Άλλη μια βρεγμένη ημέρα δοκιμών αντιμετώπισαν οι ομάδες στη Jerez, όπου τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Rubens Barrichello, στο μέσο περίπου της διαδικασίας.
Άλλη μια βρεγμένη ημέρα δοκιμών αντιμετώπισαν οι ομάδες στη δεύτερη ημέρα του τρίτου φετινού τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Jerez, στο οποίο τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Rubens Barrichello, στο μέσο περίπου της διαδικασίας.
Η ημέρα ξεκίνησε με βρεγμένη πίστα και παρά το ότι οι βροχές ήταν σποραδικές, σε κανένα σημείο της διαδικασίας δεν ήταν δυνατή η χρήση σλικ ελαστικών. Το απόγευμα, άρχισαν να πνέουν και ισχυροί άνεμοι στην περιοχή, δυσχεραίνοντας την κατάσταση.
Όλοι οι οδηγοί έμειναν κάτω από τους 100 γύρους, με τον Barrichello να συμπληρώνει 98 γύρους με τη Williams. Mάλιστα, σε κάποια στιγμή η πίστα ήταν τόσο βρεγμένη που ήταν σχεδόν αδύνατο να διεξαχθούν ακόμα και προπονήσεις σε pit stop. Επίσης, Οι κόκκινες σημαίες διέκοψαν τη διαδικασία πέντε φορές και για μια από αυτές ευθυνόταν ο Barrichello.
Ο 25χρονος Ρώσος οδηγός της Renault, Vitaly Petrov σημείωσε το δεύτερο χρόνο της ημέρας, έχοντας παραμείνει στο γκαράζ της ομάδας το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού, λόγω των καιρικών συνθηκών, ενώ στην τρίτη θέση κατετάγη ο Sebastian Vettel με τη Red Bull, που σημείωσε ένα από τα μεγαλύτερα stint της ημέρας, με 25 συνεχόμενους γύρους τη δεύτερη ώρα της διαδικασίας. O Γερμανός πιστεύει ότι το καινούργιο μονοθέσιο της ομάδας είναι αρκετά καλά ζυγισμένο με υψηλό και χαμηλό φορτίου καυσίμου.
Ο Nico Rosberg με τη Mercedes σημείωσε την 4η επίδοση, με τον Felipe Massa να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari πέρασε δύο ώρες κλεισμένος στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας, με τους μηχανικούς της να επιδιορθώνουν τη μηχανική βλάβη που προκλήθηκε στην F10.
O Pedro de la Rosa δήλωσε ότι δεν άξιζε καν να μπει στην πίστα, για αυτό και περιορίστηκε σε μόλις 8 γύρους με τη Sauber, σημειώνοντας την 6η επίδοση.
Ο οδηγός δοκιμών της Force India, Paul Di Resta βρέθηκε πίσω από τον Ισπανό στον πίνακα των χρόνων. Ο Σκοτσέζος οδήγησε το μονοθέσιο της Force India το πρωί, πριν το παραδώσει στον Vitantonio Liuzzi.
Mεταξύ των δυο Force India, βρέθηκε ο Timo Glock, με την Virgin να συμπληρώνει αρκετούς γύρους. O Γερμανός είχε μια έξοδο το πρωί και προκάλεσε και την τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, αλλά συμπλήρωσε 72 γύρους. Εχθές, ένα πρόβλημα στα υδραυλικά απαγόρευσε στην ομάδα να διανύσει χιλιόμετρα, καθώς δεν έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και η επίλυσή του απαιτούσε αρκετή ώρα σκέψης. Το πρόβλημα διορθώθηκε πλέον και η ομάδα δοκίμασε μερικά πειραματικά αεροδυναμικά εξαρτήματα. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Nick Wirth, δήλωσε ότι τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής με το μονοθέσιό της η Virgin είναι μικρά και διορθώνονται, ωστόσο υπήρχαν και μερικά που δεν είχαν προβλεφθεί. Επίσης, η ομάδα ανακοίνωσε ότι ο 25χρονος Πορτογάλος, Alvaro Parente δε θα αποτελεί οδηγό δοκιμών για την Virgin, καθώς ο σπόνσοράς του, το πορτογαλικό ινστιτούτο τουρισμού υποχώρησε στη συμφωνία. Ο Parente μάλλον δε θα βρει τα χρήματα να κάνει δεύτερη σεζόν στο GP2.
Ο Sebastien Buemi αντιμετώπισε προβλήματα με τα υδραυλικά της Toro Rosso.
Έπειτα από μια θετική πρώτη ημέρα, η Lotus δεν τα πήγε και τόσο καλά τη δεύτερη. Έχοντας παραλάβει το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού, η ομάδα το τοποθέτησε στην Τ127, ωστόσο είχε εισέλθει αέρας μέσα του, τον οποίο η ομάδα ήταν υποχρεωμένη να εξάγει μεθοδικά. Εντούτοις, όλα πήγαιναν καλά έως ότου ο Heikki Kovalainen είχε μια έξοδο, προκαλώντας ζημιά στην εμπρός αεροτομή της Lotus. Mε την ομάδα να μη διαθέτει ανταλλακτικά, αυτό ήταν το τέλος της ημέρας για αυτήν. Η Lotus θα αντικαταστήσει προληπτικά και τον κινητήρα της Cosworth ενόψει της αυριανής ημέρας. Ο Kovalainen δήλωσε ότι η Τ127 υπολείπεται σε πρόσφυση και είναι αρκετά βαριά, οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα μετατόπισης έρματος για τη βελτίωση του ζυγίσματος. Ο Kovalainen δήλωσε ότι η Lotus αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στο shakedown της T127 στο Silverstone. H ομάδα έχει ασχοληθεί μέχρι στιγμής με τομείς όπως η χαρτογράφηση του κινητήρα και οι ρυθμίσεις του διαφορικού. Ο Kovalainen σύγκρινε και τον κινητήρα της Cosworth με αυτόν της Mercedes και αποκάλυψε ότι η βρετανική μονάδα δεν υστερεί σε ιπποδύναμη. Ο Cosworth σύμφωνα με τον Φινλανδό αποδίδει την ισχύ του σε διαφορετικό φάσμα από τον γερμανικό V8, αν και δε γνωρίζει τις αντοχές του κινητήρα που χρησιμοποιεί η Lotus.
Φ.Λ.
[email protected]
[email protected]
Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης: Jerez, 18/02/2010
|
|||||||
A/A
|
Oδηγός
|
Ομάδα-Κινητήρας
|
Μοντέλο
|
Χρόνος
|
Διαφ.
|
Μ.Ω.Τ.
|
Γύροι
|
1
|
Rubens Barrichello
|
Williams-Cosworth
|
FW32
|
1:27.145
|
|
182.964
|
98
|
2
|
Vitaly Petrov
|
Renault
|
R30
|
1:27.828
|
0.683
|
181.541
|
56
|
3
|
Sebastian Vettel
|
Red Bull-Renault
|
RB6
|
1:28.162
|
1.017
|
180.853
|
70
|
4
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
MGP W01
|
1:28.515
|
1.370
|
180.132
|
71
|
5
|
Felipe Massa
|
Ferrari
|
F10
|
1:28.879
|
1.734
|
179.394
|
92
|
6
|
Pedro de la Rosa
|
BMW Sauber-Ferrari
|
C29
|
1:29.691
|
2.546
|
177.770
|
8
|
7
|
Paul di Resta
|
Force India-Mercedes
|
VJM03
|
1:30.344
|
3.199
|
176.485
|
33
|
8
|
Timo Glock
|
Virgin-Cosworth
|
VR-01
|
1:30.476
|
3.331
|
176.228
|
72
|
9
|
Vitantonio Liuzzi
|
Force India-Mercedes
|
VJM03
|
1:30.666
|
3.521
|
175.859
|
24
|
10
|
Lewis Hamilton
|
McLaren-Mercedes
|
MP4-25
|
1:30.979
|
3.834
|
175.254
|
57
|
11
|
Sebastien Buemi
|
Toro Rosso-Ferrari
|
STR5
|
1:32.678
|
5.533
|
172.041
|
57
|
12
|
Heikki Kovalainen
|
Lotus-Cosworth
|
T127
|
1:33.554
|
6.409
|
170.430
|
30
|