top icon
Αγώνες

F1: Ο λόγος στις ομάδες για τις αλλαγές στο Q1 του Μονακό

O Charlie Whiting, ενημέρωσε τους οδηγούς ότι η έγκριση του αιτήματός τους να διαχωριστούν οι συμμετέχοντες σε δυο “ομίλους” στο Q1 του GP του Μονακό, εξαρτάται από τις ομάδες.

O διευθυντής αγώνων της FIA, Charlie Whiting, ενημέρωσε τους οδηγούς ότι η έγκριση του αιτήματός τους να γίνει μια εξαίρεση για το πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών του GP στο Μονακό και να διαχωριστούν οι συμμετέχοντες σε δυο “ομίλους”, εξαρτάται από την ομόφωνη συναίνεση των ομάδων.
 
Οι οδηγοί φοβούνται ότι στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου (που παρουσιάζει τη μικρότερη σε μήκος χάραξη του πρωταθλήματος) θα παρουσιαστούν προβλήματα κίνησης με 24 μονοθέσια να συμμετέχουν, και τους κορυφαίους συνδυασμούς να συναντούν τα κατά 6 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργά μονοθέσια των καινούργιων ομάδων χωρίς να έχουν το χώρο να τα προσπεράσουν…
 
Το ζήτημα συζητήθηκε στη συνάντηση ενημέρωσης των οδηγών, την Παρασκευή το βράδυ, στην πίστα της Καταλονίας και σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ζήτημα έχει προωθηθεί στις ομάδες που κλίνονται τώρα να λάβουν μια απόφαση επί αυτού.
 
Ο Whiting φέρεται να είναι πρόθυμος να επιτρέψει τη διεξαγωγή του Q1 σε δυο ομίλους, αποκλειστικά για το GP του Μονακό, ωστόσο έκανε σαφές στους οδηγούς ότι μονάχα οι ομάδες -και όχι οι ίδιοι- έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ανάλογες εξαιρέσεις στους κανονισμούς.
 
Εάν οι ομάδες συναινέσουν ομόφωνα στο διαχωρισμό του Q1 σε δυο ομίλους συμμετεχόντων, οι κανονισμοί μπορούν να τροποποιηθούν ειδικά για το GP του Μονακό.
 
Ωστόσο, αν δε συμβεί αυτό, θα δούμε 24 μονοθέσια να στριμώχνονται στα 3.340 μέτρα του Μονακό, προσπαθώντας να κάνουν τον καλύτερο δυνατό χρόνο, διεξάγοντας μια διαδικασία που θα κάνει εξαιρετικά δύσκολη την επίτευξη ενός καθαρού γύρου και ίσως παράγει μια απρόβλεπτη σειρά εκκίνησης.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ