X
Αγώνες

F1: Τέλος στα ‘party modes’ των κινητήρων κατά τις κατατακτήριες

Η FIA σκοπεύει να απαγορεύσει την ύπαρξη ειδικών modes στους κινητήρες που δίνουν περισσότερη ισχύ κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών.

 

Τα ‘party modes’ ακούστηκαν έντονα για πρώτη φορά το 2017, όταν η Mercedes κατάφερνε να αυξάνει την ιπποδύναμη των μονάδων ισχύος της για μερικά λεπτά κατά τη διάρκεια του Q3, χρησιμοποιώντας ρυθμίσεις που έφταναν στο όριο τον κινητήρα, και που δεν εφαρμόζονταν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Κανένας κατασκευαστής δεν κατάφερε να φτάσει τους Γερμανούς σε αυτόν τον τομέα, που μέχρι και σήμερα αποτελεί το πιο δυνατό τους σημείο στις κατατακτήριες.

Η FIA θέλει να απαγορεύσει αυτό το mode, επηρεάζοντας εμμέσως τη δυναμική της Mercedes, και η πρώτη της κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση είναι μία επιστολή που εστάλη στις ομάδες από τον γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας, Peter Bayer.

Σε αυτήν αναφέρεται -μεταξύ άλλων- πως μετά το Ισπανικό Grand Prix θα εκδοθεί σχετική Τεχνική Ντιρεκτίβα που θα θεσπίζει τους περιορισμούς σχετικά με τις ρυθμίσεις των κινητήρων, που αναμένεται να ισχύσουν από το Βελγικό GP.

Μία τέτοια αλλαγή στο κανονιστικό πλαίσιο θα επηρεάσει αναπόφευκτα και την απόδοση των κινητήρων στους αγώνες, αφού δεν θα επιτρέπεται η μείωση της ισχύος των κινητήρων για την προφύλαξή τους σε περίπτωση βλάβης ή φθοράς._Δ.Μ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!