O Max Verstappen ολοκλήρωσε ιδανικά το τριήμερο στην Imola καθώς πέτυχε με άνεση τη δεύτερη νίκη της χρονιάς για τον ίδιο. Το εξαιρετικό αποτέλεσμα για την Red Bull ολοκλήρωσε ο Sergio Perez κάνοντας το «1-2» για την Αυστριακή ομάδα.
Οι καιρικές συνθήκες στην πίστα της Imola άλλαξαν άρδην τις ισορροπίες στο GP Emilia Romagna αλλά δεν έφεραν εν τέλει κάποια αλλαγή στους πρωταγωνιστές του αγώνα.
Ο πρωταθλητής Max Verstappen πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και στη συνέχεια έβαλε πλώρη για τη δεύτερη νίκη της χρονιάς για τον ίδιο. Ο Ολλανδός δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο και έφερε την RB18 στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Στη δεύτερη θέση πίσω του βρέθηκε ο Sergio Perez με τον Lando Norris να συμπληρώνει την τριάδα του GP Emilia Romagna.
Η μάχη της πρώτης στροφής και το αυτοκίνητο ασφαλείας
Η βροχή που έπεσε μία ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα έφερε πονοκέφαλο σε οδηγούς και ομάδες. Τα σλικ ελαστικά της Pirelli έδωσαν τη θέση τους στα ενδιάμεσα τα οποία ήταν η επιλογή των περισσότερων πιλότων. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο χθεσινός νικητής του Sprint Race Max Verstappen ξεκίνησε καλύτερα από όλους κρατώντας με άνεση την πρώτη θέση. Στον αντίποδα ο Charles Leclerc είχε έντονο σπινιάρισμα με αποτέλεσμα να χάσει δύο θέσεις κατά την εκκίνηση. Μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι Sergio Perez και Lando Norris οι οποίοι κέρδισαν από μία θέση.
Λίγο πιο πίσω θα είχαμε την επαφή των Carlos Sainz και Daniel Ricciardo με τον Ισπανό να κολλά με την Ferrari του στην αμμοπαγίδα και το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνιση του.
Έχουμε αγώνα
Με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 5 γύρο, ο Max Verstappen δημιούργησε αμέσως διαφορά από τον teammate του Sergio Perez. Για την τρίτη θέση του βάθρου ο Lando Norris κρατούσε πίσω του τον Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να προσπαθεί να βρει τον τρόπο να περάσει όσο το δυνατόν ταχύτερα τον Βρετανό ώστε να κυνηγήσει τις Red Bull οι οποίες σιγά-σιγά άνοιγαν τη διαφορά από τους υπόλοιπους.
Για τον Leclerc η προσπέραση τελικά ήρθε στον 8 γύρο με τον Lando Norris να μην μπορεί να αντισταθεί στην ταχύτητα της F1-75. Ωστόσο η δύσκολη δουλειά για τον πιλότο της Ferrari τώρα θα ξεκινούσε. Σταδιακά μείωνε τη διαφορά από τον δεύτερο Sergio Perez αλλά όχι από τον πρωτοπόρο Max Verstappen.
Στις πιο πίσω θέσεις είδαμε την μάχη των George Russell-Kevin Magnussen-Valtteri Bottas, με τον Βρετανό πιλότο της Mercedes να ανεβαίνει στην πέμπτη θέση.
Ώρα για pit stop
Με την πίστα να στεγνώνει η McLaren πήρε την απόφαση να καλέσει τον τελευταίο μετά το συμβάν με τον Sainz, Daniel Ricciardo στα pits ώστε να βάλει σλικ ελαστικά. O Αυστραλός τοποθέτησε τη μεσαία γόμα της Pirelli αλλά αρχικά δεν φαινόταν σωστή η επιλογή της ομάδας. Αυτό τελικά άλλαξε έναν γύρο αργότερα με τον Ricciardo να κινείται ταχύτερα σε σχέση με τους υπόλοιπους.Το παράδειγμα της McLaren μιμήθηκαν και οι υπόλοιπες ομάδες.
Η Red Bull ήταν αυτή που κάλεσε πρώτη τον Sergio Perez στα pits με την Ferrari να απαντά στον επόμενο γύρο. H Scuderia ήθελε να κάνει το undercut και να βγάλει τον πιλότο της μπροστά από τον Μεξικανό. Τελικά αυτό συνέβη αλλά κράτησε μόλις για μερικά μέτρα. Μπορεί ο Charles Leclerc να κατάφερε να βρεθεί μπροστά ωστόσο ο Sergio Perez έχοντας τα ελαστικά του ζεστά ανέκτησε με ευκολία και πάλι την θέση του.
Ο Max Verstappen στη συνέχεια έκανε τη δική του αλλαγή ελαστικών χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, με τον Ολλανδό να παραμένει με άνεση στην πρώτη θέση, μπροστά από τους Sergio Perez και Charles Leclerc.
Σταθερός ρυθμός παντού
Μετά την ολοκλήρωση των pit stop, οι διαφορές είχαν παγιωθεί μεταξύ των περισσότερων οδηγών. Η μεσαία γόμα της Pirelli βοηθούσε στο να κατεβούν οι χρόνοι ωστόσο δεν καταφέραμε να δούμε την μάχη που περιμέναμε για τις μπροστά θέσεις. Ο Max Verstappen είχε σταθερά μια μεγάλη διαφορά από τον teammate του Sergio Perez, με τον Charles Leclerc να μην μπορεί με τη σειρά του να βρεθεί κοντά στον Μεξικανό ώστε να τον απειλήσει.
Με τους γύρους να περνούν η μόνη μάχη που είχαμε στην πίστα της Imola ήταν για την δέκατη τρίτη θέση με τον Lewis Hamilton να παλεύει με τον Pierre Gasly. Ο Βρετανός προσπαθούσε με κάθε τρόπο να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της AlphaTauri.
Το ρίσκο του Leclerc και η έξοδος
Με 13 γύρους να απομένουν η Ferrari αποφάσισε να καλέσει στα pits τon Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος μπήκε στα pits ώστε να βάλει τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, το ίδιο έκαναν όμως και οι δύο Red Bull στους επόμενους γύρους. Ο Leclerc ο οποίος ήθελε να μειώσει τη διαφορά του από τον δεύτερο Sergio Perez στον 54ο γύρο πάτησε άτσαλα στα κερπ χάνοντας τον έλεγχο της F1-75 καταλήγοντας στα προστατευτικά ελαστικά.
O Leclerc ήταν τυχερός στην ατυχία του, καθώς δεν τραυμάτησε σοβαρά το μονοθέσιο του και μπόρεσε να επιστρέψει στην πίστα χάνοντας ωστόσο κάποιες θέσεις. Στη συνέχεια χρειάστηκε να μπει ξανά στα pits ώστε η ομάδα της Ferrari να αλλάξει ελαστικά και το εμπρός ρύγχος του μονοθεσίου. Μετά το pit stop ο Μονεγάσκος έπεσε στην 9η θέση.
Η ώρα του ιπτάμενου Ολλανδού
Με ελάχιστους γύρους να απομένουν ο πρωταθλητής Max Verstappen, το μόνο που είχε να κάνει ήταν να φέρει την RB18 πίσω στο “σπίτι”. Όπερ και εγένετο, ο Ολλανδός χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πέτυχε την δεύτερη νίκη του για φέτος χωρίς ουσιαστικά να απειληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα. Τον εξαιρετικό αγώνα για την Αυστριακή ομάδα ολοκλήρωσε ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός πιλότος της Red Bull έδειξε για ακόμη μία φορά πόσο έμπειρος είναι καθώς σε κανένα σημείο του αγώνα δεν άφησε τον πιλότο της Ferrari να πάρει το πάνω χέρι ολοκληρώνοντας το «1-2» για την ομάδα του. Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Lando Norris με τον Βρετανό να επωφελείται από το λάθος του πιλότου της Ferrari.
Ο μαχητικός για ακόμη έναν αγώνα George Russell κατάφερε να φέρει την W15 στην τέταρτη θέση. Ο Βρετανός μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός έδειξε για ακόμη μία φορά το πόσο ανταγωνιστικός είναι φέρνοντας το μονοθέσιο της Alfa Romeo στην πέμπτη θέση.
Ο Charles Leclerc κατάφερε μετά από μια σειρά από προσπεράσεις να βρεθεί στην έκτη θέση, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για τον ίδιο αλλά και για την ομάδα του. Άπαντες στην Ferrari θα θέλουν να ξεχάσουν το πως εξελίχθηκε ο αγώνας εντός έδρας. Στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Yuki Tsunoda με την Alpha Tauri.
Τους πρώτους βαθμούς σημείωσε η ομάδα της Aston Martin, που είδε τον Sebastian Vettel και τον Lance Stroll να τερματίζουν στην όγδοη και δέκατη θέση αντίστοιχα. Ανάμεσα τους βρέθηκε ο Kevin Magnussen με την HAAS, με τον Δανό να ολοκληρώνει τον αγώνα στην ένατη θέση.
Επόμενη στάση για τη Formula 1 είναι το GP του Μαϊάμι το οποίο θα διεξαχθεί στις 06-08 Μαΐου._ Γ. Τ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: FORMULA1, FERRARI, RED BULL, MERCEDES, ALFA ROMEO, PIRELLI