Η FIA έβαλε τέλος στη διένεξή της με τα πρώην στελέχη της Renault, Flavio Briatore και Pat Symonds, αφού βρέθηκε συμβιβασμός στη δικαστική διαμάχη του διδύμου με τη Διεθνή Ομοσπονδία.
Η FIA έβαλε τέλος στη διένεξή της με τα πρώην στελέχη της Renault, Flavio Briatore και Pat Symonds, αφού βρέθηκε συμβιβασμός στη δικαστική διαμάχη του διδύμου με τη Διεθνή Ομοσπονδία.
Οι Briatore και Symonds είχαν τιμωρηθεί με αποκλεισμό από όλα τα Πρωταθλήματα υπό την αιγίδα της FIA (ο Ιταλός εφ’ όρου ζωής και ο Βρετανός για μια πενταετία), ωστόσο την απόφαση αυτή είχαν ανατρέψει τα γαλλικά δικαστήρια, λόγω παρατυπιών στη διαδικασία που είχε ακολουθήσει η Ομοσπονδία.
Η FIA είχε σκοπό να καταθέσει έφεση αλλά αντ’ αυτού, ο πρόεδρός της, Jean Todt, προτίμησε να συμβιβαστεί με τους Briatore και Symonds, οι οποίοι απολογήθηκαν για τις πράξεις τους στο GP Σιγκαπούρης του 2008, όπου έδωσαν εντολή στον Nelsinho Piquet να προκαλέσει εσκεμμένο ατύχημα για να νικήσει ο άλλος οδηγός της Renault, Fernando Alonso.
H συμφωνία σημαίνει ότι οι Briatore και Symonds δε θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν στη Formula 1 μέχρι την 1/1/2013 και σε κανένα άλλο Πρωτάθλημα υπό την αιγίδα της FIA μέχρι το τέλος της σεζόν του 2011. Ο Briatore, πάντως, έχει ήδη δηλώσει ότι δεν έχει πρόθεση να επιστρέψει στη Formula 1. Η FIA αποποιήθηκε του δικαιώματος να κινηθεί δικαστικά εναντίον των Briatore και Symonds για τα συμβάντα της Σιγκαπούρης, όπως και αυτοί εναντίον της, ενώ δε θα διεκδικήσουν ούτε χρηματικές αποζημιώσεις. Οι Briatore και Symonds πρότειναν το συμβιβασμό, σύμφωνα με τη FIA.
Στις 11 Μαρτίου, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ανέθεσε στον πρόεδρο της FIA, Jean Todt να διαχειριστεί την υπόθεση Briatore και Symonds. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεθνούς Ομοσπονδίας, ο Briatore απολογήθηκε για τις πράξεις του στη Σιγκαπούρη το 2008. Ωστόσο ο Ιταλός φρόντισε να το διαψεύσει αυτό, ανακοινώνοντας ότι παραδέχθηκε το μερίδιο ευθύνης που του αντιστοιχούσε για τα συμβάντα, ωστόσο δεν έχει ενοχές για τις επιλογές του, ούτε πιστεύει ότι η ποινή που του επιβλήθηκε ήταν δίκαιη.
Ο Todt έκρινε ότι είναι καλύτερο για τη FIA να κλείσει οριστικά η υπόθεση, η οποία λάμβανε αυξημένη κάλυψη από τα ΜΜΕ, πλήττοντας την εικόνα της Ομοσπονδίας και του σπορ.
Στο τέλος του 2010, θα προταθεί ένας καινούργιος τρόπος επίβλεψης των ανώτερων στελεχών των ομάδων της Formula 1, για να αποφευχθούν περαιτέρω «παρεξηγήσεις» όπως χαρακτήρισε η FIA τη δικαστική διαμάχη της με τους Briatore και Symonds.