Μεγάλη μάχη μεταξύ της Audi και της Porsche διαδραματίστηκε στις 6 ώρες του Spa-Francorchamps, το 2ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος FIA WEC.
Μεγάλη μάχη μεταξύ της Audi και της Porsche διαδραματίστηκε στις 6 ώρες του Spa–Francorchamps, το 2ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος FIA WEC. Η Porsche ξεκίνησε δυνατά τον αγώνα, ωστόσο δεν κατάφερε να διατηρήσει την ταχύτητά της μέχρι την καρό σημαία. Η Audi έκανε το 2 στα 2 στο Spa, ενώ η Toyota δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τις γερμανικές ομάδες, καθώς η TS040 Hybrid δεν έχει την ταχύτητα των αντιπάλων της, γεγονός που έγινε εμφανές από τα αρχικά στάδια του αγώνα.
Έχοντας κατακτήσει τις τρεις πρώτες θέσεις στις κατατακτήριες δοκιμές, η Porsche ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα, διατηρώντας την πρωτοπορία για τις 3,5 πρώτες ώρες. Τα πρωτότυπα της γερμανικής εταιρείας ξεκίνησαν τον αγώνα διατηρώντας το 1-2, ωστόσο ένα λάθος του Brendon Hartley στο τελικό chicane (όπου πέρασε ευθεία σε ένα δρόμο διαφυγής και οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι έθεσε σε κίνδυνο τους ανθρώπους της πίστας) εξασφάλισε ποινή stop & go 15 δλ. η οποία εκθρόνισε το πλήρωμα από την 1η θέση. Την πρωτοπορία κληρονόμησε το πλήρωμα Lieb/Jani/Dumas, το οποίο διατηρήθηκε επικεφαλής μέχρι να ξεκινήσει η Audi την αντεπίθεσή της. Η Porsche χρησιμοποιούσε συνεχώς καινούργια ελαστικά για το αρχικό μέρος του αγώνα, γεγονός που της κόστισε στη συνέχεια, σε σύγκριση με την Audi, που είναι πιο ευγενική προς τα Michelin της.
Πραγματοποιώντας πιο σύντομο pit stop, με ανεφοδιασμό μονάχα και διατηρώντας το ίδιο σετ ελαστικών, η Audi πέρασε για πρώτη φορά επικεφαλής στις αρχές της 4ης ώρας. Όταν έκανε και η Porsche το σύντομο pit stop της, η διαφορά από την Audi εκτοξεύτηκε και πάλι στα 20 δλ. Εντούτοις, ο Benoit Treluyer είχε τη δυνατότητα να καλύψει τη διαφορά αυτή από τον Marc Lieb, και στις 4,5 περίπου ώρες, έπειτα από μια σκληρή μάχη, ο Γάλλος οδηγός της Audi πέρασε επικεφαλής. Η Porsche απάντησε με στρατηγική διατήρησης του ίδιου σετ ελαστικών για δύο stint, ωστόσο αναγκάστηκε να μπει στα pits νωρίτερα από το προβλεπόμενο για να τα αντικαταστήσει, βλέποντας ότι έχανε έδαφος. Στη συνέχεια, το τιμόνι της Porsche πήρε ο Neel Jani, ο οποίος κατάφερε να μειώσει τη διαφορά που τον χώριζε από την πρωτοπόρο Audi. Ο Ελβετός κατάφερε μάλιστα να προσπεράσει, πριν εισέλθει στα pits. Ωστόσο, η Audi κατάφερε να περάσει ξανά επικεφαλής με τη χρήση της ίδιας γόμας ελαστικών για δυο stint. H ανωτερότητα της Audi φάνηκε στην καλύτερη διαχείριση των ελαστικών όταν τα χρησιμοποιούσε για δυο stint, παρά το γεγονός ότι η Porsche ήταν ταχύτερη κατά τη διάρκεια ενός απλού stint με φρέσκια γόμα. Εντέλει, το πλήρωμα Fassler/Lotterer/Treluyer της Audi κατέκτησε τη 2η νίκη του σε δυο αγώνες φέτος, με διαφορά 13 δευτερολέπτων από το πλήρωμα Lieb/Jani/Dumas της Porsche. Το πλήρωμα της Porsche Hartley/Webber/Bernhard συμπλήρωσε το βάθρο, έπειτα από την αρχική ποινή stop & go. Το ταχύτερο πλήρωμα της Toyota (Wurz/Sarrazin/Conway) δεν είχε τη δυνατότητα να καταφέρει κάτι καλύτερο από την 5η θέση, παρά το γεγονός ότι είχε έναν καθαρό αγώνα.
Στην κατηγορία LMP2 επικράτησε η Jota Sport με τους Tinckell/Evans/Dolan με Gibson–Nissan. Στην κατηγορία GTE Pro τη νίκη κατέκτησε η Aston Martin με τους Stanaway/Rees/MacDowall έπειτα από σκληρή μάχη με τη Ferrari της AF Corse. H Aston Martin επιβλήθηκε και στην κατηγορία GTE Am με πλήρωμα τους Lamy/Lauda/Dalla Lana.