Η πρώτη του Sebastien Loeb στις πίστες, και συγκεκριμένα στο FIA GT Series, συνοδεύτηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού ο Γάλλος εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, κέρδισε τον έναν από τους δύο αγώνες!
Τι και αν βρίσκεται πλέον σε άγνωστα για τον ίδιο λημέρια; Τι και αν η μορφή αγώνων στην οποία και αποφάσισε να λάβει μέρος δεν έχει καμία σχέση με ότι είχε συνηθίσει ο Sebastien Loeb τα τελευταία χρόνια; Ο εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC προσαρμόστηκε άμεσα στις απαιτήσεις του Πρωταθλήματος FIA GT Series, και στον πρώτο γύρο της χρονιάς στην πίστα του Nogaro στην πατρίδα του, κατάφερε να συνδυάσει το ντεμπούτο του με νίκη. Ο Loeb, μαζί με τον ομόσταυλο του στην Loeb Racing Alvaro Parente, κατάφεραν στον πρώτο αγώνα να επικρατήσουν στο τιμόνι της McLaren MP4-12C. Εκκινώντας από την 3η θέση της εκκίνησης μετά τα χρονομετρημένα, ο Parente έμεινε κοντά στους τρεις πρώτους. Αμέσως μετά την αλλαγή του οδηγού, ο Loeb ήταν αυτός που έφερε την McLaren στην κορυφή περνώντας εννιά γύρους πριν το τέλος τον Mayr-Melnhof με το Audi R8, και αφού προηγήθηκε ενδιαφέρουσα μάχη. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Γάλλος δεν έκρυψε ότι είχε μεγάλη κόντρα με τον οδηγό του Audi. «Μετά την αλλαγή οδηγών ήμασταν πολύ κοντά και σε συνεχή επαφή. Με δυσκόλεψε είναι η αλήθεια, αλλά στο τέλος κατάφερα να βρω την ευκαιρία και να τον περάσω».
Ο δεύτερος αγώνας του πρώτου γύρου, όμως, άνηκε ολοκληρωτικά στην ομάδα της Audi. Τα R8 της βελγικής ομάδας έκαναν το 1-2 παίρνοντας ουσιαστικά εκδίκηση από τους Loeb-Parente που είχαν κερδίσει τον κυριακάτικο αγώνα. Ο Loeb ξεκίνησε πρώτος και παρέμεινε εκεί ως τη στιγμή που παρέδωσε την McLaren στα χέρια του Parente. Σε εκείνο το σημείο, όμως, ο Γάλλος δέχθηκε ποινή χρόνου επειδή είχε λύσει τις ζώνες του πριν σταματήσει το αυτοκίνητο στα πιτ με αποτέλεσμα ο Parente να κάνει ένα πέρασμα από τα πιτ, χάνοντας χρόνο και πολύτιμες θέσεις. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Parente ενεπλάκη σε μία σύγκρουση στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η McLaren της Loeb Racing να δεχθεί ακόμα μία ποινή και ουσιαστικά να τερματίσει στην 13η θέση της κατάταξης. Η νίκη κατέληξε στα χέρια των Stippler-Sandstrom, οι οποίοι αν και τερμάτισαν δεύτεροι, είδαν τους Rast-Mayr Melnhof να δέχονται επίσης ποινή χρόνου επειδή δεν έσβησαν τον κινητήρα του δικού τους R8 στα πιτ, χάνοντας έτσι και τη νίκη που είχαν κατακτήσει._Π.Τ.