Η Williams επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κινητήρες Mercedes, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν στην F1 από το 2026 και μετά.
Η είδηση ακολουθεί την ανακοίνωση της McLaren πέρυσι ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κινητήρες Mercedes μέχρι το 2030, πράγμα που σημαίνει ότι η γερμανική εταιρεία θα έχει δύο πελάτες που οι κινητήρες τους θα είναι σύμφωνοι με την επόμενη δέσμη κανονισμών. Η Mercedes προμηθεύει τη Williams με μονάδες ισχύος από την έναρξη της υπάρχουσας δέσμης κανονισμών κινητήρων το 2014. «Απολαμβάνουμε μια μακροχρόνια συνεργασία με τη Mercedes-Benz και είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε αυτή τη συνεργασία στην επόμενη εποχή της F1. Η τεχνογνωσία, η υποστήριξη και η τεχνολογία που προσφέρει η Mercedes ευθυγραμμίζονται απόλυτα με τις φιλοδοξίες της ομάδας μας μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Αυτή η μακροχρόνια συμφωνία με τη Mercedes είναι ένα θετικό βήμα και αποτελεί μέρος των στόχων μας για το μέλλον, ενώ θα εξακολουθήσουμε να διατηρούμε την τεχνογνωσία και τις δυνατότητες σχεδιασμού και κατασκευής στο εσωτερικό μας» δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Williams και πρώην μηχανικός της Mercedes James Vowles, που εργάστηκε σε εκείνη από το 2010 έως το 2023.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes Toto Wolff πρόσθεσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε την Williams Racing ως τη δεύτερη ομάδα που θα προμηθεύσουμε με κινητήρες για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2026. Η σημερινή είδηση αναδεικνύει τη δύναμη της προσφοράς της Mercedes στην F1 και είναι σημαντικό ότι όχι μόνο επικυρώνει, αλλά και ενισχύει τη συνολική στρατηγική μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Από το 2014, συνεχίζουμε να χτίζουμε και να αναπτύσσουμε τη σχέση μας με τη Williams. Καθώς η ομάδα συνεχίζει να θέτει τις βάσεις για να διεκδικήσει την πρώτη θέση στο grid, ανυπομονούμε να την υποστηρίξουμε με την προμήθεια της μονάδας ισχύος μας».
Το 2026 οι κινητήρες της F1 θα χρησιμοποιούν εξ ολοκλήρου βιώσιμα καύσιμα και θα επωφελούνται από ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν το 50% της συνολικής ιπποδύναμης της μονάδας ισχύος. Οι νέοι κανονισμοί θα δουν την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi να εισέρχεται στο άθλημα με τη δική της εργοστασιακή ομάδα, ενώ η Red Bull θα μεταπηδήσει από τη Honda στις δικές της εσωτερικές μονάδες ισχύος, οι οποίες θα προμηθεύουν και την ομάδα της Alpha Tauri. Η Honda θα προμηθεύει τις ομάδες της Red Bull μέχρι το τέλος του 2025, προτού μεταπηδήσει στην Aston Martin, η οποία σήμερα προμηθεύεται κινητήρες από τη Mercedes. Η Ferrari και η Renault θα παραμείνουν επίσης ως κατασκευαστές μονάδων ισχύος στην F1.