X
Αγώνες

F1 Preview: China

Θα τα καταφέρουν άραγε οι ανταγωνιστές των Mercedes-Benz να ορθώσουν το ανάστημά τους στην Κίνα ή θα ανοίξει ακόμη περισσότερο η ψαλίδα;

Στην τέταρτη αναμέτρηση της σεζόν θα πρέπει να βρεθεί μια λύση, για όσους εκτός της Mercedes έχουν μεγάλες φιλοδοξίες από το φετινό πρωτάθλημα, αφού κανείς ακόμη δεν έχει δείξει σημάδια σοβαρής αντίστασης στο δίδυμο Ρόσμπεργκ-Χάμιλτον. Στη Σαγκάη οι Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ράικονεν θα έχουν στα μονοθέσιά τους τις πρώτες αναγκαίες αναβαθμίσεις, με τις οποίες έχουν την ελπίδα να ανταγωνιστούν τις Mercedes. Εξελίξεις όμως, έχουμε και σε επίπεδο κορυφής: Ο επικεφαλής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι παραιτήθηκε από τη θέση του, ύστερα από το απογοητευτικό ξεκίνημα της ιταλικής ομάδας στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα. Προσωρινός αντικαταστάτης του είναι ο Μarco Mattiacci, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Βόρειας Αμερικής. Η πίστα της Σαγκάης δεν είναι ιδιαίτερα τεχνική και παρουσιάζει λιγότερες γρήγορες στροφές από τη Σεπάνγκ. Χαρακτηριστικά της είναι οι δυο παρατεταμένες στροφές που διαθέτει (1 και 13), το μεγάλο πλάτος της, καθώς και η μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος, μήκους 1.370 μέτρων. Απαιτεί από τα μονοθέσια καλή σταθερότητα στο φρενάρισμα, καλή έξοδο από τις αργές στροφές και υψηλή τελική ταχύτητα. Οι παρατεταμένες στροφές απαιτούν από το μονοθέσιο να διαθέτει ένα σταθερό εμπρός μέρος, για να επιτρέψει στον οδηγό να το τοποθετήσει με ακρίβεια στη στροφή.

 

Η F1 ΣΤΗΝ TV

Παρασκευή

Ελεύθερες δοκιμές 1
05:00 (OTE TV)
Ελεύθερες δοκιμες 2
09:00 (OTE TV)

Σάββατο

Ελεύθερες δοκιμές 3 06:00 (OTE TV)
Κατατακτήριες δοκιμές
09:00 (OTE TV)

Κυριακή

Αγώνας 10:00 (OTE TV)
          (14:00 Alpha TV, μαγνητοσκόπηση)

 

Grand Prix Κίνας

Ημ/νίες: 18-20 Απριλίου
Σαγκάη

Μήκος πίστας 5.451 μ.
Γύροι 56
Αριθμός στροφών (δεξιές/αριστερές) 16 (9/7)
Μέγιστη τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα
Μέγιστη ωριαία ταχύτητα 203 χλμ./ώρα

Βάθρο 2013

1 Φερνάντο Αλόνσο – Ferrari
2
Κίμι ΡάικονενLotus
3 Λιούις Χαμιλτον Mercedes

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Αλλαγές σχέσεων 51
Τέρμα γκάζι στο γύρο 55%
Pit lane: Απώλεια χρόνου 21 δλ.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!