Pole position στον αγώνα και το Sprint, νίκη στον αγώνα και το Sprint, ταχύτερος γύρος και πρωτοπόρος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Με απόλυτη κυριαρχία, ο Max Verstappen πήρε την καρό σημαία στο Grand Prix της Αυστρίας. Ο Charles Leclerc ανέβηκε στο βάθρο μετά το Μπακού, ενώ ο Sergio Perez από την 15η θέση της εκκίνησης, τερμάτισε αξιοθαύμαστα τρίτος.
Στην εκκίνηση, ο αγώνας έδειχνε συναρπαστικός. Ο Verstappen εκκίνησε δυνατά, κρατώντας τη θέση του, αλλά χρειάστηκε να αμυνθεί τουλάχιστον δύο φορές από τον πολύ επιθετικό Charles Leclerc, για να προστατέψει την πρωτοπορία του. Ο Lewis Hamilton αιφνιδίασε τον Lando Norris και πήρε την 4η θέση από τη McLaren στη στροφή 1. Στον 2ο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε λόγω εξόδου του Yuki Tsunoda πιο πίσω και ορισμένοι εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση, μπαίνοντας για ελεύθερο πιτ στοπ.
Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen οριοθέτησε τον ρυθμό και πάτησε την κατάλληλη στιγμή γκάζι, ώστε να μην απειληθεί από τις Ferrari. Καμία ιδιαίτερη αλλαγή όμως, δεν σημειώθηκε στην κατάταξη. Πλην πέντε οδηγών, ολόκληρο το grid, προτίμησε τη μέση γόμα για να εκκινήσει τον αγώνα, ενώ ο μοναδικός στην πρώτη δεκάδα με σκληρή γόμα, ήταν ο Fernando Alonso. Στον 9ο γύρο, ο Sergio Perez πάλεψε πολύ για να προσπεράσει τον George Russell και παρότι ο Βρετανός τον ταλαιπώρησε, εν τέλει ο Μεξικάνος, ολοκλήρωσε την κίνηση.
Στον γύρο 13, η πρώτη εγκατάλειψη του Grand Prix ήταν γεγονός. Ο Nico Hulkenberg είδε τη Haas να «καπνίζει» και σταμάτησε εκτός της πίστας με ασφάλεια. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι αγωνοδίκες έβγαλαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και για αυτό οι McLaren και Mercedes, μπήκαν για πιτ στοπ και έβαλαν σκληρή γόμα. Αντίθετα, οι δύο Ferrari που είχαν μέση γόμα, πήγαν σε διαφορετική στρατηγική και μπήκαν για… μέση γόμα με τον Carlos Sainz να πέφτει προσωρινά στην 6η θέση.
Στον 22ο γύρο, ξεκίνησε μία δυνατή μάχη, με τον Lewis Hamilton να προσπαθεί να επιτεθεί και να κερδίσει θέση από τον Perez. Ο οδηγός της Red Bull Racing είχε ανέβει ήδη στην 4η θέση, αλλά χωρίς να έχει μπει για πιτ στοπ.
Την ίδια ώρα, o Verstappen μπήκε στους 25 γύρους να αλλάξει τα μέσα ελαστικά του με τα σκληρά. Ο Ολλανδός δεν έχασε χρόνο και στον 26ο γύρο προσπέρασε γρήγορα τη Ferrari του Sainz, με άνεση. Από εκεί και πέρα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε το «κυνήγι» για την έτερη Ferrari του Charles Leclerc.
Στον 28ο γύρο, ήρθε η στιγμή του Lando Norris να κάνει την κίνησή του. Ο Βρετανός προσπέρασε τον Hamilton με DRS, κερδίζοντας την 4η θέση. Αξίζει να σημειωθεί, πως ορισμένοι οδηγοί συμπεριλαμβανομένου του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή και του Sainz, δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας.
Ο Max Verstappen μπήκε σε «τρελούς» ρυθμούς και άρχισε μετά τους 30 γύρους να κερδίζει περίπου 1 δευτερόλεπτο τον γύρο από τον Leclerc. Στον 35ο γύρο, ο Ολλανδός ολοκλήρωσε την κίνηση παρότι «φορούσε» τη σκληρή γόμα και ο Μονεγάσκος τη μέση.
Η κατάταξη μετά από 36 γύρους αγώνα στην Αυστρία, διαμορφωνόταν ως εξής:
Στον γύρο 41, ο Sergio Perez συνέχισε να ανεβαίνει, αφού άφησε πίσω του την Aston Martin του Fernando Alonso. Ο εκπληκτικός Norris, έκανε ταχύτερο πέρασμα στον 49ο γύρο και συνέχισε σταθερά το «κυνήγι» του για την 4η και δυνητικά 3η θέση του Sainz. Ο Verstappen μπήκε, για να αλλάξει τη σκληρή με τη μέση με 22 γύρους να απομένουν, με σκοπό να πάει μέχρι τέλους και να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο.
Στον 56ο, ο Perez με τον δυνατό ρυθμό της RB19 προσπέρασε τον Norris για την 4η θέση, κόβοντας έτσι τις ελπίδες του Βρετανού για βάθρο. Με τον «Checo» να γυρνάει ταχύτατα, άρχισε να βλέπει την πρώτη τριάδα.
Ο Sainz όμως, αποδείχθηκε πολύ «σκληρό καρύδι» και παρά την προσπέραση του Μεξικάνου για μία στιγμή, ο Ισπανός κράτησε προσωρινά τη 3η θέση, χαρίζοντάς μας την πιο εκπληκτική μάχη του Grand Prix. Ο οδηγός της Ferrari ταλαιπώρησε τον Perez μέχρι τον 61ο γύρο, όταν ο Μεξικάνος εν τέλει πέρασε και ανέβηκε στις θέσεις του βάθρου.
Στο τέλος της δεκάδας, ο Lance Stroll κατάφερε και προσπέρασε τη Williams του Alex Albon, ώστε να μπει στους βαθμούς. Έναν γύρο πριν το τέλος, ο Max Verstappen αποφάσισε να πάρει τον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, μπαίνοντας για μαλακή γόμα, εφόσον είχε τόσο μεγάλη διαφορά από τον Leclerc.
Ο Ολλανδός, μη χαρίζοντας τίποτα και σε κανέναν, έκανε Grand Slam, παίρνοντας pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο και την πρωτοπορία καθ’ όλη τη διάρκεια του Grand Prix. «Οδηγός του αγώνα» ονομάστηκε ο εντυπωσιακός Lando Norris ο οποίος τερμάτισε στην 5η θέση. Στη 2η θέση και το βάθρο και ο Charles Leclerc, μετά από καιρό και συγκεκριμένα, μετά το Μπακού, ενώ ο Segio Perez το συμπλήρωσε, εκκινώντας 15ος. Σε «ρηχά νερά» οι δύο Mercedes, όπως και η Aston Martin, στην 9η θέση η Alpine του Pierre Gasly.
*Οκτώ οδηγοί δέχθηκαν ποινές για παραβίαση των ορίων της πίστας, μετά το Grand Prix, γεγονός που επηρέασε ελαφρώς την πρώτη δεκάδα, όχι όμως τους οδηγούς του βάθρου*
Η ανανεωμένη βαθμοφόρα δεκάδα του Grand Prix της Αυστρίας: