Η Mercedes έδωσε μια εικόνα των αναβαθμίσεων που θα φέρει στο GP της Emilia Romagna, με την ομάδα να αναγνωρίζει ότι πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο, ώστε να επωφεληθεί από αυτές.
Η ομάδα «έτρεξε» το πρώτο μισό του νέου πακέτου την προηγούμενη φορά στο Μαϊάμι, ενώ το δεύτερο μισό θα ακολουθήσει το Σαββατοκύριακο στην Imola. Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο διευθυντής μηχανικός πίστας Andrew Shovlin εξήγησε ότι τα εξαρτήματα λειτούργησαν όπως αναμενόταν στο Μαϊάμι. Ωστόσο, παραδέχτηκε επίσης ότι ο ρυθμός εξέλιξης των ανταγωνιστών τους, μαζί με κάποια συνεχή προβλήματα με το δικό τους μονοθέσιο, μπορεί να καταστήσει δύσκολο να δούμε αυτή την πρόοδο να αντικατοπτρίζεται στην πίστα.
«Καταφέραμε να προωθήσουμε περίπου το μισό από το κιτ αναβάθμισης στο Μαϊάμι και στη συνέχεια το άλλο μισό θα φτάσει στην Imola. Δουλεύουμε σκληρά για τους επόμενους αγώνες για να προσπαθήσουμε να φέρουμε εξελίξεις και σε αυτούς» δήλωσε ο Shovlin. «Λειτούργησε όπως αναμενόταν; Ναι, όλα δείχνουν την απόδοση που περιμέναμε από το δάπεδο. Το θέμα αυτή τη στιγμή είναι ότι όλοι οι άλλοι εξελίσσουν τα μονοθέσιά τους, οπότε είδατε τη McLaren με ένα μεγάλο «πακέτο» και φαίνεται να έχουν προχωρήσει μπροστά. Αυτό που τείνουμε να διαπιστώνουμε είναι ότι το μονοθέσιο από περίοδο σε περίοδο μπορεί να συμπεριφέρεται αρκετά διαφορετικά και μέχρι να το ξεπεράσουμε αυτό, πάντα θα μειώνεται το όφελος που μπορούμε να έχουμε από αυτού του είδους τις ενημερώσεις.
Αλλά μετά τους τελευταίους αγώνες, έχουμε πλέον μια πολύ σαφή ιδέα για το τι πρέπει να κάνουμε στο μονοθέσιο για να το κάνουμε πιο διαχειρίσιμο για τους οδηγούς, διασφαλίζοντας την κατευθυντικότητά του όταν κάνουν αυτούς τους σημαντικούς γύρους στις κατατακτήριες δοκιμές. Και έχουμε επίσης μια αρκετά καλή σειρά από ενημερώσεις, που θα έρθουν στους επόμενους τρεις ή τέσσερις αγώνες. Γίνεται πολλή δουλειά, αλλά ελπίζουμε ότι σύντομα θα αρχίσουμε να βλέπουμε τους καρπούς της.
Κοιτάζοντας πέρα από τον επόμενο αγώνα στο ημερολόγιο στην Imola, ο Shovlin έδωσε τη γνώμη του για το τι μπορεί να περιμένει η Mercedes όσον αφορά το πόσο κατάλληλη μπορεί να είναι η W15 στις επερχόμενες πίστες, με μια τοποθεσία συγκεκριμένα να προσφέρει μια πιθανή ευκαιρία για να μπει το μονοθέσιο πιο εύκολα στο σωστό παράθυρο. Ακολουθούν το Μοnaco, το Μontreal και στη συνέχεια η Βarcelona. Οπότε έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα μεγάλο εύρος. Δεν περιμένουμε να πάμε στο Μονακό και ξαφνικά να φανούμε εξαιρετικά γρήγοροι. Αλλά αυτό που μπορείτε να διαπιστώσετε είναι ότι οι λεπτές διαφορές σε αυτές τις πίστες μπορούν να εκθέσουν αυτές τις αδυναμίες λίγο λιγότερο.
Αν πάρεις ένα μέρος όπως το Μόντρεαλ, έχεις να κάνεις μόνο με ένα εύρος ταχυτήτων, μπορεί να είναι λίγο πιο εύκολο να βάλεις το αυτοκίνητο στο παράθυρο. Όλοι κάνουμε όλη την κανονική δουλειά προετοιμασίας, αλλά βασικά, πρέπει να αναπτύξουμε τον τρόπο να βγούμε από αυτό το πρόβλημα φέρνοντας αναβαθμίσεις απόδοσης στο μονοθέσιο. Σε αυτό εργαζόμαστε. Και στη συνέχεια, στην πίστα, θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε αυτό που έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερα, να μαζέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στο μεταξύ. Είναι πραγματικά αυτοί οι δύο τομείς στους οποίους εργαζόμαστε ταυτόχρονα».
Η Mercedes κατέχει αυτή τη στιγμή την τέταρτη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών με 64 βαθμούς, με το καλύτερο αγωνιστικό αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι στιγμής να είναι η πέμπτη θέση για τον George Russell στο Grand Prix του Μπαχρέιν που άνοιξε τη σεζόν.