X
Αγώνες

Ferrari SF16-H

Η Ferrari παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη φετινή σεζόν της Formula 1, την SF16-H.

Πρόκειται για τo πρώτο μονοθέσιο που έχει δημιουργηθεί στο Maranello υπό την τεχνική ηγεσία του James Allison. O Βρετανός δήλωσε ότι η Scuderia έχει προσπαθήσει να βελτιωθεί σε όλους σχεδόν τους τομείς: ιπποδύναμη, αρνητική άντωση, οδηγική συμπεριφορά. Προφανώς, ο στόχος της Ferrari θα πρέπει να είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ωστόσο, η ιταλική ομάδα γνωρίζει πολύ καλά ότι η Mercedes δεν παρέμεινε στάσιμη κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Συνεπώς, οι δηλώσεις για την καινούργια σεζόν ήταν αρκετά συγκρατημένες. H Ferrari απέφυγε να θέσει δημοσίως συγκεκριμένους στόχους για τη φετινή σεζόν, πέραν αυτού της συνεχούς βελτίωσης.

Η καινούργια SF16-H παρουσιάζει μεγάλες διαφορές με το περυσινό μονοθέσιο. Το ρύγχος της νέας Ferrari είναι κοντό φέτος, θυμίζοντας αυτό της Williams. Υπάρχουν αναφορές που θέλουν την Ferrari να υιοθετεί σύντομα τη χρήση ενός S-duct στο ρύγχος. Το S-duct θα αντλεί αέρα από την «κοιλιά» του ρύγχος (το κάτω μέρος του), ο οποίος θα εξάγεται μέσω μιας οπής στην επάνω επιφάνεια, βελτιώνοντας τη διαφορά πίεσης μεταξύ του επάνω και του κάτω μέρους. Στην εμπρός ανάρτηση η γεωμετρία έχει αλλάξει από push rod σε pull rod, την οποία χρησιμοποιούν όλες οι υπόλοιπες ομάδες του grid. Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα γύρω από τα πλευρικά ψυγεία της SF16-H είναι πιο χαμηλό από πέρυσι. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο σχεδιασμός του καλύμματος του κινητήρα, με ένα μικρό βοηθητικό πτερύγιο πίσω από το airbox (και ένα «κόψιμο» στη ράχη), για τη διαμόρφωση της ροής του αέρα προς την πίσω αεροτομή.

Πρωτοποριακός είναι ο σχεδιασμός του αμαξώματος (επίσης πιο μικρών διαστάσεων) και στην περιοχή της πίσω ανάρτησης. Η δίοδος εξαγωγής ζεστού αέρα από τα ψυγεία έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να περιβάλλει μεγάλο μέρος των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης. Η οπή εξαγωγής που έχει δημιουργηθεί είναι πλατιά και στενή και αποσκοπεί στην καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα επάνω από την περιοχή του διαχύτη με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του τελευταίου. Η διάταξη της κινητήριας μονάδας καθώς και των υπόλοιπων εσωτερικών μερών επίσης έχει περιορισμένες διαστάσεις σε σχέση με πέρυσι, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Έχουμε ήδη αναφέρει τις σημαντικές αλλαγές που λέγεται ότι έχει πραγματοποιήσει η Ferrari στην αρχιτεκτονική της μονάδας ισχύος._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!