X
Αγώνες

F1 – Mexico GP preview: Sergio, πάρε το όπλο σου!

H Formula 1 ταξιδεύει στο Μexico και ο αγώνας εκεί, παρά το γεγονός ότι οι φετινοί παγκόσμιοι τίτλοι έχουν κριθεί, δεν θα είναι απλά μια τυπική διαδικασία.

Στους αγώνες στο Μexico, είτε μιλάμε για ποδόσφαιρο είτε για Formula 1, ένα είναι το συναίσθημα που επικρατεί μεταξύ του φιλοθεάμονος κοινού: Το πάθος. Αυτό έκανε τους θεατές να λατρέψουν ποδοσφαιριστές όπως ο Hugo Sánchez, που έλαμψε για χρόνια στη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά και οδηγούς αγώνων όπως οι αδικοχαμένοι αδελφοί Rodriguez και η «μορφή» της δεκαετίας του ’70 Héctor Rebaque. Σε σχέση με τους προαναφερόμενους συμπατριώτες του, ο Μεξικανός Sergio Perez της Red Bull έχει καταφέρει τα περισσότερα στη Formula 1. Στο πλαίσιο του αγωνιστικού τριημέρου θα έχει τη μεγαλύτερη στήριξη από τον κόσμο στις κερκίδες, ώστε να επανέλθει στα καλά αποτελέσματα και να πάψει να αμφισβητείται από την… περιφέρεια της F1 (η Red Bull δηλώνει ότι τον στηρίζει, παρά τα σχόλια του Helmut Marko).

Στο μεταξύ, ο Helmut Marko επιβεβαίωσε ότι ο Max Verstappen θα έχει σωματοφύλακες για να εξασφαλίσει την προστασία του στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού. Ο Ολλανδός είχε μια αμφιλεγόμενη σχέση με τον ομόσταυλό του κατά τη διάρκεια της κοινής τους θητείας στην ομάδα, με την ένταση να εκδηλώνεται κοντά στο τέλος της περασμένης σεζόν. Ενώ οι σχέσεις τους φαίνεται να έχουν αποκατασταθεί, τουλάχιστον δημόσια, οι οπαδοί του Perez εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η μεταχείρισή του από την ομάδα δεν είναι η ενδεδειγμένη. Αυτό φάνηκε από τις αποδοκιμασίες για τον τρεις φορές πλέον πρωταθλητή της F1 Verstappen μετά τη νίκη του στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών το περασμένο Σαββατοκύριακο, οι οποίες συνεχίστηκαν όταν παρέλαβε το τρόπαιό του στο βάθρο.

O αποκλεισμός των Hamilton και Leclerc από τα αποτελέσματα του Grand Prix στο Austin, θα συζητηθεί ασφαλώς και στο Μexico, αφού παραμένει ένα από τα θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα στις πίστες. Στα ευχάριστα οπωσδήποτε η πιθανολογούμενη συνέχεια των μαχών μεταξύ των Fernando Alonso, Carlos Sainz, Lando Norris, Charles Leclerc και George Russell, για την κατάληψη των θέσεων 4-8 στην τελική βαθμολογία. Όσο για την McLaren, ξεπέρασε την Aston Martin σε συγκομιδή βαθμών, αλλά ο στόχος των πιλότων της ομάδας να φτάσουν και την Ferrari είναι πολύ δύσκολος, καθώς οι Ιταλοί απέχουν 80 βαθμούς από τους Βρετανούς. Στο Mexico θα δούμε επίσης και τον Oliver Bearman, οδηγό της ακαδημίας της Ferrari, να παίρνει την πρώτη «γεύση» από Formula 1 συμμετέχοντας στις ελεύθερες δοκιμές (free practice 1) με τη Haas.

Η Alpha Tauri θα χρησιμοποιήσει επίσης έναν rookie, τον Isack Hadjar, στη θέση του Yuki Tsunoda στο free practice 1 της Παρασκευής. Ο Γαλλοαλγερινός οδηγός αγωνίζεται στη Formula 2 και βρίσκεται στη 14η θέση του πρωταθλήματος, με δύο αγώνες να απομένουν. Ο Hadjar θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει και την Red Bull RB19, στο Abu Dhabi, σε μία από τις περιόδους δοκιμών.

To Autodromo Hermanos Rodriguez κατασκευάστηκε στο δημοτικό πάρκο Magdalena Mixhuca της Πόλης του Μεξικού το 1959. Η πίστα έχει πάρει το όνομά της από τους Μεξικανούς οδηγούς αγώνων των δεκαετιών του ‘60 και ‘70, τα αδέρφια Pedro και Ricardo Rodriguez. Το GP Μεξικού συμπεριλήφθηκε στο Πρωτάθλημα της Formula 1 από το 1963 ως το 1970 και ο Bernie Ecclestone το επανέφερε το 1986 (όπου κατέκτησαν την πρώτη τους νίκη ο Gerhard Berger και η ομάδα της Benetton) και το διατήρησε μέχρι και το 1992. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε αυτή την πίστα, το 1965, κέρδισαν τις πρώτες τους νίκες στη Formula 1 η Honda και η Goodyear.

Το αυτοκινητοδρόμιο δέχθηκε σημαντικές αναβαθμίσεις από τον Hermann Tilke πριν την επανένταξή του στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2015, με τη χάραξη να απλοποιείται. Είναι η τρίτη μικρότερη του Πρωταθλήματος σε μήκος, μονάχα το Μονακό και το Zandvoort είναι μικρότερες. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της είναι πως βρίσκεται σε υψόμετρο που ξεπερνά τα 2.200 μέτρα, το υψηλότερο δηλαδή ολόκληρου του Πρωταθλήματος. Το πρώτο τμήμα της πίστας χαρακτηρίζεται από τις δύο μεγάλες ευθείες. Το δεύτερο τμήμα περιέχει τις περισσότερες γρήγορες στροφές, ενώ το τελικό κομμάτι είναι αυτό που έχει πληθώρα αργών στροφών.

GP Πόλης Μεξικού
Autodromo Hermanos Rodriguez
Μήκος πίστας: 4.304 μ.
Γύροι: 71
Συνολική απόσταση αγώνα: 305,354 χλμ.
Στροφές: 17 (7 αριστερές, 10 δεξιές)
Μέσος συνολικός χρόνος pit stop: 22 δλ.
Απόσταση pole position–1ης ζώνης φρεναρίσματος: 811 μ.
Χρόνος στο γύρο με τέρμα γκάζι: 51%
Απόσταση γύρου με τέρμα γκάζι: 66%
Αλλαγές σχέσεων ανά γύρο: 36

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 27/10
Practice 1: 21:30 (ΑΝΤ1+)

Σάββατο 28/10
Practice 2: 01:00 (ΑΝΤ1+)
Practice 3: 20:30 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 29/10
Qualyfing: 00:01 (ΑΝΤ1+)
Race: 22:00 (ΑΝΤ1, ANT1+)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!