή, αφήνοντας εκτός τον Perez, μαζί με τους Stroll, Kvyat, Russell και Kubica.
Στο Q2, οι Mercedes και Verstappen προτίμησαν τη μέση γόμα, ώστε να προσπαθήσουν να εκκινήσουν με αυτήν στον αυριανό αγώνα. Τη διαφορά έκανε η Ferrari που διάλεξε τη μαλακή.
Ως αναμενόταν, ο Leclerc πήρε την πρωτιά, με τον Vettel 2ο, τον Verstappen 3ο και τις δύο Mercedesνα ακολουθούν.
Στο τέλος, το λάθος του Magnussen «χάλασε» τον γύρο του Norris και των δύο Renault, με τον Βρετανό όμως να προκρίνεται, την ώρα που εκτός έμειναν οι Grosjean, Hulkenberg, Albon, Ricciardo κι ο Sainz. Hulkenberg και Sainz έχουν ποινές (5 θέσεις για τον Γερμανό, από το τέλος του grid θα εκκινήσει ο Ισπανός) για αλλαγή μερών στις μονάδες ισχύος τους.
Το Q3 ξεκίνησε με «δράμα», αφού οι άνθρωποι της Ferrari δούλευαν πάνω στο πίσω αριστερό μέρος του μονοθέσιου του Vettel, παρουσία κι ενός εκπροσώπου της FIA. Ο λόγος, ένα πρόβλημα με το σωληνάκι που ελέγχει την πίεση του αέρα που μεταφέρεται στον κινητήρα. Δεν βγήκε ποτέ στην πίστα, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να εκκινήσει αύριο 9ος, κερδίζοντας μία θέση χάρη στην ποινή του Magnussen για την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων.
Με τον Leclerc μόνο να συμμετέχει για τη Ferrari, όλες οι ελπίδες της ομάδας έπεσαν σε αυτόν για την pole – και δικαιολογημένα, αφού μετά τους πρώτους γρήγορους γύρους, ο Μονεγάσκος ήταν πρώτος με 0,351 δλ. από τον Bottas. Τρίτος ήταν ο Verstappen και 4ος έμεινε ο Hamilton.
Στα δεύτερα runs, ο Leclerc κατάφερε να βελτιώσει, γράφοντας νέο ρεκόρ πίστας, με τις δύο Alfa Romeo να περνούν τον Gasly.
Ο αγώνας ξεκινά αύριο στις 16:10._Δ.Μ.