Η δεύτερη στάση στην αμερικανική περιοδεία της F1 πραγματοποιείται στην Πόλη του Μεξικού. Η πίστα, που βρίσκεται στη δυτική πλευρά της πόλης, έχει μήκος λίγο πάνω από 4 χλμ. με 17 στροφές και βρίσκεται σε υψόμετρο πάνω από 2.000 μ.
Αυτό έχει σημαντική επίδραση στην απόδοση του μονοθεσίου, με τον πιο αραιό αέρα να μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά και την αεροδυναμική απόδοση. Ως αποτέλεσμα, οι ρυθμίσεις των κλίσεων στις αεροτομές των μονοθεσίων είναι μέγιστες, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται σε πίστες που απαιτούν υψηλή πρόσφυση, μόνο που εδώ έχουν πολύ μειωμένη επίδραση στα ελαστικά. Η πρόσφυση από την άσφαλτο είναι επίσης πολύ μικρότερη από το σύνηθες, καθώς η τραχύτητα της επιφάνειας είναι από τις μικρότερες σε ολόκληρο το πρόγραμμα της χρονιάς.
Φέτος αποφασίσαμε να φέρουμε τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας στο Μεξικό (C3, C4, C5) μετά από προσεκτική ανάλυση στις πληροφορίες της περσινής χρονιάς, καθώς και στις προσομοιώσεις που μας παρείχαν οι ομάδες όπως πάντα. Αυτή η επιλογή μπορεί να οδηγήσει σε μια ευρύτερη ποικιλία στρατηγικών στη διάρκεια του αγώνα, ανοίγοντας την προοπτική και σε μια στρατηγική δύο αλλαγών. Πέρυσι, όταν οι επιλεγμένες γόμες ήταν οι C2, C3 και C4, σχεδόν όλοι οι οδηγοί σταμάτησαν μόνο μία φορά, χρησιμοποιώντας κυρίως το μαλακό και το μεσαίο ελαστικό. Το Μεξικό μας δίνει επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσουμε μια νέα παραλλαγή της γόμας C4 με όλες τις ομάδες.
Κατά τη διάρκεια των δύο ωρών ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή, κάθε οδηγός θα έχει δύο σετ από αυτά τα νέα πρωτότυπα ελαστικά για να τα χρησιμοποιήσει όπως θέλει. Αφού αναλύσουμε όλα τα δεδομένα, θα αποφασίσουμε αν θα χρησιμοποιήσουμε ή όχι αυτήν την έκδοση για χρήση το 2024».
ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
Στο Μεξικό οι ομάδες θα έχουν τη γόμα C3 ως PZero λευκή/σκληρή, τη γόμα C4 ως PZero κίτρινη/μέση και τη γόμα C5 ως PZero κόκκινη/μαλακή: ένα επίπεδο πιο μαλακές γόμες σε σύγκριση με το 2022. Σε αυτή την πίστα παρατηρείται συχνά αποκόλληση μικρών τμημάτων γόμας, με τα μονοθέσια να γλιστρούν περισσότερο λόγω του μειωμένου αεροδυναμικού φορτίου που οφείλεται στο μεγάλο υψόμετρο.
Ο Max Verstappen είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην Πόλη του Μεξικού, με τέσσερις νίκες σε επτά συμμετοχές. Επίσης η RedBull έχει περισσότερες νίκες από οποιαδήποτε άλλη ομάδα στο Μεξικό. Η μια αλλαγή ελαστικών ήταν η πιο δημοφιλής στρατηγική πέρυσι. Ο Max Verstappen ξεκίνησε με ένα χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας και στη συνέχεια ολοκλήρωσε τον αγώνα με μέση γόμα, μπροστά από τον Lewis Hamilton που ξεκίνησε με τη μέση γόμα και τερμάτισε με τη σκληρή. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στη θερμοκρασία μεταξύ της αρχής και του τέλους κάθε ημέρας: ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν πρόκειται για την ανάλυση του ρυθμού πτώσης απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Παρασκευή 27/10
Practice 1: 21:30 (ΑΝΤ1+)
Σάββατο 28/10
Practice 2: 01:00 (ΑΝΤ1+)
Practice 3: 20:30 (ΑΝΤ1+)
Κυριακή 29/10
Qualyfing: 00:01 (ΑΝΤ1+)
Race: 22:00 (ΑΝΤ1, ANT1+)