X
Αγώνες

F1: Πισωγυρίσματα στο αυτοκίνητο ασφαλείας

H FIA άλλαξε και πάλι τους κανονισμούς του καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας και επέστρεψε ουσιαστικά στο σύστημα που χρησιμοποιούνταν μέχρι και το Ευρωπαϊκό GP.

H FIA άλλαξε και πάλι τους κανονισμούς του καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας και επέστρεψε ουσιαστικά στο σύστημα που χρησιμοποιούνταν μέχρι και το Ευρωπαϊκό GP.
H FIA, έπειτα από σύσκεψη με τις ομάδες την Τετάρτη, είχε αποφασίσει να ορίσει ως κατώτατο χρόνο Δ στους γύρους καθεστώτος ασφαλείας τον εκτιμώμενο χρόνο στο γύρο της Mercedes-Benz SLS AMG.
Εντούτοις, έπειτα από δοκιμές που έκαναν στο τέλος των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή οι οδηγοί με το εν λόγω όριο ταχύτητας, δεν ήταν ευχαριστημένοι, κρίνοντάς το πολύ αργό. Ο Rubens Barrichello ανέφερε χαρακτηριστικά ότι έπρεπε να βάλει πρώτη σχέση στο κιβώτιο σε κάποια σημεία της πίστας.
Ο Βραζιλιάνος προειδοποίησε ότι εκτός από τον κίνδυνο να κινούνται πολύ γρήγορα τα μονοθέσια, ενώ η πίστα τελεί υπό κίτρινες σημαίες, υπάρχει αντίστοιχος κίνδυνος και όταν επιβραδύνουν πολύ γρήγορα, καθώς η διαφορά ταχύτητας με έναν οδηγό που ενδεχομένως δεν έχει δει την ένδειξη για το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας θα μπορούσε να προκαλέσει ένα πολύ σοβαρό ατύχημα.
Συνεπώς, η FIA αποφάσισε να αυξήσει το όριο ταχύτητας υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας στο 80% ενός γρήγορου γύρου, με την εξαίρεση για τους οδηγούς που βρίσκονται στα 200 τελευταία μέτρα της πίστας να εξακολουθεί να ισχύει.
Οι οδηγοί δοκίμασαν το καινούργιο όριο ταχύτητας στο τέλος της πρωινής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου και ο Robert Kubica δήλωσε ότι είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούνταν μέχρι στιγμής και σε πιο λογικά πλαίσια από αυτό που είχε δοκιμαστεί την Παρασκευή.
Η FIA, διατηρεί επίσης το δικαίωμα να καθυστερήσει να στείλει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, έτσι ώστε να μη διαχωρίσει κάποιο γκρουπ μονοθεσίων που βρίσκονται κοντά μεταξύ τους καθυστερώντας μονάχα μερικούς οδηγούς, όπως συνέβη στη Βαλένθια με τον Lewis Hamilton και τους πιλότους της Ferrari.
Επίσης, η FIA θα διασφαλίσει ότι οι ομάδες θα γνωρίζουν πότε θα είναι πράσινο το φως της εξόδου του pit lane, για να αποφευχθούν περιπτώσεις όπως αυτή του Michael Scumacher στη Βαλένθια, όπου έμεινε εγκλωβισμένος στα pits περιμένοντας το φανάρι, ενώ έχανε θέσεις.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!