Το McLaren Group προχωρά σε μαζικές απολύσεις, έχοντας πάρει την απόφαση να αναδιοργανώσει όλα τα τμήματά του εξαιτίας του οικονομικού χτυπήματος από την πανδημία του κορωνοϊού και της επιβολής του budget cap.
Ο οικονομικός αντίκτυπος της πανδημίας του Covid-19, καθώς και η επικείμενη επιβολή του ορίου στους προϋπολογισμούς από το 2021 έχει οδηγήσει αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Ferrari, να εξετάσουν εναλλακτικές για να μπορέσουν να μείνουν βιώσιμες.
Κι ενώ το -θεωρητικό- πλάνο της Scuderia είναι να προωθήσει το προσωπικό που δεν θα μπορέσει να συντηρήσει στη Formula 1 σε άλλες κατηγορίες, δεν είναι το ίδιο εύκολο για τους ιδιώτες του grid, όπως είναι η McLaren.
Συγκεκριμένα, η βρετανική εταιρεία θα προχωρήσει σε απολύσεις 1200 εργαζομένων της απ’όλο το φάσμα του Group (Automotive, Racing και Technology). Ειδικά στον τομέα της F1, πληροφορίες αναφέρουν ότι το προσωπικό θα μειωθεί κατά 10%.
Ο εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου, Paul Walsh, δήλωσε σχετικά:
«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή η αναδιάρθρωση σε όλους τους εργαζόμενούς μας, αλλά ειδικά σε όσους ενδέχεται να επηρεαστούν περισσότερο.
«Είναι μια κίνηση που έχουμε εργαστεί σκληρά για να αποφύγουμε, έχοντας ήδη λάβει δραματικά μέτρα εξοικονόμησης κόστους σε όλους τους τομείς της επιχείρησης. Τώρα όμως δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να μειώσουμε το μέγεθος του εργατικού δυναμικού μας.
«Είναι αδιαμφισβήτητα μια δύσκολη περίοδος για την επιχείρησή μας, και ιδιαίτερα για τους ανθρώπους μας, αλλά σχεδιάζουμε να επανέλθουμε από αυτό ως μια αποδοτική, βιώσιμη επιχείρηση με σαφή πορεία στην επιστροφή στην ανάπτυξη.»
Η McLaren ελπίζει στην επιστροφή στην αγωνιστική δράση, καθώς και στις πωλήσεις της Elva και της 765LT αργότερα μέσα στο 2020._Δ.Μ.