X
Αγώνες

F1: Jerez-O Αlguersuari επικρατεί

Μονάχα την πρώτη ώρα της διαδικασίας ήταν στεγνή η πίστα της Jerez στην τρίτη ημέρα δοκιμών, όπου ο Jaime Alguersuari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

Μονάχα την πρώτη ώρα της διαδικασίας ήταν στεγνή η πίστα της Jerez στην τρίτη ημέρα δοκιμών του δεύτερου χειμερινού τεστ εξέλιξης, όπου ο Jaime Alguersuari πήρε εκδίκηση για λογαριασμό της Toro Rosso, για τη χθεσινή απώλεια του πρώτου χρόνου. O Iσπανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του τεστ μέχρι στιγμής, ενώ ο συμπατριώτης του Pedro de la Rosa, με τη Sauber, παρά το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε μόλις 8 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, σημείωσε το δεύτερο χρόνο. Στην πίστα σταμάτησε και ο Nico Rosberg, αλλά η Mercedes ανέφερε ότι επρόκειτο για έλεγχο συστημάτων. Ο Adrian Sutil με τη Force India αντιμετώπισε ένα πρόβλημα ηλεκτρικών. Λόγω της βροχής, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έκαναν πολλούς γύρους, με εξαίρεση τον Rubens Barrichello, καθώς η Williams προσπαθεί να διαγράψει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα με τον καινούργιο κινητήρα της Cosworth. Η Virgin κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 8 γύρους με τον Lucas di Grassi στο τιμόνι, καθώς τα καινούργια ανταλλακτικά υποστηρίγματα της εμπρός αεροτομής (που κατέρρευσαν εχθές) έφτασαν στην πίστα αργά το μεσημέρι…
Ο 19χρονος οδηγός της Toro Rosso, Jaime Alguersuari, που σήμερα σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του τεστ, έπειτα από το περιορισμένο χρονικό διάστημα στο οποίο το οδόστρωμα ήταν στεγνό, έκανε μεγάλα stint και με τους δυο τύπους ελαστικών βροχής.
Ο Pedro de la Rosa ήταν 8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από το συμπατριώτη του. Ο οδηγός της Sauber προκάλεσε την πρώτη κόκκινη σημαία όταν η ομάδα προσπάθησε να ξεκινήσει το πρόγραμμά της χωρίς γύρο προθέρμανσης. Ο de la Rosa αναγκάστηκε να σβήσει τον κινητήρα λόγω προειδοποιητικής ένδειξης, έτσι ώστε να μη χαθεί χρόνος σε επισκευές όσο ήταν στεγνό το οδόστρωμα.
Ο Adrian Sutil αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά της Force India 90 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, το οποίο οι μηχανικοί της ομάδας προσπάθησαν να επισκευάσουν εγκαίρως για να επιστρέψει ο Γερμανός στην πίστα, αλλά μάταια. Η Force India προσπάθησε να συμπιέσει το πρόγραμμά της στο στεγνό πρωινό και στη συνέχεια επικεντρώθηκε σε αεροδυναμικές δοκιμές, διαθέτοντας και μερικά καινούργια εξαρτήματα.
Μόλις 20 γύρους κατάφερε να συμπληρώσει σε στεγνή πίστα ο Felipe Massa στην τρίτη ημέρα του πίσω από το τιμόνι της F10.
O Sebastian Vettel οδήγησε για πρώτη φορά σήμερα την καινούργια Red Bull RB6, με το Γερμανό να κάνει μερικούς γύρους στο στεγνό. Ο 22χρονος οδηγός πιστεύει ότι η διαφορά μεταξύ όλων των κορυφαίων μονοθεσίων (Ferrari, McLaren, Mercedes και Red Bull) εντοπίζεται μεταξύ δυο δεκάτων του δευτερολέπτου στο γύρο. Ο Vettel ανέφερε ότι το ζύγισμα της RB6 μοιάζει με του περυσινού μονοθεσίου αν και πιστεύει ότι αποτελεί ένα βήμα προόδου
Ο Vitaly Petrov προσπάθησε να συνηθίσει τις αντιδράσεις της Renault R30 στο βρεγμένο (με αμφότερους τους τύπους ελαστικών βροχής) και προπονήθηκε σε εκκινήσεις, μαθαίνοντας τις διαδικασίες και τα συστήματα του μονοθεσίου. Στο βρεγμένο, η ομάδα προσπάθησε να διανύσει χιλιόμετρα για τον κινητήρα και μερικά καινούργια εξαρτήματα που διέθετε. Ο Robert Kubica θα αναλάβει καθήκοντα αύριο.
Μόλις ένα μικρό stint πρόλαβε να κάνει σε στεγνή πίστα ο Nico Rosberg με τη Mercedes, πριν αρχίσει να διαγράφει χιλιόμετρα στο βρεγμένο, παράλληλα με μερικές ασκήσεις προσομοίωσης αγώνα (προπονήσεις εκκινήσεων, pit stop). Ο Γερμανός σταμάτησε στην πίστα στις 13:00, εξαντλώντας τα καύσιμα που υπήρχαν στο ρεζερβουάρ του έτσι ώστε να ελεγχθεί πόσα απομένουν όταν σβήνει ο κινητήρας. Ο Rosberg είναι απογοητευμένος που αμφότερες οι ημέρες που είχε στο μονοθέσιο κυριεύθηκαν από βροχή, αφήνοντάς τον να κάνει 4,5 γύρους σε στεγνή πίστα, ωστόσο αισθάνεται πολύ άνετα στην MGP W01. O 24χρονος οδηγός πιστεύει ότι η Mercedes βρίσκεται κοντά στην κορυφή, αλλά δε γνωρίζει ακόμα αν αυτό είναι αρκετό για να κατακτήσει νίκες. Ο Rosberg δήλωσε εντυπωσιασμένος από την ταχύρυθμη εξέλιξη του μονοθεσίου που εκπληρώνει η ομάδα.
Ο Rubens Barrichello έκανε ένα stint αγώνα μόλις ξεκίνησε η διαδικασία, για να προλάβει να οδηγήσει όσο το δυνατό περισσότερο στο στεγνό, ενώ στη συνέχεια επικεντρώθηκε σε στρατηγικές ελέγχου, ελέγχους συστημάτων, προπονήσεις εκκινήσεων και μερικές μικρές αλλαγές στο μηχανικό στήσιμο. Ο Βραζιλιάνος διέγραψε 120 γύρους, 44 παραπάνω από οποιονδήποτε άλλο, οπότε είχε και τις περισσότερες πιθανότητες να διαγράψει τετ-α-κέ, όπως και έκανε στις 11:15. Ο team mate του, Nico Hulkenberg, μίλησε με θετικά λόγια για τον κινητήρα της Cosworth, δηλώνοντας ότι είναι εμφανής η υπερίσχυση σε ιπποδύναμη σε σύγκριση με τον V8 της Toyota που χρησιμοποιούσε μέχρι πέρυσι η ομάδα.
Γνωρίζοντας ότι θα βρέξει, η McLaren προσάρμοσε το πρόγραμμά της ανάλογα και διενήργησε μερικές αεροδυναμικές χαρτογραφήσεις το πρωί, με τον Lewis Hamilton στο τιμόνι. Η ομάδα συνεχίζει να επαληθεύει τις μετρήσεις της αεροδυναμικής σήραγγας με ειδικούς αισθητήρες τοποθετημένους σε διάφορα σημεία του μονοθεσίου. Η McLaren ανέφερε ότι οι αεροδυναμικές χαρτογραφήσεις γίνονται με χαμηλότερες ταχύτητες και ο χρόνος που σημείωσε ο Hamilton δεν είναι αντιπροσωπευτικός του ρυθμού της MP4-25…
O τεχνικός διευθυντής της Virgin, Nick Wirth δήλωσε ότι η σημερινή ημέρα ήταν απογοητευτική, καθώς η Wirth Research (που σχεδίασε την VR-01), παρήγαγε καινούργια υποστηρίγματα για την εμπρός αεροτομή και τα έστειλε στην πίστα από το Bicester εντός 24 ωρών (αντί να φέρει απλά ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών), αλλά δεν κατάφερε να τα χρησιμοποιήσει, αφού ο Lucas di Grassi εισήλθε στην πίστα 2,5 ώρες πριν τη λήξη της διαδικασίας, όταν η πίστα ήταν πολύ βρεγμένη για οποιαδήποτε εργασία. Ο Βραζιλιάνος περιορίστηκε σε μόλις 8 γύρους και ελπίζει στο… αύριο, καθώς η ομάδα δεν έχει καλύψει ούτε ένα ουσιαστικό χιλιόμετρο σε τρεις ημέρες…
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης: Jerez, 12/2/2010
A/A
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Μοντέλο
Χρόνος
Διαφ.
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
STR5
1:19.919
199.507
76
2
Pedro de la Rosa
BMW Sauber-Ferrari
C29
1:20.736
0.817
197.488
58
3
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
VJM03
1:21.428
1.509
195.810
48
4
Felipe Massa
Ferrari
F10
1:20.603
0.684
197.814
72
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
RB6
1:21.783
1.864
194.960
59
6
Vitaly Petrov
Renault
R30
1:22.000
2.081
194.444
68
7
Nico Rosberg
Mercedes
MGP W01
1:22.820
2.901
192.519
53
8
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
FW32
1:23.217
3.298
191.600
120
9
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
MP4-25
1:23.985
4.066
189.848
68
10
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
VR-01
1:37.107
17.188
164.194
8
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!