Η Mercedes πραγματοποίησε στη Βαλένθια τα αποκαλυπτήρια του καινούργιου της μονοθεσίου, της MGP W02, με την οποία η γερμανική ομάδα θέλει να επιστρέψει στις νίκες.
Ο Norbert Haug αποκάλυψε ότι η ομάδα αναμένεται να προσλάβει δοκιμαστή, αλλά ο Γερμανός διέψευσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τον τρίτο οδηγό της Force India, Nico Hulkenberg. H Mercedes δε διαθέτει δοκιμαστή από το περασμένο καλοκαίρι, που ο Nick Heidfeld αναχώρησε για να βοηθήσει την Pirelli να εξελίξει τα ελαστικά της. Ο Haug δήλωσε ότι ο δοκιμαστής μπορεί να κάνει πολλή δουλειά στον προσομοιωτή, λαμβάνοντας υπ’ όψη και το γεγονός ότι ο Michael Schumacher δε μπορεί να τον οδηγήσει, επειδή παθαίνει ναυτία. Eπίσης, ένας τρίτος οδηγός μπορεί να αντικαταστήσει κάποιον από τους κανονικούς, σε περίπτωση που ένας από τους δυο δεν έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί σε κάποιο Grand Prix
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Mercedes προσέλαβε το Δεκέμβριο τον Toshi Iguchi από το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, η οποία συνεργάστηκε με την Pirelli στην εξέλιξη των ελαστικών της ιταλικής εταιρίας που θα χρησιμοποιούνται φέτος στη Formula 1. O Ιάπωνας ανέλαβε το ρόλο του ανώτερου σχεδιαστή αναρτήσεων στη Mercedes.
Ο Nico Rosberg οδηγεί το μονοθέσιο της Mercedes στο ντεμπούτο του σήμερα, και παρά το γεγονός ότι έπειτα από μόλις μερικούς γύρους αναγκάστηκε να το παρκάρει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού λόγω διαρροής στα υδραυλικά, ήταν πολύ ευχαριστημένος από την οδηγική συμπεριφορά του και σχολίασε ότι αποτελεί βελτίωση σε σύγκριση με την περυσινή MGP W01.
Φ.Λ.
[email protected]
To πολύ λεπτό στο εμπρός μέρος του ρύγχος, αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της καινούργιας Mercedes.
Εμφανή τα αεροδυναμικά βοηθήματα κάτω από τα ψαλίδια της ανάρτησης. Στη φωτογραφία φαίνεται και το έντονο «σκάψιμο» στο κάτω μέρος των ψυγείων.
Η pullrod πίσω ανάρτηση, με το ημιαξάνιο να ξεπροβάλλει από το κιβώτιο. Στη φωτογραφία φαίνεται και η δεξιά απόληξη των εξατμίσεων, η οποία τροφοδοτεί το διαχύτη με καυσαέρια που βελτιώνουν την απόδοσή του.
Τα πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής εκτείνονται έως το επάνω μέρος του διαχύτη ενός επιπέδου της Mercedes. Στην περιοχή των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης, το αμάξωμα παρουσιάζει πολυάριθμες διατρήσεις για τη βελτίωση της απαγωγής θερμότητας, αν και με κάποιο κόστος στην αεροδυναμική απόδοση.