top icon
Αγώνες

F1: O Grosjean δοκιμαστής της Pirelli στη Monza

O 24χρονος Γάλλος Romain Grosjean θα αντικαταστήσει τον Nick Heidfeld στη θέση του δοκιμαστή της Pirelli για το επόμενο τεστ της ιταλικής εταιρίας, που από το 2011 θα αποτελεί τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών της Formula 1.

O 24χρονος Γάλλος Romain Grosjean θα αντικαταστήσει τον Nick Heidfeld στη θέση του δοκιμαστή της Pirelli για το επόμενο τεστ της ιταλικής εταιρίας, που από το 2011 θα αποτελεί τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών της Formula 1.
 
O Grosjean, που αγωνίζεται με γαλλική superlicense αλλά έχει γεννηθεί στη Γενεύη της Ελβετίας, άφησε φέτος το Πρωτάθλημα FIA GT για να επιστρέψει για μερικούς αγώνες στο GP2 το οποίο, έπειτα από τις 7 άσχημες εμφανίσεις που έκανε με την ομάδα της Renault  στη Formula 1 στο δεύτερο μισό της περυσινής σεζόν. Αντικατάστησε τον Nelsinho Piquet στη γαλλική ομάδα και ο αυτό ώθησε τον Βραζιλιάνο να αποκαλύψει το σκάνδαλο της Renault υπό την ηγεσία του Flavio Briatore στο GP Σιγκαπούρης του 2008.
 
Ο Grosjean έχει κατακτήσει το Πρωτάθλημα στη Formula 3 Euro Series το 2007 και το πρώτο Πρωτάθλημα GP2 Asia που διοργανώθηκε ποτέ, στις αρχές 2008. Επιπλέον, ο Γάλλος ήταν ο δοκιμαστής της Pirelli καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέλιξης των ελαστικών της για το Πρωτάθλημα GP3 που ξεκίνησε να διοργανώνεται φέτος, γεγονός που έκανε την ιταλική εταιρία να τον επιλέξει για άμεσο αντικαταστάτη του Heidfeld, δεδομένου του περιορισμένου χρόνου αντίδρασης που είχε στη διάθεσή της.
 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Grosjean θα φτιάξει αύριο κάθισμα για την Toyota TF109 με την οποία διεξάγει τις δοκιμές της η Pirelli, ωστόσο, η συμφωνία του Grosjean ισχύει μονάχα για το τεστ που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στη Monza. Η απόφαση όσον αφορά ποιος θα είναι ο οδηγός εξέλιξης στα υπόλοιπα δυο τεστ που θα διεξάγει η ιταλική εταιρία μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν θα ληφθεί μονάχα εφόσον ολοκληρωθεί αυτό της Monza.
 
Ο Nick Heidfeld, πρώην δοκιμαστής της Mercedes, είχε αναλάβει το ρόλο του οδηγού εξέλιξης της Pirelli, ωστόσο τον εγκατέλειψε για χάρη του αγωνιστικού cockpit του Perdo de la Rosa στη Sauber. O 33χρονος Γερμανός ολοκλήρωσε σήμερα την τελευταία του υποχρέωση για την Pirelli, το διήμερο τεστ στη Jerez της Iσπανίας, και από αύριο θα αποτελεί οδηγό της ελβετικής ομάδας.
 
O Heidfeld συμπλήρωσε περίπου 200 γύρους στη Jerez κατά τις δυο ημέρες που διήρκεσε το τεστ, εργαζόμενος στην τελειοποίηση της εξέλιξης των σκελετών των ελαστικών της Pirelli, ενώ δοκίμασε και μερικές γόμες, καθώς η ιταλική εταιρία βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας των τεσσάρων επιλογών σλικ που θα διαθέτει στις ομάδες το 2011.
 
Στόχος της Pirelli είναι να τελειοποιήσει στη Monza τους τύπους σκελετού των ελαστικών της για το 2011, πριν επικεντρωθεί στην επιλογή των τεσσάρων τελικών γομών της επόμενης χρονιάς.
 
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, ευχαρίστησε τον Heidfeld για τη συμβολή του στο πρόγραμμα εξέλιξης της ιταλικής εταιρίας, ωστόσο, δήλωσε ότι για να μην υπάρξει υπόνοια ευνοϊκής μεταχείρισης προς κάποια ομάδα -στη συγκεκριμένη περίπτωση τη Sauber-, λήφθηκε η κοινή απόφαση διακοπής της συνεργασίας με τον Γερμανό.
 
Παράλληλα με τον Heidfeld, στην πίστα της Jerez βρισκόταν και ο Giorgio Pantano, o οποίος δοκίμαζε το καινούργιο μονοθέσιο της Dallara για το Πρωτάθλημα GP2 του 2011 με τα ελαστικά της Pirelli. Ο 31 ετών Ιταλός ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής στο GP2 το 2008.
 
H Pirelli είχε την ιδέα να χρησιμοποιήσει τους ίδιους τύπους ελαστικών για τα Πρωταθλήματα της Formula 1 και του GP2, ωστόσο, για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να εξασφαλιστεί η έγκριση της FIA, στης οποίας τα χέρια βρίσκεται η τελική απόφαση. Η εξέλιξη ενός ενιαίου ελαστικού για αμφότερα τα Πρωταθλήματα θα είναι πιο φτηνή και πιο εύκολη για την Pirelli, ωστόσο, ο Hembery δήλωσε ότι τα ελαστικά της F1 θα πρέπει να αποδίδουν καλύτερα από αυτά του GP2, δημιουργώντας μια αυξάνουσα κλίμακα επιδόσεων μεταξύ των δυο θεσμών.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ