top icon
Αγώνες

F1: Βαρκελώνη-Ο Rosberg επικεφαλής

Ο Nico Rosberg με την Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της 3ης ημέρας του τεστ στην πίστα της Καταλονίας, που ξεκίνησε σε βρεγμένη άσφαλτο, έπειτα από «μάχη» με τον Petrov.

Ο Nico Rosberg με την Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της 3ης ημέρας του τεστ στην πίστα της Καταλονίας, που ξεκίνησε σε βρεγμένη άσφαλτο, έπειτα από μάχη «κατατακτήριων δοκιμών» με τον Vitaly Petrov στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας.
 
Μια πρωινή βροχή, οι χαμηλές θερμοκρασίες και η υγρασία, έκαναν επιτρεπτή τη χρήση σλικ ελαστικών μονάχα μερικά λεπτά πριν το μεσημεριανό διάλειμμα. Ακόμα και το απόγευμα όμως, οι χρόνοι κυμαίνονταν περίπου 5 δλ. πιο ψηλά από τους χθεσινούς, με την πίστα να έχει ξεπλυθεί από το λάστιχο και μερικά βρεγμένα σημεία να εξακολουθούν να υπάρχουν εκτός αγωνιστικής γραμμής. Ο Nico Rosberg σημείωσε την ταχύτερη επίδοση της ημέρας (1:23.168) περίπου ένα τέταρτο πριν τη λήξη της διαδικασίας και επέστρεψε αμέσως στα pits, σε μια σειρά stint πολύ λίγων γύρων. Ο Γερμανός είχε κάνει νωρίτερα ένα stint 15 γύρων, με τους χρόνους του να κυμαίνονται στο 1:29 – 1:30. Ο Rosberg ήταν ευχαριστημένος έπειτα από δυο παραγωγικές ημέρες στη Βαρκελώνη: «Σίγουρα έχουμε προβλήματα ακόμα, αλλά πηγαίνει προς τη σωστή κατεύθυνση. Σήμερα μάθαμε πολλά και κάναμε κάποια πρόοδο, οπότε τα πράγματα βελτιώνονται. Σίγουρα μάθαμε μερικά πράγματα και πάλι, όσον αφορά μερικά καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα και άλλα παρόμοια».
 
Ο Vitaly Petrov, στο τιμόνι της Renault, ήταν 3/10 του δλ. πιο αργός από τον Rosberg. Η R31 έφερε καινούργιες απολήξεις εξατμίσεων (πάντοτε τοποθετημένες στα πλαϊνά του cockpit), ωστόσο ο Ρώσος δε βγήκε πολύ στην πίστα το πρωί.
 
 
Στην 3η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Lewis Hamilton, με τη McLaren να αντιμετωπίζει και πάλι προβλήματα, που ανάγκασαν τον Βρετανό να εγκαταλείψει αρκετές φορές το προγραμματισμένο του stint και να επιστρέψει στα pits έπειτα από μονάχα ένα γύρο. Τα μεγάλα stint του Hamilton κυμαίνονταν στο 1:29 με 1:30. Ο Hamilton σχολίασε και την πρόοδο των αντίπαλων ομάδων του, που έχουν γράψει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών από τη McLaren: «Είναι τρελό, 140 γύροι από τον Mark Webber. To μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γελάσω. Είναι απίστευτο, πραγματικά τα καταφέρνουν φανταστικά. Δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε τόσους πολλούς γύρους, ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι αργά και σταθερά θα φτάσουμε εκεί. Καταφέραμε να κάνουμε κάποια μεγαλύτερα stint, αλλά φυσικά, θέλουμε να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα με το μονοθέσιο και θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε αυτό αύριο. Είναι μια δουλειά σε εξέλιξη, έχουμε κι άλλο διαθέσιμο χρόνο».
 
Στην 4η θέση, αν και ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton, κατετάγη ο Pastor Maldonado με την Williams, ο οποίος σημείωσε την ταχύτερη επίδοσή του σε ένα stint πέντε γύρων, στον πρώτο χρονομετρημένο. Ο Βενεζουελανός είχε μια έξοδο από την πίστα όταν το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο και έχασε επιπλέον χρόνο λόγω ενός προβλήματος στον εναλλακτήρα της FW33. Η ομάδα της Williams έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει τα επίσημα χρώματά της για το 2011, στις 24 Φεβρουαρίου, σε μια εκδήλωση που θα μεταδοθεί ζωντανά από την επίσημη ιστοσελίδα της εκείνη την ημέρα, στις 13:00 ώρα Ελλάδας.
 
 
Ο Mark Webber κατετάγη στην 5η θέση με τη Red Bull, που και σήμερα πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα. Ο Αυστραλός, που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους σήμερα (139), προκάλεσε και την τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, δυο λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Ο Webber, στην προσομοίωση αγώνα που έκανε, πραγματοποίησε δυο pit stop. Τα τρία stint του είχαν διάρκεια 9, 13 και 17 γύρους. Στο ξεκίνημα του τελευταίου stint, ο Αυστραλός σημείωσε την καλύτερη σημερινή επίδοσή του. Λόγω της βροχής, η Red Bull δεν κατάφερε να προσομοιώσει κατατακτήριες δοκιμές. Ο ρυθμός του Webber στην προσομοίωση αγώνα δεν ήταν το ίδιο καλός με τον χθεσινό του Sebastian Vettel. Ο Αυστραλός δήλωσε: «Δεν ξέρουμε τί επηρέασε τα πράγματα αυτό το απόγευμα. Θα κάναμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά εάν το ξανακάναμε αύριο, πράγμα το οποίο πιθανότατα θα συμβεί». Ο Webber ήταν πολύ προσεκτικός όσον αφορά τις δηλώσεις του για τις ικανότητες του καινούργιου μονοθεσίου της Red Bull και πιστεύει ότι η Ferrari είναι πολύ δυνατή: «Η Ferrari εξήλθε από τις πύλες πολύ δυνατή. Το μονοθέσιο είναι πάντα εκεί έξω και δεν κάθονται απλά, είναι αρκετά γρήγοροι. Νομίζω ότι αν κερδίζεις τη Ferrari θα τα πηγαίνεις εντάξει. Θα βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων. Και η McLaren μπορεί να βρεθεί εκεί, αν και δεν είμαστε σίγουροι τί τους συμβαίνει, βρίσκονται προφανώς στις πρώτες ημέρες με το καινούργιο τους μονοθέσιο».
 
Η Lotus αντιμετώπισε για μια ακόμη φορά προβλήματα διαρροής νερού, λόγω αστοχίας μιας αντλίας, ωστόσο ο Jarno Trulli σημείωσε τον 6ο χρόνο της ημέρας και δήλωσε ευχαριστημένος από τις δυνατότητες που έχει η Τ128. 
 
 
Ο Sergio Perez με τη Sauber βρέθηκε στην 7η θέση. Ο Μεξικανός είχε μια έξοδο από την πίστα το πρωί που η άσφαλτος ήταν βρεγμένη, αλλά ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που συμπλήρωσαν τριψήφιο αριθμό γύρων σήμερα. Ο Perez πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα τριών stint, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα ελαστικών στο πρώτο και το τρίτο και την μαλακή στο μεσαίο. Η προσομοίωση διακόπηκε πρόωρα, όταν παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στην πίσω αεροτομή.
 
Στην 8η θέση κατετάγη ο Adrian Sutil με την Force India. O Γερμανός περιμένει να δει πώς θα αλλάξει το ζύγισμα του μονοθεσίου αύριο, που η ομάδα θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά το KERS της Mercedes.
 
O Sebastien Buemi, που οδήγησε το μονοθέσιο της Toro Rosso το απόγευμα, κατέγραψε τον 9ο χρόνο. Το πρωί, οι επιδόσεις του δοκιμαστή της ιταλικής ομάδας, Daniel Ricciardo στο βρεγμένο ήταν εντυπωσιακές.
 
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Felipe Massa, ο οποίος στο βρεγμένο οδόστρωμα είχε δυο εξόδους από την πίστα, χωρίς όμως να προκαλέσει ζημιές στη Ferrari του.
 
Πίσω από τον Βραζιλιάνο ήταν στον πίνακα των χρόνων ο Timo Glock με τη Virgin.
 
H ομάδα της HRT χώρισε την ημέρα της μεταξύ δυο οδηγών: του Narain Karthikeyan, που βρέθηκε στο τιμόνι της περυσινής F110 το πρωί, και του 28χρονου Ελβετού Giorgio Mondini, που είχε πέντε χρόνια να οδηγήσει μονοθέσιο F1.
Φ.Λ.
 
Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, 20/02/2011. Πίστα Καταλονίας (4.655 μ.)
Α/Α
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Μονοθέσιο
Χρόνος
Διαφ.
Μ.Ω.Τ.
Γύ.
1
Nico Rosberg
Mercedes
MGP W02
1:23.168
201.496
92
2
Vitaly Petrov
Renault
R31
1:23.463
0.295
200.784
93
3
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
MP4-26
1:23.858
0.690
199.838
93
4
Pastor Maldonado
Williams-Cosworth
FW33
1:24.815
1.647
197.583
60
5
Mark Webber
Red Bull-Renault
RB7
1:24.995
1.827
197.165
139
6
Jarno Trulli
Lotus-Renault
T128
1:25.454
2.286
196.106
48
7
Sergio Perez
Sauber-Ferrari
C30
1:25.557
2.389
195.869
115
8
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
VJM04
1:25.720
2.552
195.497
102
9
Sébastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
STR6
1:26.155
2.987
194.510
31
10
Felipe Massa
Ferrari
F150th Italia
1:26.508
3.340
193.716
123
11
Timo Glock
Virgin-Cosworth
MVR-02
1:26.598
3.430
193.515
97
12
Giorgio Mondini
HRT-Cosworth
F110 *
1:28.178
5.010
190.047
39
13
Daniel Ricciardo
Toro Rosso-Ferrari
STR6
1:28.329
5.161
189.723
42
14
Narain Karthikeyan
HRT-Cosworth
F110
1:30.722
7.554
184.718
32
* Μονοθέσιο του 2010

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ