X
Αγώνες

F1: Η Michelin πολύ κοντά σε επιστροφή

Η Michelin εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής της στη Formula 1 το 2011 και είναι πολύ πιθανό η FIA να επιτρέψει ξανά τον ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών ελαστικών.

Η Michelin εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής της στη Formula 1 το 2011, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να μην αποτελέσει την επίσημη προμηθεύτρια ελαστικών του Πρωταθλήματος και η FIA να επιτρέψει ξανά τον ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών ελαστικών.
Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ληφθεί καμία τελική απόφαση, πηγές αναφέρουν ότι η Michelin βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη FIA όσον αφορά τους όρους υπό τους οποίους ενδέχεται να επιστρέψει στη Formula 1 έπειτα από την αποχώρησή της στο τέλος του 2006. Εκτιμάται ότι η ανακοίνωση της επιστροφής της Michelin στη Formula 1 ενδέχεται να πραγματοποιηθεί εντός του Απριλίου.
Η επίσημη προμηθεύτρια ελαστικών του φετινού Πρωταθλήματος, η Bridgestone, έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από τη Formula 1 αφότου ολοκληρωθεί η σεζόν, κρίνοντας ότι το κόστος της επένδυσης που καταβάλει στο σπορ υπερβαίνει τα οφέλη που της επιστρέφονται.
Η αντικατάσταση της Bridgestone ως επίσημου προμηθευτή ελαστικών του Πρωταθλήματος της Formula 1 από μια άλλη εταιρία θα απαιτούσε την προκήρυξη διαγωνισμού από την πλευρά της FIA για την επιλογή του καταλληλότερου υποψηφίου. Ωστόσο, εκτιμάται ότι υπάρχει πιθανότητα η FIA να επιτρέψει την είσοδο στη Formula 1 σε οποιαδήποτε εταιρία κατασκευής ελαστικών έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί, φέρνοντας την επιστροφή της εποχής πολέμου ελαστικών.
Συνεπώς, εφόσον η Michelin αποφασίσει να επιστρέψει στη Formula 1, ενδέχεται να αντιμετωπίσει αντιπάλους όπως η Kumho και η Hankook, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να εισέλθουν στο σπορ, ενώ κάποιοι πιο αισιόδοξοι ευελπιστούν ότι εφόσον αλλάξουν οι κανονισμοί, επιτρέποντας έναν πόλεμο ελαστικών, μπορεί να αναζωπυρωθεί και το ενδιαφέρον της Bridgestone να παραμείνει στο παιχνίδι.
Η Michelin αγωνίστηκε στη Formula 1 τελευταία φορά μεταξύ του διαστήματος 2001-2006, κατακτώντας αμφότερους τους τίτλους των δυο τελευταίων της σεζόν με τη Renault. Ωστόσο, η πορεία της παρήγαγε και διαμάχες, με πιο σημαντική την αποχώρηση των μονοθεσίων της για λόγους ασφάλειας από την εκκίνηση του GP των HΠΑ το 2005, όπου αγωνίστηκαν εντέλει μονάχα οι 6 οδηγοί των ομάδων που χρησιμοποιούσαν ελαστικά Bridgestone.
Η Michelin δεν ενδιαφερόταν να αποτελέσει το μοναδικό προμηθευτή ελαστικών του Πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς πίστευε ότι ήταν ζωτικής σημασίας να έχει ανταγωνισμό, εφόσον συμμετέχει στo σπορ.
Η γαλλική εταιρία έχει αναφέρει επίσης ότι θα επέστρεφε στη Formula 1 εφόσον το σπορ προωθούσε τεχνολογίες φιλικότερες προς το περιβάλλον, κάτι που συμβαδίζει με την άποψη του προέδρου της FIA, Jean Todt.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!