top icon
Αγώνες

F1: Η Mercedes θα αυξήσει το μεταξόνιο της MGP W01

H Mercedes ευελπιστεί ότι το μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα παρουσιάσει στο Ισπανικό GP στο μονοθέσιό της, θα τη βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματα κατανομής βαρών που αντιμετωπίζει.

H Mercedes ευελπιστεί ότι το μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα παρουσιάσει στο Ισπανικό Grand Prix στο μονοθέσιό της, την MGP W01, θα τη βοηθήσει να ξεπεράσει τα προβλήματα κατανομής βαρών που αντιμετωπίζει μέχρι στιγμής φέτος.
 
Η Mercedes θα παρουσιάσει μια μεγάλη αναβάθμιση στο αεροδυναμικό πακέτο του μονοθεσίου της στην Ισπανία και μέρος της αναβάθμισης είναι και το αυξημένο μεταξόνιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes έχει το μικρότερο μεταξόνιο μεταξύ των κορυφαίων ομάδων.
 
Ο διευθυντής της ομάδας, Ross Brawn, δήλωσε ότι η μετατροπή του μεταξονίου κατέστη αναγκαία από το γεγονός ότι η ομάδα δεν υπολόγισε σωστά τις απαιτήσεις των φετινών ελαστικών της Bridgestone (τα οποία παρουσιάζουν μειωμένο πλάτος στον εμπρός άξονα σε σύγκριση με πέρυσι) όσον αφορά την κατανομή βαρών του μονοθεσίου.
 
Ο Βρετανός αναφέρει ότι η Mercedes διαπίστωσε ότι η ΜGP W01 δε διαθέτει την κατάλληλη κατανομή βαρών για τα φετινά ελαστικά, από το πρώτο τεστ που έκανε μαζί τους στην πίστα. Η ομάδα έφτασε στο όριο αυτών που μπορεί να πετύχει με την πρώτη έκδοση του μονοθεσίου της και ο Brawn δηλώνρι ότι δε φταίει το μεταξόνιο αυτό καθεαυτό αλλά η κατανομή βαρών που επιτυγχάνεται από την εφαρμογή του.
 
«Τα ελαστικά άλλαξαν αρκετά… δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε αυτά τα ελαστικά και δε μαντέψαμε αρκετά σωστά τις απαιτήσεις τους, όπως το έκαναν άλλες ομάδες. Οπότε θα έχουμε μια τροποποίηση στο μονοθέσιο για τη Βαρκελώνη, η οποία θα μας επιτρέψει να έχουμε καλύτερο εύρος για την κατανομή βαρών που μπορούμε να πετύχουμε» δήλωσε ο Brawn.
 
H αύξηση του μεταξονίου της MGP W01, πέραν του γεγονότος ότι θα βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά της, αναμένεται να βοηθήσει και τον Michael Schumacher να αποδώσει καλύτερα, μειώνοντας τις υποστροφικές τάσεις του γερμανικού μονοθεσίου.
 
Ο Brawn δήλωσε επίσης ότι εντός των επόμενων αγώνων η Mercedes θα παρουσιάσει μια πλήρη έκδοση του συστήματος stalling της πίσω αεροτομής, έχοντας ξεκινήσει ήδη τους πειραματισμούς με μια ειδική πίσω αεροτομή στην Κίνα.
 
Η πίσω αεροτομή που χρησιμοποιήθηκε στην Κίνα, παρουσίαζε δυο μικρές σε πλάτος διατρήσεις στο εμπρός πτερύγιό της και ο Brawn το χαρακτήρισε ως ένα απλό, παθητικό σύστημα και κατά συνέπεια όχι όσο αποτελεσματικό είναι αυτό της McLaren, το οποίο είναι ελεγχόμενο από τον οδηγό.
 
Ο Brawn δήλωσε ότι το σύστημα stalling της πίσω αεροτομής είναι αρκετά δύσκολο να λειτουργήσει σωστά. Η McLaren έχει σχεδιάσει το φετινό μονοθέσιό της γύρω από αυτό το σύστημα, ενώ οι άλλες ομάδες, που δεν επιτρέπεται να τροποποιήσουν τα monocoque τους, πρέπει να βρουν εναλλακτικές λύσεις σε ένα σχεδιασμό που δεν έχει συλληφθεί με αυτή τη χρήση υπ ‘όψη. Η MGP W01 διαθέτει στο monocoque της, δίπλα από τα πεντάλ, οπές για την απαγωγή θερμότητας από το cockpit και ίσως η ομάδα καταφέρει να τις χρησιμοποιήσει για το σύστημα stalling της πίσω αεροτομής.
 
Ο Brawn δήλωσε ότι η Mercedes ακόμα εργάζεται στην εξέλιξη του πλήρους συστήματός της και θα την παρουσιάσει στην Ισπανία ή την Τουρκία, καθώς στο Μονακό δε θα χρησιμεύει σχεδόν καθόλου, λόγω της απουσίας πραγματικής ευθείας στη χάραξη.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ