top icon
Αγώνες

F1: Η FIA εγκρίνει αλλαγές στον V8 της Ferrari

Η FIA έδωσε την άδεια στη Ferrari να πραγματοποιήσει αλλαγές στον κινητήρα της για να βελτιώσει την αξιοπιστία του, έπειτα από τα προβλήματα στους πρώτους αγώνες της σεζόν.

Η FIA έδωσε την άδεια στη Ferrari να πραγματοποιήσει αλλαγές στον κινητήρα της για να βελτιώσει την αξιοπιστία του, έπειτα από τα προβλήματα που παρουσίασε η ιταλική μονάδα στους πρώτους αγώνες της σεζόν.
 
Δυο κινητήρες έχουν αστοχήσει στην πλάτη του Fernando Alonso, όσους έχει χάσει και ο συμπατριώτης του, Pedro de la Rosa με τη Sauber, η οποία χρησιμοποιεί τους ιταλικούς V8. O Κamui Kobayashi έχει επίσης χάσει μια μονάδα, ενώ στο μονοθέσιο του Felipe Massa ο κινητήρας αντικαταστάθηκε πριν από τον αγώνα στο Μπαχρέιν. Επίσης, σε αμφότερες τις Ferrari αντικαταστάθηκε το πνευματικό σύστημα του κινητήρα πριν τον αγώνα της Μαλαισίας. Στην Toro Rosso δεν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα με τους κινητήρες της Ferrari, κάτι που ο διευθυντής της, Franz Tost, αποδίδει στο ότι ενδεχομένως, η ομάδα της Faenza είναι πιο επιφυλακτική στον τρόπο διαχείρισης των 8κύλινδρων μονάδων της.
 
Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει, η Ferrari διαπίστωσε ότι υπάρχει εγγενές πρόβλημα στο σχεδιασμό του 8κύλινδρου 056 και πιο συγκεκριμένα στη μόνωση του πνευματικού συστήματος βαλβίδων, το οποίο παρουσιάζει υπερβολική απώλεια αέρα κατά τη διάρκεια των αγώνων. Τα προηγούμενα χρόνια, η Ferrari αντιμετώπιζε το πρόβλημα αυτό αναπληρώνοντας τον αέρα του συστήματος κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών, ωστόσο φέτος δεν υπάρχει αρκετός χρόνος -ή pit stop- για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο. Συνεπώς, η Ferrari ζήτησε άδεια να πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στον κινητήρα της για να βελτιώσει την αξιοπιστία του. Η κίνηση της Ferrari αποδεικνύει ότι υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα της, παρά τις κατηγορηματικές αρνήσεις του Fernando Alonso σε δηλώσεις του.
 
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ferrari, έπειτα από πολλή εργασία ανάλυσης και αξιολόγησης στους πάγκους προσομοίωσης του Maranello (με τους ανθρώπους του τμήματος κινητήρων να δουλεύουν μέρα-νύχτα τις τελευταίες εβδομάδες) των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στο Μπαχρέιν και τη Μαλαισία, παράχθηκαν μερικές λύσεις οι οποίες η ομάδα πιστεύει ότι θα τα επιλύσουν. Η ομάδα ζήτησε και έλαβε από τη FIA έγκριση να πραγματοποιήσει μερικές αλλαγές στον κινητήρα της, εντός του πλαισίου των κανονισμών που επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Αυτές οι τροποποιήσεις θα εφαρμοστούν στους κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν στην Ισπανία.
 
Εντούτοις, από τους 8 κινητήρες που έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός ανά σεζόν, οι πιλότοι της Ferrari έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τους τρεις (σε 4 εκ των 19 συνολικά GP) και σε αυτούς δεν επιτρέπεται να εφαρμοστούν οι τροποποιήσεις.
 
Στην Ισπανία, τα μονοθέσια της Ferrari θα διαθέτουν το πλήρες σύστημα stalling της πίσω αεροτομής, καθώς στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής στην Κίνα είχαν δοκιμαστεί μονάχα μερικά εξαρτήματά του, χωρίς να είναι λειτουργικό. Ο δοκιμαστής της Scuderia, Giancarlo Fisichella, αξιολόγησε την προηγούμενη εβδομάδα στο Vairano της Ιταλίας το εν λόγω σύστημα, στα πλαίσια αεροδυναμικών δοκιμών σε ευθεία πορεία. Αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari θα δοκιμάσουν το σύστημα την Παρασκευή και από εκεί και έπειτα από την ανάλυση των στοιχείων της τηλεμετρίας θα αποφασιστεί αν θα χρησιμοποιηθεί και στον αγώνα. Οι Ferrari αναμένεται να παρουσιάζουν και άλλες αεροδυναμικές εξελίξεις στην Ισπανία, ενώ ο Felipe Massa θα έχει στη διάθεσή του ένα καινούργιο πλαίσιο, το υπ’ αριθμό 248.
Φ.Λ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ