X
Formula 1

Formula 1: Κυρίαρχος ο Max Verstappen στο GP του Μαϊάμι

Ο Max Verstappen κατέκτησε την τρίτη νίκη της σεζόν, μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο Charles Leclerc, ο οποίος προσπάθησε στους τελευταίους γύρους να «κλέψει» τη νίκη από τον Ολλανδό πρωταθλητή. Το βάθρο στο GP του Μαϊάμι συμπλήρωσε ο Carlos Sainz.

Το Miami International Autodrome ήταν η 76η αγωνιστική διαδρομή που φιλοξένησε Grand Prix της Formula 1 και αναμφίβολα μας έδωσε ακόμη μία συναρπαστική μάχη μεταξύ Max Verstappen-Charles Leclerc.

Αυτός που τελικά πανηγύρισε τη νίκη στο GP του Μαϊάμι ήταν ο πρωταθλητής Max Verstappen ο οποίος μετά την επικράτηση του στην Imola κατέκτησε την τρίτη νίκη της σεζόν αυτή τη φορά σε Αμερικάνικο έδαφος, μειώνοντας ακόμη περισσότερο τη βαθμολογική διαφορά από τον πρωτοπόρο Charles Leclerc.

Ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari προσπάθησε στα τελευταία στάδια του αγώνα να πάρει τη νίκη από τον Verstappen, ωστόσο αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Την τριάδα συμπλήρωσε ο teammate του στην Ferrari Carlos Sainz ο οποίος μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν…

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Charles Leclerc έκανε αυτό που έπρεπε με την F1-75. Εκμεταλλεύτηκε τη χθεσινή pole position κρατώντας με άνεση την πρώτη θέση, ενώ πίσω του ο teammate του Carlos Sainz δεχόταν την επίθεση από τον Max Verstappen.

Ο πρωταθλητής με αρκετή αυτοπεποίθηση σημείωσε ένα καθοριστικό προσπέρασμα που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη συνέχεια του αγώνα, καθώς αν οι Ferrari ήταν στο 1-2, θα είχαν με το καλημέρα μεγάλο πλεονέκτημα. Για τις πίσω θέσεις ο Lewis Hamilton έπεσε στην 8η θέση, ενώ οι δύο Aston Martin βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις καθώς ξεκίνησαν από το pitlane ύστερα από πρόβλημα που αφορούσε στη θερμοκρασία του καυσίμου.

To μεγάλο “όπλο” λέγεται DRS

Ο Charles Leclerc φτάνοντας στον 8 γύρο, είχε καταφέρει να αποκτήσει ένα μικρό προβάδισμα έναντι του Max Verstappen, ωστόσο αυτό θα άλλαζε πολύ γρήγορα στη συνέχεια. Ο πρωταθλητής εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Charles Leclerc με το εμπρός δεξί ελαστικό του, κατάφερε να τον πλησιάσει ταχύτατα.
Στον 9ο γύρο ο Ολλανδός χρησιμοποιώντας το DRS “βούτηξε” στην εσωτερική της στροφής 1, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση. Ο Charles Leclerc είχε στη συνέχεια το πλεονέκτημα του DRS, ωστόσο η μεγάλη διαφορά τελικής ταχύτητας υπερ της Red Bull έκανε την προσπάθεια του Μονεγάσκου για προσπέραση αδύνατη.

Ο Max Verstappen έπειτα από την προσπέραση του στον Leclerc, δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους άνοιξε τη διαφορά του από τον πιλότο της Ferrari στα 3,5 δευτερόλεπτα. Πίσω τους ο Carlos Sainz προσπαθούσε να κρατήσει τον Sergio Perez, o οποίος με τη σειρά του είχε μπει και αυτός στη ζώνη DRS του Ισπανού πιλότου της Ferrari.

Μπορεί η μάχη των Red Bull-Ferrari να ήταν αυτή που μονοπωλούσε το ενδιαφέρον, ωστόσο στο GP του Μαϊάμι οι μάχες για τις πίσω θέσεις ήταν αρκετά συναρπαστικές. Ο George Russell για ακόμη ένα GP έδειχνε εκπληκτικά δείγματα γραφής με την W13, έχοντας βρεθεί στην πέμπτη θέση, με τον Valtteri Bottas να προσπαθεί να μείνει κοντά στον Βρετανό με την Alfa Romeo. Από την έβδομη θέση και πίσω είδαμε τους Hamilton-Ricciardo-Ocon να παλεύουν σε μία μάχη “σώμα με σώμα” ώστε να ανέβουν στην κατάταξη.

Ώρα για pitstop

H Ferrari, κάλεσε τον Charles Leclerc στα pits στον 25ο γύρο για αλλαγή ελαστικών. Ο Μονεγάσκος έβαλε τη σκληρή γόμα της Pirelli, ενώ μετά την έξοδο του στην πίστα βρέθηκε στην τέταρτη θέση. Άμεση ήταν η απάντηση της Red Bull, ο Max Verstappen μπήκε στον επόμενο γύρο τοποθετώντας και αυτός τη σκληρή γόμα. Μετά την ολοκλήρωση των pitstop, η διαφορά μεταξύ Verstappen-Leclerc είχε φτάσει σχεδόν στα 8 δευτερόλεπτα υπέρ του Ολλανδού πιλότου της Red Bull.

Για την μάχη του βάθρου, ο Carlos Sainz παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε στο δικό του pitstop δεν έχασε την τρίτη θέση από τον Sergio Perez. Ο Μεξικανός δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το πρόβλημα του Sainz, καθώς ελάχιστους γύρους πριν έκανε παράπονα στο team radio για υστέρηση στην απόδοση της RB18.

Πίσω από τον Μεξικανό, στην πέμπτη θέση βρισκόταν ο George Russell ο οποίος έδειχνε πως θα πετύχαινε ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα για την ομάδα της Mercedes. Βέβαια ο Βρετανός θα έπρεπε να κρατήσει πίσω του για το υπόλοιπο του αγώνα τον μαχητικό σε ακόμη ένα GP Valtteri Bottas.

Μοναχικός αγώνας και ξαφνικά όλα αλλάζουν

Με τους γύρους να περνούν, ο Max Verstappen συνέχιζε να κρατά με άνεση την πρωτοπορία με 16 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας στο GP του Μαϊάμι. Ωστόσο στον 41ο γύρο θα είχαμε την επαφή Pierre Gasly-Lando Norris, με τον πιλότο της McLaren να καταλήγει στις μπαριέρες και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνιση του.

Με το μονοθέσιο της McLaren να βρίσκεται εντός πίστας και αρκετά θραύσματα να έχουν βρεθεί διάσπαρτα στην αγωνιστική γραμμή, η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητη, ώστε να απομακρυνθούν αυτά με ασφάλεια. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μηδενίζει τις διαφορές άπαντες έσπευσαν στα pits για αλλαγή ελαστικών.

Οι πρωτοπόροι επέλεξαν να τοποθετήσουν στα μονοθέσια τους τη σκληρή γόμα και πάλι πλην του Sergio Perez ο οποίος έβαλε τη μεσαία γόμα της Pirelli. Κερδισμένοι από το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν οι Valtteri Bottas και Lewis Hamilton οι οποίοι κατάφεραν να βρεθούν εμπρός από τον George Russell.

Και τώρα οι δύο τους…

Με την επανεκκίνηση του αγώνα ο Max Verstappen κατάφερε να κρατήσει την θέση του βάζοντας πλώρη για την τρίτη νίκη της χρονιάς. Ωστόσο ο μεγάλος του αντίπαλος Charles Leclerc δεν είχε πει ακόμη την τελευταία του κουβέντα. Ο Μονεγάσκος πιλότoς της Ferrari με 5 γύρους να απομένουν έκανε την τελική επίθεση του με σκοπό να πάρει τη νίκη μέσα από τα χέρια του Ολλανδού πρωταθλητή.

Φυσικά ο Max Verstappen δεν θα άφηνε τον Leclerc να του στερήσει μία νίκη που αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα είχε έρθει με μεγάλη άνεση. Ο Ολλανδός έβαλε το κεφάλι κάτω και με συνεχόμενους γύρους άνοιξε τη διαφορά κατακτώντας εν τέλει την πολυπόθητη τρίτη νίκη της σεζόν. Με τη νίκη του αυτή κατάφερε επιπρόσθετα να μειώσει τη βαθμολογική διαφορά από τον πρωτοπόρο Charles Leclerc.

Ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari δεν μπόρεσε να επικρατήσει ούτε σε αυτό το GP ωστόσο κατάφερε να συλλέξει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος η οποία αναμένεται να μας χαρίσει έντονες συγκινήσεις. Το βάθρο στον αγώνα του Μαϊάμι συμπλήρωσε ο teammate του Carlos Sainz, ο οποίος επέστρεψε στα θετικά αποτελέσματα.

Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari, κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Sergio Perez, μαζεύοντας βαθμούς για την Ιταλική ομάδα στην κούρσα του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Από την άλλη ο μαχητικός Sergio Perez, πάλεψε αλλά δεν χαμογέλασε στο τέλος ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην τέταρτη θέση.

Αισιοδοξία για τη συνέχεια… στην ομάδα της Mercedes, η οποία είδε τους οδηγούς της να κατακτούν την 5η και 6η θέση αντίστοιχα. Ο George Russell βρέθηκε στην πέμπτη θέση μπροστά από τον Lewis Hamilton ο οποίος μπορεί να τερμάτισε έκτος, ωστόσο για ακόμη έναν αγώνα παραπονέθηκε στην ομάδα του για την απόδοση της W13.

Στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε την εμφάνιση του ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo. Ο Φινλανδός δεν μπόρεσε να βρεθεί εμπρός από τις Mercedes, παρολαυτά η επίδοση του μόνο θετικό αντίκτυπο είχε.

Στην όγδοη θέση τερμάτισε ο Esteban Ocon με τον Fernando Alonso να κάνει το «8-9» για την ομάδα της Alpine. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Alexander Albon ο οποίος έδωσε έναν πολύτιμο βαθμό στην πολύπαθη ομάδα της Williams. Επόμενη στάση για τη Formula 1 είναι το GP Ισπανίας το οποίο θα διεξαχθεί στις 20-22 Μαΐου._ Γ. Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: FORMULA 1, FERRARI, MERCEDES, RED BULL, ALPHATAURI, ASTON MARTIN, ALPINE

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!