X
Αγώνες

F1: Mercedes MGP W02-Επίσημη παρουσίαση

Η Mercedes πραγματοποίησε στη Βαλένθια τα αποκαλυπτήρια του καινούργιου της μονοθεσίου, της MGP W02, με την οποία η γερμανική ομάδα θέλει να επιστρέψει στις νίκες.

Η Mercedes πραγματοποίησε στη Βαλένθια τα αποκαλυπτήρια του καινούργιου της μονοθεσίου, της MGP W02, με την οποία η γερμανική ομάδα θέλει να επιστρέψει στις νίκες. Οι δυο οδηγοί που καλούνται να εκπληρώσουν αυτή την αποστολή είναι και φέτος οι Nico Rosberg και Michael Schumacher, με τον 42 ετών 7 φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή να ευελπιστεί ότι ο φετινός συνδυασμός μονοθεσίου/ελαστικών θα ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στιλ.
Η Mercedes είχε δημοσιοποιήσει μια ψηφιακή αναπαράσταση του μονοθεσίου της την Κυριακή, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που το κανονικό όχημα είδε τα φώτα της δημοσιότητας. Χαρακτηριστικό της MGP W02 είναι το ανυψωμένο (σχήματος V στο επάνω μέρος του) ρύγχος με τα υποστηρίγματα της αεροτομής που κλίνουν προς τα εμπρός. Ο όγκος των ψυγείων στο πίσω μέρος είναι εξαιρετικά μικρός, ενώ η πίσω ανάρτηση παρουσιάζει γεωμετρία pullrod, δηλαδή σχολής Red Bull. H Μercedes ακολούθησε επίσης την κατεύθυνση που τράβηξε η McLaren πέρυσι, τοποθετώντας το ψυγείο του λαδιού της MGP W02 στην ουρά του καλύμματος του κινητήρα. Oι χαμηλά τοποθετημένες απολήξεις των εξατμίσεων τροφοδοτούν το διαχύτη με καυσαέρια. Τα ψυγεία δε φέρουν -ακόμα τουλάχιστον- pod wings, ενώ η ομάδα έχει επιλέξει να τοποθετήσει πιο πίσω στη ράχη του μονοθεσίου την τηλεοπτική κάμερα επάνω από το κεφάλι του οδηγού, έτσι ώστε εκμεταλλευτεί την αεροδυναμική συμπεριφορά της προς όφελος της πίσω αεροτομής.


Ο Norbert Haug αποκάλυψε ότι η ομάδα αναμένεται να προσλάβει δοκιμαστή, αλλά ο Γερμανός διέψευσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τον τρίτο οδηγό της Force India, Nico Hulkenberg. H Mercedes δε διαθέτει δοκιμαστή από το περασμένο καλοκαίρι, που ο Nick Heidfeld αναχώρησε για να βοηθήσει την Pirelli να εξελίξει τα ελαστικά της. Ο Haug δήλωσε ότι ο δοκιμαστής μπορεί να κάνει πολλή δουλειά στον προσομοιωτή, λαμβάνοντας υπ’ όψη και το γεγονός ότι ο Michael Schumacher δε μπορεί να τον οδηγήσει, επειδή παθαίνει ναυτία. Eπίσης, ένας τρίτος οδηγός μπορεί να αντικαταστήσει κάποιον από τους κανονικούς, σε περίπτωση που ένας από τους δυο δεν έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί σε κάποιο Grand Prix

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Mercedes προσέλαβε το Δεκέμβριο τον Toshi Iguchi από το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, η οποία συνεργάστηκε με την Pirelli στην εξέλιξη των ελαστικών της ιταλικής εταιρίας που θα χρησιμοποιούνται φέτος στη Formula 1. O Ιάπωνας ανέλαβε το ρόλο του ανώτερου σχεδιαστή αναρτήσεων στη Mercedes.

 

Ο Nico Rosberg οδηγεί το μονοθέσιο της Mercedes στο ντεμπούτο του σήμερα, και παρά το γεγονός ότι έπειτα από μόλις μερικούς γύρους αναγκάστηκε να το παρκάρει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού λόγω διαρροής στα υδραυλικά, ήταν πολύ ευχαριστημένος από την οδηγική συμπεριφορά του και σχολίασε ότι αποτελεί βελτίωση σε σύγκριση με την περυσινή MGP W01. 
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
 

 

To πολύ λεπτό στο εμπρός μέρος του ρύγχος, αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της καινούργιας Mercedes.
 

Εμφανή τα αεροδυναμικά βοηθήματα κάτω από τα ψαλίδια της ανάρτησης. Στη φωτογραφία φαίνεται και το έντονο «σκάψιμο» στο κάτω μέρος των ψυγείων.
 

Η pullrod πίσω ανάρτηση, με το ημιαξάνιο να ξεπροβάλλει από το κιβώτιο. Στη φωτογραφία φαίνεται και η δεξιά απόληξη των εξατμίσεων, η οποία τροφοδοτεί το διαχύτη με καυσαέρια που βελτιώνουν την απόδοσή του.
 

Τα πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής εκτείνονται έως το επάνω μέρος του διαχύτη ενός επιπέδου της Mercedes. Στην περιοχή των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης, το αμάξωμα παρουσιάζει πολυάριθμες διατρήσεις για τη βελτίωση της απαγωγής θερμότητας, αν και με κάποιο κόστος στην αεροδυναμική απόδοση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!