Πραγματοποιήθηκαν τα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου με το οποίο θα υπερασπιστεί τους τίτλους της η Red Bull. Το καινούργιο δημιούργημα του Adrian Newey αποκαλείται RB7.

[email protected]
Oι απολήξεις των εξατμίσεων είναι και φέτος τοποθετημένες χαμηλά, ωστόσο, βρίσκονται πολύ μπροστά για να επηρεάσουν ουσιαστικά τη ροή αέρα του διαχύτη και να βελτιώσουν την απόδοσή του. Στη φωτογραφία φαίνεται και η πίσω ανάρτηση τύπου pullrod.
Ο μηχανισμός αλλαγής γωνίας κλίσης του flap της πίσω αεροτομής, όντας διαμορφωμένος σαν πτερύγιο, λειτουργεί ως προέκταση του καλύμματος κινητήρα, το οποίο είναι σχεδιασμένο να φτάνει έως εκεί που επιτρέπουν οι κανονισμοί.
Για την εξαγωγή του θερμού αέρα από τα ψυγεία, η Red Bull διατήρησε την κυκλική οπή στην ουρά του καλύμματος του κινητήρα, που μοιάζει με το πίσω μέρος μαχητικού αεροσκάφους (π.χ. F16). Τα πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής εκτείνονται έως το επάνω μέρος του μικρού διαχύτη. Πολυάριθμα είναι τα μικρά πτερύγια που βρίσκονται στο εσωτερικό των πίσω τροχών.
H διάταξη KERS της Red Bull. Εμπρός από τον κινητήρα της Renault, που διαθέτει μεγαλύτερο ντεπόζιτο λαδιού (1) από πέρυσι, βρίσκεται η συνδεδεμένη με το στροφαλοφόρο γεννήτρια (2), δηλαδή ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος. Κάτω από την κυψέλη καυσίμου βρίσκονται οι μπαταρίες (3), ενώ στο αριστερό ψυγείο είναι τοποθετημένη η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (4) του συστήματος.