Η ομάδα της Williams έκανε το ντεμπούτο της στην πίστα με το καινούργιο της μονοθέσιο, την FW33, βαμμένη με προσωρινά (χειμερινά) χρώματα, εν αναμονή της ολοκλήρωσης του… ρόστερ των χορηγών της.

Oι τηλεοπτικές κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο ρύγχος βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα προς την πίσω αεροτομή.
Φ.Λ.
[email protected]
Η πίσω ανάρτηση της Williams είναι επαναστατική, καθώς παρουσιάζει το χαμηλότερο κιβώτιο που έχουμε δει ποτέ σε μονοθέσιο της F1. Το επάνω ψαλίδι της πίσω ανάρτησης στηρίζεται στο -ενισχυμένο, προφανώς- κάθετο υποτήριγμα της πίσω αεροτομής (1). Παράξενος είναι και ο τρόπος στήριξης του εμπρός ψαλιδιού της ανάρτησης, το οποίο καταλήγει σε ένα εξόγκωμα (2) στο πίσω μέρος των ψυγείων. Ακριβώς κάτω από αυτό το σύνδεσμο, βρίσκονται οι απολήξεις των εξατμίσεων (4), οι οποίες διοχετεύουν καυσαέρια στο διαχύτη μέσω ενός καμπυλωτού καναλιού. Η ράβδος που ενεργοποιεί την ανάρτηση στη δεξιά πλευρά (3) προδίδει το γεγονός ότι πρόκειται για pullrod ανάρτηση.
Από άλλη οπτική γωνία, μοιάζει σαν κάτι να… λείπει από το πίσω μέρος της Williams!
Έντονη η κλίση των ημιαξονίων, που λαμβάνουν κίνηση από το πολύ χαμηλό κιβώτιο την οποία μεταδίδουν στο κέντρο της πλήμνης των τροχών, που βρίσκεται πολύ πιο ψηλά.