Ο CEO της Liberty Media, Greg Maffei, έδειξε αρκετά να μην θορυβείται από τα σαφώς μειωμένα έσοδα και τις οικονομικές απώλειες της F1 κατά το 2020, ευελπιστώντας σε ένα 2021 που θα φέρει το σπορ στα κανονικά του επίπεδα.
Την περασμένη εβδομάδα εκδόθηκαν τα οικονομικά στοιχεία του Formula One Group για το έτος 2020, φανερώνοντας σαφείς απώλειες, με σοβαρή μείωση εσόδων και αύξηση ελλείματος.
Σε conference call με αναλυτές της Wall Street, ο άνθρωπος που ηγείται της μητρικής εταιρείας Liberty Media, Greg Maffei, έδειξε να μην ανησυχεί από την οικονομική δυσμένεια του σπορ, γνωρίζοντας πως αυτή αποδίδεται στην πανδημία της Covid-19:
«Πιστεύω πως ένα από τα στοιχεία του ομίλου της Liberty είναι ότι έχει την ικανότητα να κοιτάζει μπροστά και να δρα με σύνεση ότι έχει να κάνει με το όφελος των εταιριών μας.
«Ο ισολογισμός της F1 είναι πολύ, πολύ δυνατός. Πιστεύω πως τα λειτουργικά επίπεδα που ορίζονται από τις συμφωνίες μας είναι εντάξει. Οπότε, δεν ανησυχώ για τον ισολογισμό.»
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στην παρουσία κοινού σε ορισμένα Grand Prix φέτος, εξηγώντας πως όσο προχωρά η σεζόν, τόσο περισσότεροι θεατές θα μπορούν να απολαύσουν από κοντά τους αγώνες:
«Θα δίνουμε τη δυνατότητα στους θεατές να βρίσκονται σε πίστες σε διαφορετικό βαθμό. Και δεν θα είναι κάτι το απόλυτο, ή καθόλου θεατές ή γεμάτες κερκίδες.
«Θα είμαστε κάπου στη μέση. Οπότε, θα είμαι πιο αισιόδοξος όσο προχωράμε προς το τέλος της σεζόν, όταν θα έχουμε 100% γεμάτες θέσεις. Πιστεύω πως τα έσοδα από τους promoters των αγώνων θα είναι και πάλι μειωμένα το 2021, σίγουρα σε σύγκριση με τα έσοδα σε μία χρονιά χωρίς την ύπαρξη της πανδημίας. Θα έχουμε περιορισμένο κοινό σε κάποιους αγώνες.
«Δεν είμαστε εδώ για να προχωρήσουμε σε προβλέψεις, εν μέρει γιατί όλα αυτά είναι ακόμα στον αέρα. Σίγουρα θα δούμε τον αντίκτυπο της πανδημίας στα ποσά.»
Ο Αμερικανός, όμως, είναι πιο αισιόδοξος σε ό,τι αφορά τα έσοδα από τα τηλεοπτικά και διαφημιστικά δικαιώματα:
«Περιμένουμε τα έσοδα από τα τηλεοπτικά συμβόλαια να είναι στα κανονικά τους επίπεδα, έχοντας και 23 αγώνες στο πρόγραμμα. Και πάλι, δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τον κορωνοϊό. Αλλά στόχος μας ήταν να υπομείνουμε τις δυσκολίες το 2020, κάνοντας και κάποιες υποχωρήσεις στα συμβόλαια με τα τηλεοπτικά δίκτυα – στόχος μας ήταν όσες αλλαγές έγιναν για το 2020 να μείνουν εκεί, και το 2021 να επιστρέψουμε στην κανονικότητα.
«Αυτή είναι η ελπίδα και η προσδοκία μας. Αλλά ο κορωνοϊός μπορεί να το αλλάξει αυτό, κι αυτό το λέω ως προειδοποίηση.»