Η απαγόρευση των καθρεπτών που στηρίζονται σε αεροδυναμικά εξαρτήματα όπως τα pod wings και όχι στο cockpit, αναβλήθηκε για το Ισπανικό GP (ενώ αρχικά είχε προγραμματιστεί για τον αγώνα της Κίνας).
Η απαγόρευση των καθρεπτών που στηρίζονται σε αεροδυναμικά εξαρτήματα όπως τα pod wings και όχι στο cockpit, αναβλήθηκε για το Ισπανικό GP (ενώ αρχικά είχε προγραμματιστεί για τον αγώνα της Κίνας), αφότου οι ομάδες παραπονέθηκαν στη FIA ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να τροποποιήσουν τα μονοθέσιά τους.
H FIA είχε ενημερώσει τις ομάδες πριν το Μαλαισιανό GP ότι από αυτό της Κίνας, σε δυο εβδομάδες δηλαδή, οι εξωτερικά τοποθετημένοι καθρέπτες θα απαγορευθούν για λόγους ασφαλείας, αφότου οι οδηγοί μετέφεραν στον τεχνικό έφορο της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Charlie Whiting τα προβλήματα οπίσθιας ορατότητας που αντιμετώπισαν στο GP Αυστραλίας.
Εντούτοις, πολλές ομάδες παραπονέθηκαν στην άμεση απαγόρευση, καθώς τα μονοθέσιά τους δε θα επιστρέψουν στις βάσεις τους στην Ευρώπη μέχρι το GP της Κίνας, συνεπώς είναι αδύνατο πραγματοποιηθούν εγκαίρως οι απαιτούμενες τροποποιήσεις.
Η FIA συμφώνησε να αναβάλει την απαγόρευση έως το Ισπανικό Grand Prix, δίνοντας επέκταση προθεσμίας τριών εβδομάδων στις ομάδες.
Η απαγόρευση των εξωτερικά τοποθετημένων καθρεπτών ενδέχεται θα επηρεάσει αρνητικά την αεροδυναμική απόδοση μερικών κορυφαίων μονοθεσίων όπως η Red Bull και η Ferrari, ωστόσο μένει να διαπιστωθεί σε τί βαθμό θα συμβεί αυτό και αν θα έχει πραγματικό αντίκρισμα στην πίστα.