Aξιοποιώντας ένα πολύ καλό τριήμερο oι Ferrari έκαναν το «1-2» στο Austin, με τον Leclerc να φτάνει στην τρίτη νίκη του για φέτος κσι τη Scuderia να μπαίνει πλέον στο παιχνίδι για τον τίτλο των κατασκευαστών. Στο βάθρο ο Verstappen, ύστερα από μάχη με τον Norris.
Mε το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Lando Norris επιβεβαίωσε την φήμη περί κακών εκκινήσεων που τον συνοδεύει, αφού κατάφερε να βρεθεί από την πρώτη θέση στην τέταρτη, με τον Max Verstappen να τον προσπερνά και τον Charles Leclerc να εκμεταλλεύεται την ευκαιρία και να τίθεται επικεφαλής του αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας (safety car) μπήκε στην πίστα στον τρίτο μόλις γύρο, ύστερα από έξοδο του Hamilton στην αμμοπαγίδα, που στοίχισε την εγκατάλειψη στον Βρετανό οδηγό της Mercedes.
Mετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Leclerc άντεξε την επίθεση του Verstappen, με την Ferrari του Sainz να πιέζει από την τρίτη θέση. Μετά το pit-stop o Ισπανός της Scuderia ανέβηκε στη δεύτερη θέση και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό, πίσω από τον Μονεγάσκο νικητή και team-mate του.
Για την Μercedes ήταν μια καταστροφική ημέρα, με τον Hamilton εκτός από την αρχή του αγώνα και τον Russell να παλεύει απλά για μια θέση στη δεκάδα. Με τις Ferrari να ταξιδεύουν για τη νίκη, η μάχη μεταξύ Verstappen και Norris για την τρίτη θέση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των θεατών. Αποκορύφωμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης η φάση στον 53o γύρο, όπου ο Norris πάτησε εκτός πίστας και προσπέρασε τον Verstappen.
Οι κριτές γνωμάτευσαν πως αυτό ήταν αντικανονικό και τιμώρησαν τον Βρετανό με ποινή πέντε δευτερολέπτων. To γεγονός όμως είναι ότι όταν ο Verstappen έκανε το ίδιο στον Sainz στις αρχές του αγώνα, δεν επιβλήθηκε καμιά ποινή.
Haas, Alpine, Liam Lawson και Franco Colapinto έδωσαν με τη σειρά τους ένα ξεχωριστό χρώμα στον αγώνα, με τον Νεοζηλανδό να βαθμολογείται από τον πρώτη του εμφάνιση με την RB ως αντικαταστάτης του Ricciardo και τον Αργεντινό να κερδίζει τον βαθμό της δέκατης θέσης.
Επόμενος αγώνας το Grand Prix του Mexico στις 27 Οκτωβρίου
BAΘΜΟΛΟΓΙΕΣ