Η General Motors επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάζει κινητήρες της F1 από το 2028 και μετά, δίνοντας ώθηση στην προσπάθεια της Andretti Cadillac Racing να ενταχθεί στο grid.
Η General Motors, η μητρική εταιρεία της Cadillac, έκανε την ανακοίνωση πριν από το Grand Prix του Las Vegas αυτό το Σαββατοκύριακο, σηματοδοτώντας άλλη μια σημαντική στιγμή στη συνεχή ανάπτυξη της F1 στην Αμερική. Η είδηση ενισχύει την πρόταση της Andretti να ενταχθεί στο grid της F1 τις επόμενες σεζόν, η οποία έχει γίνει δεκτή από το διοικητικό όργανο του αθλήματος, τη FIA, αλλά αναμένει την έγκριση από τον εμπορικό βραχίονα του αθλήματος. Ο Michael Andretti, ο οποίος ένωσε τις δυνάμεις του με την GM πέρυσι, δήλωσε πρόσφατα ότι η ομάδα του είναι έτοιμη να συμμετάσχει ήδη από το 2025, αν και αυτό θα μπορούσε να καθυστερήσει μέχρι το 2026. Η προσφορά του, η οποία εγκρίθηκε από τη FIA τον Οκτώβριο, περιελάμβανε μια τεχνική συνεργασία με την Cadillac, αν και μέχρι τώρα δεν υπήρχε δέσμευση για μια πλήρη συμφωνία για τον κινητήρα.
Εάν η προσφορά εγκριθεί, ο Andretti θα πρέπει να αναζητήσει μια βραχυπρόθεσμη συμφωνία με έναν υπάρχοντα κατασκευαστή μονάδων ισχύος μέχρι να είναι έτοιμοι οι κινητήρες της Cadillac το 2028. Η ομάδα έχει ήδη συνομιλήσει με τη Renault για μια συμφωνία προμήθειας, αν και οι συζητήσεις έγιναν με την προηγούμενη διοίκηση του Γάλλου κατασκευαστή. Εάν η Andretti ενταχθεί το 2025, η Renault θα είναι υποχρεωμένη βάσει των κανονισμών της F1 να προμηθεύει την ομάδα ανεξάρτητα, καθώς αυτή τη στιγμή έχει τους λιγότερους πελάτες. Το 2026, η Renault, η Honda και η Audi θα έχουν από μία εργοστασιακή ομάδα (Alpine, Aston Martin και Audi, αντίστοιχα) και κανέναν πελάτη. Η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull Power Trains είναι οι άλλοι κατασκευαστές κινητήρων που έχουν υπογράψει για το 2026, όταν οι νέοι κανόνες για τους κινητήρες θα προβλέπουν ότι η ηλεκτρική ενέργεια θα αποτελεί το 50% της συνολικής ισχύος.