…εναντίον των καινούργιων προδιαγραφών κινητήρων που έχει ανακοινώσει για το 2013 η FIA. Oι κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται από τη μεθεπόμενη χρονιά θα είναι turbo, 4κύλινδροι 1,6 λίτρων.
…εναντίον των καινούργιων προδιαγραφών κινητήρων που έχει ανακοινώσει για το 2013 η FIA. Σύμφωνα με αυτούς, οι κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται στη Formula 1 από τη μεθεπόμενη χρονιά, θα είναι turbo, 4κύλινδροι 1,6 λίτρων.
Ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo όμως αντιτίθεται στην ιδέα αυτή, δηλώνοντας: «Τέσσερις κύλινδροι δεν είναι Formula 1. Δεν πρόκειται να κατασκευάσουμε (τέτοιους κινητήρες) για τα αυτοκίνητα παραγωγής μας. Και για την ανώτερη κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι λίγο αξιολύπητο. Γιατί δε μπορούσαμε να έχουμε έναν turbo V6; Δε θα πρέπει να μπερδεύουμε το (οικονομικά) προσιτό με το φτηνό. Εάν υπάρχει και η μικρότερη πιθανότητα να καθυστερήσουμε τους 4κύλινδρους κινητήρες, θα την ψάξω. Βλέπουμε μια ευκαιρία. Χρειαζόμαστε ενότητα».
Ο di Montezemolo ευελπιστεί να καθυστερήσει την παρουσίαση των 4κύλινδρων turbo τουλάχιστον ένα χρόνο και ίσως σε αυτή την… εκστρατεία του να βρει συμμάχους στο στρατόπεδο της Mercedes, καθώς ο αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της γερμανικής εταιρίας, Norbert Haug, έχει δηλώσει την προτίμησή του προς τους ατμοσφαιρικούς V8 που χρησιμοποιούνται από το 2006.
Ο Haug έχει αναφέρει ότι η διατήρηση των V8 θα ήταν πιο οικονομική λύση. Ωστόσο, ο επικεφαλής λειτουργιών της Cosworth στη Formula 1, Mark Gallagher, δήλωσε ότι οι εταιρίες δε θα χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερα από 30 εκατομμύρια ευρώ για να δημιουργήσουν από μηδενική βάση την καινούργια γενιά κινητήρων. Άλλοι πιστεύουν ότι θα απαιτηθούν περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ…