H Ferrari μετά από 46 αγώνες είδε τον Charles Leclerc να κατακτά τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα με τη δεύτερη θέση του Carlos Sainz πανηγύρισε ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.
Μετά τις χθεσινές κατατακτήριες άπαντες περίμεναν με αγωνία τον κυρίως αγώνα στο GP του Μπαχρέιν. Προς τέρψιν του κοινού είδαμε έναν συναρπαστικό αγώνα με νικητή τον Charles Leclerc. Ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να αντέξει στην πίεση του πρωταθλητή Max Verstappen, ο οποίος εγκατέλειψε ελάχιστους γύρους πριν το τέλος. Η επιστροφή της Ιταλικής ομάδας στις επιτυχίες σφραγίστηκε με τη δεύτερη θέση του Carlos Sainz.
Με λίγα λεπτά να μας χωρίζουν από την πρώτη εκκίνηση της χρονιάς, άπαντες περίμεναν με αγωνία να σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Στην εκκίνηση ο Charles Leclerc ξεκίνησε πολύ καλά ενώ μπαίνοντας στην εσωτερική της πρώτης στροφής κατάφερε να υπερασπιστεί με επιτυχία την θέση του, στρίβοντας πρώτος. Πίσω του ο Max Verstappen προσπάθησε χωρίς επιτυχία να επιτεθεί στον Μονεγάσκο, ενώ ταυτόχρονα είχε τον Carlos Sainz να τον ακολουθεί κατά πόδας.
Καλή εκκίνηση πραγματοποίησε και ο Lewis Hamilton, ο οποίος ταχύτατα πέρασε τον Sergio Perez ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Εντυπωσιακός ήταν ο Kevin Magnussen ο οποίος πέρασε με τη σειρά του τον Sergio Perez για την πέμπτη θέση. O Sergio Perez παρά τις χαμένες θέσεις κατάφερε στη συνέχεια να επωφεληθεί από ένα λάθος του οδηγού της Haas, επανακτώντας εκ νέου την χαμένη θέση του. Ο George Russell κέρδισε δύο θέσεις στην εκκίνηση και βρέθηκε στην έβδομη θέση, με τους Pierre Gasly, Fernando Alonso και Esteban Ocon να ακολουθούν.
Μάχη για δύο
Με τους Charles Leclerc και Max Verstappen να δημιουργούν διαφορά από τον τρίτο Carlos Sainz γύρο με τον γύρο, όλοι περίμεναν την μάχη μεταξύ Ferrari-Red Bull. Πίσω από τους πρωτοπόρους ο Ισπανός οδηγός της Ferrari προσπαθούσε να κρατηθεί μπροστά από τον Lewis Hamilton ο οποίος είδε το μονοθέσιο του να δουλεύει καλύτερα σε ρυθμό αγώνα.
Με τους Sainz-Hamilton να μάχονται χάνοντας χρόνο, είδαμε τον Sergio Perez να φτάνει πίσω από τον Βρετανό οδηγό της Mercedes και να του “παίρνει” την τέταρτη θέση.
Ώρα για pit stop
Τον χορό των pit stop άνοιξε ο Lewis Hamilton, o Βρετανός μπήκε πρώτος ώστε να αλλάξει τα μαλακά ελαστικά του με ένα νέο σετ σκληρών, ενώ είδε τον Κινέζο Guanyu Zhou να τον προσπερνά. Να τονίσουμε πως τη μαλακή γόμα της Pirelli χρησιμοποίησαν άπαντες κατά την εκκίνηση πλην των δύο οδηγών της McLaren οι οποίοι ρίσκαραν με την μεσαία γόμα.
Τo undercut προσπάθησε να κάνει ο Max Verstappen, καθώς μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον δέκατο πέμπτο γύρο. Ο Ολλανδός τοποθέτησε ένα σετ μαλακών ελαστικών ώστε να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Ferrari. Στην Ιταλική ομάδα απάντησαν άμεσα και “τράβηξαν” μέσα για pit stop τον Charles Lecler στον επόμενο γύρο για να βάλουν με τη σειρά τους ακόμη ένα σετ μαλακά ελαστικά.
Η Formula 1 στα καλύτερα της
Με την επιστροφή στην πίστα μετά το pit stop, o Charles Leclerc βρέθηκε ελάχιστα εμπρός από τον Max Verstappen. Για τρεις γύρους η μάχη ήταν συγκλονιστική. Με τη βοήθεια του DRS, ο Verstappen περνούσε μπροστά από τον Μονεγάσκο στο τέλος της ευθείας και αμέσως μετά ο Charles Leclerc εκμεταλλευόμενος τη δυναμική της Ferrari προσπερνούσε και πάλι τον αντίπαλο του. Η μονομαχία συνεχίστηκε μέχρι να καταφέρει ο Leclerc να βγει από τη ζώνη DRS.
Για την τρίτη θέση, ο Carlos Sainz είχε το προβάδισμα με τον Sergio Perez να ακολουθεί διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει αυτός την τρίτη θέση. Στον αντίποδα η ομάδα της Mercedes είχε τοποθετήσει και στους δύο οδηγούς της, την σκληρή γόμα της Pirelli.
Επόμενο pit stop
Ο Ισπανός οδηγός της Alpine Fernando Alonso, ήταν αυτός που μπήκε πρώτος για δεύτερο pit stop. Δύο γύρους μετά τον ακολούθησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος τοποθέτησε τη μεσαία γόμα που θα του επέτρεπε θεωρητικά να φτάσει ως το τέλος.
Στον 31ο γύρο είδαμε τον Max Verstappen να μπαίνει στα pit. Η ομάδα της Red Bull επέλεξε τη μεσαία γόμα δίνοντας την ευκαιρία στον Ολλανδό να πιέσει. Άμεση για ακόμη μία φορά ήταν η απάντηση της Ferrari. Στον επόμενο γύρο ο Charles Leclerc μπήκε για την δική του αλλαγή αλλά αυτή τη φορά βρέθηκε με άνεση μπροστά από τον Verstappen. Ο Ολλανδός εκνευρισμένος απάντησε στην ομάδα του πως ήταν λάθος η εντολή να μην πιέσει τα ελαστικά του, κατά τον γύρο εξόδου.
Με φόντο το βάθρο
Δραματική συνέχεια και αυτοκίνητο ασφαλείας
O Max Verstappen μπήκε για τρίτη φορά για αλλαγή ελαστικών, ενώ από την άλλη η ομάδα της Ferrari αποφάσισε να αφήσει στην πίστα τον Charles Leclerc. Παρολαυτά η Ιταλική ομάδα για να εξασφαλίσει την τρίτη θέση κάλεσε για pit stop τον Carlos Sainz.
Στη συνέχεια είχαμε δράμα στο GP του Μπαχρέιν. Ο Pierre Gasly αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας καθώς το μονοθέσιο της AlphaTauri τυλίχθηκε στις φλόγες. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να εισέρχεται στην πίστα, ο Clarles Leclerc μπήκε για pit stop με τις διαφορές να μηδενίζονται.
Ιταλικός θρίαμβος
Το μονοθέσιο της AlphaTauri τελικά προκάλεσε πονοκέφαλο στους διοργανωτές καθώς δεν ήταν εύκολο να απομακρυνθεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα μονοθέσια να πραγματοποιήσουν αρκετούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με επτά γύρους να απομένουν για το φινάλε, η αγωνία είχε φτάσει στο κατακόρυφο.
Με την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Charles Leclerc έφυγε καλύτερα από όλους και δεν απειλήθηκε από τον Max Verstappen. Από την άλλη ο Ολλανδός είδε τον Carlos Sainz να τον πλησιάζει και να τον απειλεί διαρκώς. Πίσω οι Perez και Hamilton ήταν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν κάθε λάθος που θα προέκυπτε.
Τελικά ο Μονεγάσκος κατάφερε με ταχύτερους γύρους να απομακρυνθεί και να φέρει το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας και πάλι στην πρώτη θέση του βάθρου. Τα πανηγύρια δεν σταμάτησαν για την Ferrari, καθώς ο Carlos Sainz τερμάτισε στη δεύτερη θέση μετά την εγκατάλειψη του Max Verstappen από πρόβλημα στην μπαταρία της RB18.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος έιδε το μονοθέσιο του Sergio Perez να σταματά ξαφνικά στον τελευταίο γύρο. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο George Russell, με τον Kevin Magnussen με την Haas να συμπληρώνει την πεντάδα. Οι Valtteri Bottas, Esteban Ocon, Yuki Tsunoda, Fernando Alonso και Guanyu Zhou συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Επόμενη στάση της Formula 1, το GP Σαουδικής Αραβίας το οποίο διεξάγεται το επόμενο Σαββατοκύριακο 25-27 Μαρτίου._Γ. Τ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Scuderia Ferrari, Formula 1