X
Αγώνες

F1: Virgin MVR-02 Έπίσημη παρουσίαση

H Virgin παρουσίασε το καινούργιο της μονοθέσιο, την MVR-02, της οποίας η ονομασία αντανακλά το γεγονός ότι η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Marussia έχει αγοράσει μετοχές της.

H Virgin παρουσίασε το καινούργιο της μονοθέσιο, την MVR-02, της οποίας η ονομασία διαφέρει από του προγόνου της, επειδή η ρώσικη εταιρία ονειρικών αυτοκινήτων Marussia αγόρασε μετοχές της ομάδας. H επίσημη ονομασία της για φέτος είναι Marussia Virgin και επιπλέον, θα αγωνίζεται με άδεια από τη ρωσική αγωνιστική αρχή. Συνεπώς, αν η Virgin νικήσει έναν αγώνα, ο ύμνος που θα ακουστεί προς τιμή του κατασκευαστή θα είναι ο ρωσικός. Η Virgin είναι η δεύτερη ομάδα που συμμετέχει στην F1 υπό ρωσική σημαία της F1 μετά την Midland (2006) και θέλει να σημειώσει τους πρώτους βαθμούς της, επιστρατεύοντας τους Timo Glock και Jerome D’Ambrosio, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στην F1 φέτος.
Eίναι εμφανές ότι το φετινό μονοθέσιο βασίζεται πάρα πολύ στην περυσινή VR-01. To ρύγχος παραμένει χαμηλό, όπως πέρυσι, αν και είναι πολύ πιο πλατύ. Η Virgin παρουσίασε μια καινούργια εμπρός αεροτομή, τριών πτερυγίων (αντί για 2 που είχε πέρυσι). Αν και οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με πέρυσι, το σκάψιμο από κάτω τους είναι πολύ πιο έντονο φέτος και οι διαστάσεις τους πολύ πιο μικρές στο πίσω μέρος. Άλλωστε, η Virgin δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει KERS φέτος, ωστόσο, διαθέτει ήδη κινούμενη πίσω αεροτομή.


Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, η Virgin διατήρησε τη γεωμετρία pushrod, αν και η ομάδα είχε πετύχει από πέρυσι να κατασκευάσει ένα πολύ χαμηλό σύνολο στο πίσω μέρος, σχεδιάζοντας το δικό της περίβλημα κιβωτίου, παρά το ότι χρησιμοποιούσε τα εσωτερικά μέρη της Xtrac. Έπειτα από τα εκτεταμένα προβλήματα των υδραυλικών της Xtrac πέρυσι, η Virgin δοκίμασε τα καινούργια υδραυλικά συστήματα της MVR-02 στο περυσινό μονοθέσιο, στα τεστ του Αμπού Ντάμπι (πέρυσι το Νοέμβριο) και τη Βαλένθια την προηγούμενη εβδομάδα. H Virgin θα είναι η μοναδική ομάδα φέτος που θα χρησιμοποιεί κιβώτιο Xtrac.
Η μεγαλύτερη εξέλιξη που έχει πραγματοποιήσει η Virgin φέτος, αφορά το σχεδιασμό των, μεγάλου μήκους, εξατμίσεων, οι απολήξεις των οποίων βρίσκονται πολύ κοντά στον κεντρικό διαμήκη άξονα του μονοθεσίου και εκτείνονται έως το πίσω μέρος του διαχύτη, διοχετεύοντας τα καυσαέριά από πάνω του, βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική απόδοση του πίσω μέρους.
(το κείμενο θα ενημερωθεί περαιτέρω)

Πολλή δουλειά έκανε η ομάδα στον τομέα των εξατμίσεων, οι οποίες φαίνονται σε αυτή τη φωτογραφία.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Virgin, Nick Wirth, η ομάδα κατάφερε να ανακτήσει τη χαμένη αρνητική άντωση από τις αλλαγές των κανονισμών και την απαγόρευση του διπλού διαχύτη, ξεπερνώντας σε αεροδυναμική απόδοση τις τιμές που παρήγαγε το περυσινό μονοθέσιο. Ο Wirth εξήγησε επίσης την επιλογή της Virgin να μη χρησιμοποιήσει KERS: «Είναι πάρα πολύ ακριβό και βαρύ. Αξίζει περίπου 3 δέκατα του δευτερολέπτου. Εμείς ψάχνουμε 3 δευτερόλεπτα».
Η Virgin αποτελεί τη μοναδική ομάδα που εξελίσσει το μονοθέσιό της χωρίς τη χρήση αεροδυναμικής σήραγγας, βασιζόμενη μονάχα σε CFD (υπολογιστική υδροδυναμική). Η Wirth Research, που σχεδιάζει και κατασκευάζει το μονοθέσιο, μετακόμισε πρόσφατα σε καινούργιο χώρο, για να στεγάσει τις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις της, που περιλαμβάνουν τον τρίτο ισχυρότερο Η/Υ του κόσμου!
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!