top icon
Αγώνες

F1: To τεστ του Schumacher με μονοθέσιο GP2

O Michael Schumacher ολοκλήρωσε εχθές το τριήμερο τεστ του στην πίστα της Jerez με μονοθέσιο του GP2 που του παρείχε η ομάδα της Supernova. O Γερμανός κατάφερε να κινηθεί μόλις 4 δέκατα πιο αργά από το απόλυτο ρεκόρ της ισπανικής πίστας με μονοθέσιο GP2 (που κατέχει από τον Οκτώβριο του 2008 ο Kamui Kobayashi), καθώς ο καλύτερος χρόνος που σημείωσε ήταν 1:24.621.

O Michael Schumacher ολοκλήρωσε εχθές το τριήμερο τεστ του στην πίστα της Jerez με μονοθέσιο του GP2 που του παρείχε η ομάδα της Supernova. O Γερμανός κατάφερε να κινηθεί μόλις 4 δέκατα πιο αργά από το απόλυτο ρεκόρ της ισπανικής πίστας με μονοθέσιο GP2 (που κατέχει από τον Οκτώβριο του 2008 ο Kamui Kobayashi), καθώς ο καλύτερος χρόνος που σημείωσε ήταν 1:24.621.

O Schumacher κάλυψε 1.151 χιλιόμετρα στις τρεις ημέρες που οδήγησε το μονοθέσιο της Supernova, παρά το γεγονός ότι ο καιρός δεν ήταν τόσο καλός. Την πρώτη ημέρα η πίστα ήταν πολύ βρεγμένη για να επιτρέψει τη χρήση σλικ ελαστικών, ωστόσο τη δεύτερη και την τρίτη ημέρα αυτό κατέστη δυνατό, παρά το ότι σε αμφότερες τις περιπτώσεις απαιτήθηκε η χρήση ενδιάμεσων ελαστικών, καθώς η πίστα δεν ήταν απόλυτα στεγνή στην αρχή της ημέρας.

Παρόντες στο τεστ του 41 ετών 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν και δυο μηχανικοί της Mercedes. O Schumacher χρησιμοποίησε το κόκκινο κράνος που φορούσε στα τελευταία του χρόνια με τη Ferrari, με το σήμα της Mercedes επάνω από την καλύπτρα, καθώς η Schuberth, η οποία του παρέχει κράνη κατασκευάζει αυτή την περίοδο το μοντέλο που θα χρησιμοποιεί φέτος ο Γερμανός και το οποίο θα φέρει διαφορετικά χρώματα.

Ο Schumacher δήλωσε πως είχε τη δυνατότητα να βρει το ρυθμό του άμεσα με το μονοθέσιο ενώ δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα υγείας, καθώς ο αυχένας του, τον οποίο είχε τραυματίσει πριν από 11 μήνες σε πτώση με μοτοσικλέτα, δεν παρουσίασε σημάδια κόπωσης, παρά το μικρό πρήξιμο που αναπτύχθηκε, πιθανότατα από το γεγονός ότι δεν έχει οδηγήσει μονοθέσιο που να αναπτύσσει ανάλογες πλευρικές δυνάμεις. Ο Γερμανός παρακολουθούνταν από γιατρούς καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ και αυτή ήταν η πρώτη δοκιμασία που πέρασε επιτυχώς για να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα Formula 1 του 2010. Επόμενη δοκιμασία θα είναι το ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου της Mercedes, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 10 Φεβρουαρίου στη Jerez.

Όσον αφορά τη Mercedes, ενδιαφέρον παρουσιάζουν μερικές δηλώσεις του αντιπροέδρου του αγωνιστικού τμήματος της γερμανικής εταιρίας, Norbert Haug, ο οποίος αποκάλυψε ότι η Mercedes ξοδέψει φέτος 60% λιγότερα χρήματα από αυτά που είχε επενδύσει το 2005 στη Formula 1, ενώ εκτιμάει ότι σε 5 χρόνια, η εταιρία θα επενδύει τα μισά χρήματα από φέτος. Eπίσης, ο Γερμανός αποκάλυψε ότι στη McLaren, η Mercedes πλήρωνε το μισό των μισθών των οδηγών της βρετανικής ομάδας, ενώ στη δικιά της ομάδα οι μισθοί των οδηγών θα καλύπτονται από τους σπόνσορες.
Φ.Λ.
[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ