X
Αγώνες

F1: Υστερεί σε αρνητική άντωση η McLaren;

Οι οδηγοί της McLaren πιστεύουν ότι το καινούργιο μονοθέσιο υστερεί αυτή τη στιγμή, όσον αφορά την αρνητική άντωση που παράγει.

Οι οδηγοί της McLaren πιστεύουν ότι το καινούργιο μονοθέσιο υστερεί αυτή τη στιγμή, όσον αφορά την αρνητική άντωση που παράγει, αν και πιστεύουν ότι η ομάδα θα έχει λύσει τα προβλήματα πριν το ξεκίνημα της σεζόν.
Η καινούργια McLaren ΜΡ4-26 δεν έχει εντυπωσιάσει μέχρι στιγμής στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Η βρετανική ομάδα χρησιμοποιεί δυο διαφορετικούς σχεδιασμούς εξατμίσεων, γεγονός που σε συνδυασμό με την φτωχή αξιοπιστία του επαναστατικού μονοθεσίου, έχει κοστίσει στη McLaren πολύτιμες ώρες, που μεταφράζονται σε χαμένο χρόνο στην πίστα, κατά την προετοιμασία της για το ξεκίνημα της σεζόν.
Ο Lewis Hamilton δεν πιστεύει πάντως ότι το φετινό μονοθέσιο είναι όσο κακό ήταν αυτό του 2009: «Το ’09 ήταν απαίσιο γιατί το μονοθέσιο αναπηδούσε, έμενε στους τρεις τροχούς στις στροφές, μπλόκαρε φρένα και δεν είχε αρνητική άντωση. Αυτό, δεν μπλοκάρει τα φρένα, δε μένει στους τρεις τροχούς και συμπεριφέρεται πολύ καλά, καλύτερα από το περυσινό μονοθέσιο, αλλά δεν έχει τόση αρνητική άντωση… Οπότε, αυτή είναι η αδυναμία του. Ευελπιστούμε να φέρουμε περισσότερη αρνητική άντωση στο μονοθέσιο πριν τον πρώτο αγώνα».
Την άποψη του team mate του για το μονοθέσιο της McLaren, συμμερίζεται και ο Jenson Button στις δηλώσεις του: «Όταν το οδήγησα για πρώτη φορά, η αντίδρασή μου δεν ήταν ‘ουάου, θα τους σκίσουμε όλους’. Όχι. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε θα το ένιωθε αυτό, γιατί έχει πολύ λιγότερη αρνητική άντωση και τα ελαστικά λειτουργούν πολύ διαφορετικά από τα προηγούμενα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να με τρομάζει πραγματικά στο μονοθεσιο με αρνητικό τρόπο, οπότε, υπάρχουν πολλά που μπορούμε να βελτιώσουμε μέσω γενικής δουλειάς στο στήσιμο. Μέχρι στιγμής φέτος, είχαμε κάποια θέματα στις δοκιμές, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών στην πίστα και μερικά προβλήματα αξιοπιστίας, οπότε δεν έχουμε διανύσει όσα χιλιόμετρα θα θέλαμε, κάτι που έχει πλήξει τη δουλειά μας στο στήσιμο. Αλλά έχουμε τέσσερις ημέρες και ευελπιστούμε ότι όλα θα πάνε ομαλά στο επόμενο τεστ (στη Βαρκελώνη την επόμενη εβδομάδα) και θα συμπληρώσουμε πολλούς γύρους, βελτιώνοντας τη βάση που έχουμε. Υπάρχουν πολλά ακόμα να αντλήσουμε από αυτό το μονοθέσιο, κάτι που δεν έχουμε κάνει, γιατί απλά δεν είχαμε το χρόνο. Δεν έχουμε ενώσει όλα τα κομμάτια του παζλ ακόμα, οπότε, δε γνωρίζουμε που πραγματικά βρισκόμαστε σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό».
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!