top icon
Αγώνες

F1: Τoro Rosso STR6-Επίσημη παρουσίαση

Η Toro Rosso έδωσε το παρών στη Βαλένθια με το καινούργιο της μονοθέσιο, την STR6, η οποία αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προόδου για την ομάδα, παρουσιάζοντας πολύ ενδιαφέρων σχεδιασμό ψυγείων.

Η Toro Rosso έδωσε το παρών στη Βαλένθια με το καινούργιο της μονοθέσιο, την STR6, η οποία αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προόδου για την ομάδα, παρουσιάζοντας πολύ ενδιαφέρων σχεδιασμό ψυγείων.
 
Η Toro Rosso θα διατηρήσει τους ίδιους οδηγούς με το 2010, δηλαδή τους Sebastien Buemi και Jaime Alguersuari. H ιταλική ομάδα χρησιμοποιεί κινητήρες Ferrari, αλλά κατασκευάζει το δικό της κιβώτιο, έχοντας ως βάση το κιβώτιο της Red Bull Technology του 2009. Συνεπώς, η Toro Rosso διαθέτει πίσω ανάρτηση pullrod από το 2009, που χρησιμοποιούσε το ίδιο ουσιαστικά μονοθέσιο με την Red Bull. H Toro Rosso χρησιμοποιεί το KERS που έχει εξελίξει η Ferrari με τη συνεργασία της Magneti Marelli.
 
Εντυπωσιακός είναι ο σχεδιασμός των καλυμμάτων των ψυγείων της STR6. Παρουσιάζουν έντονο σκάψιμο στο κάτω εμπρός μέρος τους και οι εισαγωγές αέρα είναι τοποθετημένες πολύ ψηλά, όπως στην περυσινή McLaren. Ωστόσο, η διαφορά είναι ότι στη φετινή Toro Rosso, το «σκάψιμο» συνεχίζεται καθ’ όλο το μήκος του κάτω μέρους των καλυμμάτων των ψυγείων, δημιουργώντας ένα «υπόγειο» κανάλι για τον αέρα, που τροφοδοτεί την περιοχή του διαχύτη. Η λύση αυτή θυμίζει κάπως το διπλό πάτωμα της Ferrari F92A του 1992.
 

 
Η STR6 είναι το πρώτο μονοθέσιο που έχει σχεδιάσει πραγματικά μόνη της η ιταλική ομάδα, αφού το περυσινό αποτελούσε μια προσαρμογή της Red Bull του 2009 στους τεχνικού κανονισμούς του 2010. Ο τεχνικός διευθυντής της Τoro Rosso, Giorgio Ascanelli πιστεύει ότι η ομάδα έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί σωστά τα εργαλεία προσομοίωσης που απέκτησε πρόσφατα (ένα χρόνο περίπου), δηλαδή τις εγκαταστάσεις CFD και την πρώην αεροδυναμική σήραγγα της Red Bull στο Bicester της Αγγλίας, που λειτουργεί με δυο βάρδιες (16 ώρες το 24ωρο). Όπως δήλωσε ο Ascanelli, στόχος της Toro Rosso είναι η 8η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, δηλαδή μια πιο ψηλά από πέρυσι ο, για αυτό και υιοθετήθηκε επιθετικός σχεδιασμός στην STR6.
 
Φέτος, οι απαιτήσεις της Toro Rosso από τον Sebastien Buemi έχουν ανέβει, καθώς θα εισέλθει στην 3η πλήρη σεζόν του στην F1. Ο διευθυντής της ομάδας, Franz Tost, δήλωσε ότι η βελτίωση του Jaime Alguersuari ήταν εντυπωσιακή πέρυσι και περιμένει να δει να συνεχίζει με αυτό το ρυθμό. Παράλληλα, τις Παρασκευές των Grand Prix, ένα εκ των μονοθεσίων θα οδηγεί και ο δοκιμαστής Daniel Ricciardo, ο οποίος ευελπιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στην F1 το 2012, κάτι που αυξάνει την πίεση για τους δυο αγωνιζόμενους οδηγούς.
Φ.Λ.
[email protected]

  

Η Toro Rosso έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο κανάλι κάτω από τα ψυγεία της STR6, μέσα από το οποίο περνάει ο αέρας για να καταλήσει στο επάνω μέρος του διαχύτη. Οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι πιο ψηλά τοποθετημένες απ’ ότι σε όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια που έχουμε δει μέχρι στιγμής.
 

H Toro Rosso είναι η μοναδική μέχρι στιγμής ομάδα που έχει παρουσιάσει καινούργια αεροτομή φέτος. Ο πολύπλοκος σχεδιασμός τριών πτερυγίων (συν το χωρισμένο στα δυο, ανώτερο στοιχείο) επιδεικνύει τις ρίζες του (Red Bull 2009), ωστόσο τα πλευρικά τοιχώματα είναι πλέον εντελώς διαφορετικά, όντας χωρισμένα σε τρια ξεχωριστά τμήματα, που διώχνουν τον αέρα μακριά από τα εμπρός ελαστικά. Η πίσω αεροτομή, ωστόσο, ήταν περυσινή.
 

Επιθετικός ο σχεδιασμός του διαχύτη, με το κεντρικό κανάλι να προεκτείνεται μέχρι το μέσο περίπου της απόληξης της «ουράς» όπου βρίσκεται το πίσω φανάρι. Τα πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής ενώνονται με το επάνω μέρος του διαχύτη.
 

Το έντονο σχήμα V που δέσποζε στο επάνω μέρος του ρύγχους του περυσινού μονοθεσίου δεν υφίσταται πλέον.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ