X
Αγώνες

F1: Παρελθόν οι υβριδικοί κινητήρες από το 2021 και εξής

Η FIA έβαλε το πρώτο λιθαράκι προκειμένου σε τέσσερα χρόνια από σήμερα οι κινητήριες μονάδες των μονοθεσίων της F1 να είναι πιο απλοί, λιγότερο ακριβοί στην κατασκευή τους αλλά και πιο «εύηχοι» από τους σημερινούς.

Ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, συναντήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο Παρίσι με εκπροσώπους των κατασκευαστών αλλά και με διάφορους άλλους παράγοντες εκτός του σπορ, συμπεριλαμβανομένου του VW Group, προκειμένου να συζητηθούν οι προϋποθέσεις ώστε στο εγγύς μέλλον οι κινητήριες μονάδες των μονοθεσίων της F1 να διαθέτουν διαφορετικές προδιαγραφές σε σχέση με τις υπάρχουσες.

Μετά το πέρας των συζητήσεων στην πόλη του φωτός, όλες οι πλευρές κατέληξαν σε μια γενική συμφωνία, σύμφωνα με την οποία είναι σχεδόν βέβαιο πως από το 2021 και εξής οι κινητήριες μονάδες των μονοθεσίων δεν θα είναι υβριδικοί. Παρά το γεγονός ότι οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές θα συνεχιστούν για αρκετά ακόμα χρόνια, στην ανακοίνωση που εξέδωσε η FIA το Σάββατο επισημαίνεται χαρακτηριστικά πως ήδη συμφωνήθηκε με τους κατασκευαστές η γενικότερη φιλοσοφία των στόχων της όλης προσπάθειας.

Έτσι, οι κινητήρες που θα κινούν τα μονοθέσια από το 2021 και μετά θα πρέπει να έχουν «σχέση» με εκείνους των αυτοκινήτων παραγωγής. Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να είναι πιο απλοί σε σύγκριση με τους σημερινούς, αλλά και με χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Μολαταύτα, θα πρέπει να διαθέτουν υψηλή ισχύ και καλύτερο συνάμα ήχο. Πολύ πιθανό είναι επίσης να αρθούν πλήρως και οι υπάρχοντες περιορισμοί στο φορτίο καυσίμου των μονοθεσίων, με τα τελευταία να έχουν ως όριο σήμερα τα 105 κιλά καυσίμου για ολόκληρο τον αγώνα.

«Από εδώ και πέρα θα πρέπει να καθίσουμε και να εργαστούμε πάνω στις λεπτομέρειες των κινητήρων του 2021. Η αρχή που κάναμε σήμερα ήταν η σωστή. Ανυπομονώ να εργαστώ ώστε να πάρουμε την καλύτερη απόφαση», δήλωσε χαρακτηριστικά o Jean Todt._X.A. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!