Η FIA σκοπεύει να προχωρήσει σε αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθέσιων του 2021 για λόγους ασφαλείας, μετά τα προβλήματα που προέκυψαν με τα ελαστικά στο Βρετανικό GP.
Η FIA δρα άμεσα μετά τα τρία κλαταρίσματα λόγω φθοράς στο Βρετανικό Grand Prix και τα πολλά προβλήματα με το blistering στην ίδια πίστα μία εβδομάδα μετά.
Αν κι υπήρχε πρόβλεψη για μείωση των αεροδυναμικών το 2021, ώστε να μην προκύψουν θέματα με την αντοχή των ελαστικών, εντούτοις η Ομοσπονδία το πάει ένα βήμα παραπέρα και θα θεσπίσει περαιτέρω περιορισμούς, ώστε τα ελαστικά της Pirelli, που χρησιμοποιούνται από το 2019 με την ίδια σύσταση και θα συνεχίσουν και το 2021, να μην έχουν πρόβλημα λόγω των φορτίων που θα τους ασκούνται.
Η συγκεκριμένη αλλαγή δε χρειάζεται να περάσει από ψηφοφορία μεταξύ των ομάδων, αφού το Άρθρο 2.2 των τεχνικών κανονισμών προβλέπει πως για αλλαγές που αφορούν ζητήματα ασφαλείας, η FIA μπορεί να δράσει αυτοβούλως και να περάσει όποιον κανονισμό κρίνει αναγκαίο.
Στην σχετική επιστολή που εστάλη σήμερα στις ομάδες αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Είμαστε ευγνώμονες για την στήριξη που έχουμε λάβει ως άθλημα από την Pirelli, και σας ενημερώνουμε ότι τους ζητήσαμε να φέρουν τα ίδια ελαστικά για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
«Θεωρούμε πως όσα συνέβησαν πρόσφατα έχουν δείξει πως οι συμφωνημένες αλλαγές στον αεροδυναμικό τομέα είναι ανεπαρκείς, και για αυτό σκοπεύουμε να εισάγουμε μεγαλύτερους περιορισμούς στην κάθετη δύναμη, όπως μας επιτρέπεται από το Άρθρο 2.2 των τεχνικών κανονισμών του 2021.
«Αυτές οι αλλαγές στους κανονισμούς θα συζητηθούν με τις ομάδες και θα χρειαστούν την έγκριση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.»_Δ.Μ.