X
Αγώνες

F1: GP Τουρκίας-Προεπισκόπηση

Ο 7ος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, θα διεξαχθεί στη γειτονική Τουρκία και την πίστα της Κωνσταντινούπολης, το Istanbul Park.

Ο 7ος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, θα διεξαχθεί στη γειτονική Τουρκία και την πίστα της Κωνσταντινούπολης, το Istanbul Park.
Θα ευνοήσει τον Sebastian Vettel το καινούργιο πλαίσιο της Red Bull που θα έχει στη διάθεσή του, επιτρέποντάς του να ανταγωνιστεί και πάλι τον team mate του, Mark Webber; Θα λειτουργήσει σωστά το σύστημα stalling της πίσω αεροτομής που θα παρουσιάσει η Red Bull σε αυτό τον αγώνα και θα τη βοηθήσει να αυξήσει τη διαφορά της από τους υπόλοιπους; Θα μπορέσει να ανακάμψει ο Felipe Massa στην αγαπημένη του πίστα, όπου έχει κατακτήσει περισσότερες νίκες από οποιονδήποτε άλλο οδηγό; Θα αντιμετωπίσει προβλήματα με τα ελαστικά του ο Lewis Hamilton, όπως είχε συμβεί στην Τουρκία το 2007 και το 2008; Θα καταφέρει να προσαρμοστεί ο Nico Rosberg στις απαιτήσεις της Mercedes με το μεγαλύτερο μεταξόνιο;
Η πίστα
Το Istanbul Park έχει γίνει γνωστό για την πιο προκλητική ίσως στροφή ολόκληρου του Πρωταθλήματος, την αριστερή παρατεταμένη τριών άπεξ στροφή 8, την οποία τα μονοθέσια διανύουν με 280 χ.α.ώ, αναπτύσσοντας πλευρικές επιταχύνσεις της τάξεως των 4,5g για 7 δευτερόλεπτα! H υπόλοιπη χάραξη διαθέτει πολύ καλή ροή στροφών, σε αντίθεση με την πλειονότητα των σιρκουί που έχει επιμεληθεί ο Hermann Tilke, τα οποία είναι συνήθως «stop & go», παρουσιάζοντας μεγάλες ευθείες, ενωμένες με αργές στροφές. Πρόκειται για την πρώτη αριστερόστροφη πίστα που συναντούν οι οδηγοί στο Πρωτάθλημα και το γεγονός αυτό επιβαρύνει περισσότερο του μυς του αυχένα τους. Στο τέλος του αγώνα, θα είναι έκπληξη αν κάποιος οδηγός δεν ακουμπάει το κεφάλι του στη δεξιά πλευρά των προστατευτικών που το περιβάλλουν, προσπαθώντας να ξεκουράσει τον αυχένα του. Με γεμάτα ρεζερβουάρ, οι οδηγοί θα είναι αναγκασμένοι να «τηλεγραφούν» με το πόδι τους στο γκάζι. Το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου τμήματος της πίστας αποτελείται από μέσης ταχύτητας διέλευσης στροφές, ενώ το τρίτο τμήμα αποτελείται από αργές στροφές. Αν οι οδηγοί δεν προθερμάνουν σωστά τα ελαστικά τους για τον ένα χρυσό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές, το μονοθέσιό τους θα ακουμπάει στο έδαφος στη στροφή 8. Το Istanbul Park απαιτεί από τα μονοθέσια σκληρές ρυθμίσεις και σταθερότητα, ειδικά στη στροφή 8. Σκληρές ρυθμίσεις στην εμπρός ανάρτηση θα παρέχουν υποστήριξη κατά τα φρεναρίσματα, καθώς σε πολλές από αυτές απαιτείται από τον οδηγό να φρενάρει μέχρι το άπεξ, χωρίς να παρουσιάζεται υπερστροφή. Οι στροφές 9 και 10 είναι κρίσιμες για την τελική ταχύτητα στην μεγάλη ευθεία που ακολουθεί, στο τέλος της οποίας προσφέρονται οι μεγαλύτερες ευκαιρίες για προσπέρασμα, πριν το τελευταίο, αργό, σύμπλεγμα στροφών. Η πίστα έχει ασφαλτοστρωθεί εκ νέου για το φετινό Grand Prix, ενώ ο ασφαλτοτάπητας είναι αρκετά λείος και δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες ανομοιομορφίες (εκτός από μερικές στη στροφή 8), γεγονός που επιτρέπει στις ομάδες να ρυθμίζουν τα μονοθέσιά τους έτσι ώστε να έχουν πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος. Οι ανομοιομορφίες του ασφαλτοτάπητα στη στροφή 8 αναγκάζουν μερικές φορές τους οδηγούς να επιλέγουν διαφορετικές γραμμές για να τις αποφεύγουν, έτσι ώστε να μην αναγκαστούν να αλλάξουν το στήσιμο του μονοθεσίου τους.
O παλαίμαχος οδηγός που θα αποτελεί μέλος των αγωνοδικών σε αυτό τον αγώνα θα είναι ο Johnny Herbert, ο οποίος διατέλεσε το καθήκον αυτό και στο GP Μαλαισίας. Ο Βρετανός πρώην team mate του Michael Schumacher στη Benetton έχει εκκινήσει σε 160 GP μεταξύ 1989 και 2000, νικώντας τρία από αυτά. Οι υπόλοιποι αγωνοδίκες είναι οι Radovan Novak, Gerd Ennser και Haluk Unsal.
Ωράριο τριημέρου
Ημέρα
Ώρα
Γεγονός
Παρασκευή
10:00-11:30
Πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών
Παρασκευή
14:00-15:30
Δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών
Σάββατο
11:00-12:00
Τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών
Σάββατο
14:00
Κατατακτήριες δοκιμές
Κυριακή
15:00
Αγώνας
To παρελθόν…
Έτος
Νικητής
Pole position
Ταχύτερος γύρος
2009
Jenson Button (Brawn-Mercedes)
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)
Jenson Button (Brawn-Mercedes)
2008
Felipe Massa (Ferrari)
Felipe Massa (Ferrari)
Kimi Raikkonen (Ferrari)
2007
Felipe Massa (Ferrari)
Felipe Massa (Ferrari)
Kimi Raikkonen (Ferrari)
2006
Felipe Massa (Ferrari)
Felipe Massa (Ferrari)
Michael Schumacher (Ferrari)
2005
Kimi Raikkonen (McLaren-Mercedes)
Kimi Raikkonen (McLaren-Mercedes)
Juan Pablo Montoya (McLaren-Mercedes)
Silly season
Παρά την πλειάδα αναφορών για ενδεχόμενες μεταγραφές ενόψει του 2011, οι τελευταίες εξελίξεις στα paddock του Istanbul Park δείχνουν ότι το grid μάλλον θα μείνει σχεδόν ίδιο και του χρόνου. Οι εικασίες περιστρεφόντουσαν γύρω από το cockpit του Felipe Massa στη Ferrari. Έπειτα από ένα μέτριο ξεκίνημα στη σεζόν, ο Τύπος άρχισε να αναφέρει ότι η Scuderia εξετάζει το ενδεχόμενο αντικατάστασης του Βραζιλιάνου το 2011, καθώς το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν. Mάλιστα, κάποιες πηγές ανέφεραν ότι ο μάνατζερ του Massa, Nicolas Todt, είχε συνομιλίες με τη Renault. Ως πιθανοί αντικαταστάτες του παρουσιάζονταν οι Robert Kubica και Mark Webber. Eπειδή όμως η σχέση του Kubica φαίνεται να είναι πολύ υγιής για να θέλει ο Πολωνός να τη διακόψει μόλις ένα χρόνο μετά τη σύναψή της, ο Webber παρουσιάστηκε ως ο πιθανότερος μελλοντικός team mate του Fernando Alonso στο Maranello, ιδιαίτερα μετά από τις δυο νίκες που κατέκτησε ο Αυστραλός στα δυο τελευταία Grand Prix. Ωστόσο, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, δήλωσε στην Τουρκία ότι είναι σίγουρος πως ο Massa θα διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα και του χρόνου. Την ίδια στιγμή, ο διευθυντής της ομάδας Red Bull, Christian Horner αποκάλυψε ότι ο Kimi Raikkonen δεν αποτελούσε ποτέ επιλογή για την ίδια. Ο Βρετανός έχει δηλώσει ήδη ότι θέλει να διατηρήσει τον Webber στην ομάδα του και πιστεύει ότι οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του δεν πρόκειται να διαρκέσουν πολύ, παρά το γεγονός ότι ο Αυστραλός οδηγός δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να αλλάξει ομάδα του χρόνου, αν και αυτές οι δηλώσεις ενδέχεται να είναι εσκεμμένες, για να δημιουργήσουν πίεση στη Red Bull να επιταχύνει τις διαδικασίες. Η ομάδα είναι πρόθυμη να προτείνει στον Webber μονοετές συμβόλαιο, γεγονός το οποίο σύμφωνα με κάποιους δεν έχει ευχαριστήσει ιδιαίτερα τον Αυστραλό, ο Horner όμως αρνείται κάτι τέτοιο.
ΜcLaren-Mercedes
H βρετανική ομάδα θα παρουσιάσει μερικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στην Τουρκία, που αναμένεται να βελτιώσουν το ρυθμό της ΜΡ4-25 στο γύρο κατά περίπου δυο δέκατα του δευτερολέπτου. Η McLaren θέλει να αποφύγει λάθη σαν κι αυτά που έχει κάνει μέχρι στιγμής στη σεζόν, όπως αυτό που επέφερε την εγκατάλειψη του Jenson Button στο Μονακό, αφού είχε ξεχαστεί ένα κάλυμμα στο αριστερό ψυγείο του μονοθεσίου του Βρετανού, που προκάλεσε υπερθέρμανση. Τα χαρακτηριστικά της πίστας του Istanbul Park αναμένεται να ευνοήσουν την ΜΡ4-25, η οποία αποδίδει πολύ καλά σε γρήγορες στροφές, που υπάρχουν σε αφθονία στην Κωνσταντινούπολη.
Μercedes
H Mercedes θα χρησιμοποιήσει και πάλι την έκδοση της ΜGP-W01 με το μεγαλύτερο (κατά 5 εκ.) μεταξόνιο που παρουσιάστηκε στην Ισπανία, σε συνδυασμό με μερικές ακόμα μικρές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις. O Νico Rosberg δήλωσε ότι δεν ανησυχεί για το γεγονός αυτό, παρά το πολύ κακό ντεμπούτο του με τη συγκεκριμένη έκδοση του μονοθεσίου στην Ισπανία. Ο Γερμανός παραδέχθηκε ότι γνωρίζει μερικούς από τους λόγους γιατί δεν τα πήγε καλά στη Βαρκελώνη, ωστόσο υπάρχουν τομείς που δεν έχει κατανοήσει απόλυτα. Επίσης, η γερμανική ομάδα αναμένεται να παρουσιάσει στο Istanbul Park την ενεργή έκδοση του συστήματος stalling της πίσω αεροτομής, αφού από την Κίνα χρησιμοποιεί ένα παθητικό σύστημα. Ωστόσο, το ενεργό σύστημα της Mercedes ενδέχεται, σύμφωνα με αναφορές στο γερμανικό Τύπο να είναι αυτόματο και να μη χρειάζεται εντολή από τον οδηγό για να τεθεί σε λειτουργία. Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω του μικρότερου μήκους του αεραγωγού κινητήρα που παρουσιάστηκε στην MGP W01 στην Ισπανία, ο κινητήρας θα έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Μένει να διαπιστωθεί κατά πόσο η ταχύτητα που επέδειξε η ομάδα στο Μονακό εξαρτήθηκε από τα χαρακτηριστικά της πίστας του Μονακό. Ωστόσο, η ομάδα έχει ακολουθήσει ένα εντελώς καινούργιο μονοπάτι όσον αφορά το στήσιμο της MGP W01, μετά την αναβάθμισή της.
Red Bull-Renault
Το Istanbul Park, παρουσιάζοντας αρκετές γρήγορες στροφές στη χάραξή του, αναμένεται να ευνοήσει τις RB6. O Sebastian Vettel θα έχει στη διάθεσή του ένα καινούργιο πλαίσιο, το οποίο ήδη ονόμασε ‘Randy Mandy’, που σημαίνει ‘Λάγνα Μάντι’ και αντικαθιστά την Luscious (Χυμώδης) Liz. O Γερμανός δήλωσε ανακουφισμένος που η ομάδα διαπίστωσε ότι υπήρχε ένα πρόβλημα με το προηγούμενο μονοθέσιό του, καθώς στα δυο τελευταία Grand Prix δεν ήταν ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του, ενώ αντίθετα ο Mark Webber ήταν απόλυτα ευχαριστημένος και κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη σε αμφότερες τις περιπτώσεις. Ο Vettel ανέφερε ότι στην 3η παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Μονακό, οι χρόνοι του team mate του απείχαν σε μερικές περιπτώσεις έως και ένα δευτερόλεπτο στο γύρο, διαφορά που είναι αφύσικη για δυο πιλότους που οδηγούν το ίδιο μονοθέσιο. Ωστόσο, ο Vettel προειδοποίησε ότι η αλλαγή πλαισίου δεν πρόκειται να τον κάνει αυτομάτως ταχύτερο του team mate του. Παράλληλα, η Red Bull θα δοκιμάσει στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής για πρώτη φορά τη δική της έκδοση του συστήματος stalling της πίσω αεροτομής. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Μονακό, η Red Bull αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στο διαχύτη της RB6, αφότου ο διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, Paddy Lowe είχε διακρίνει λεπτομέρειες που κατά την άποψή του δεν πληρούσαν τους κανονισμούς. Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα αφαίρεσε τα εν λόγω πτερύγια από το διαχύτη της και διαπίστωσε ότι το μονοθέσιο ήταν ακόμη ταχύτερο έτσι! O Jenson Button (McLaren) πιστεύει ότι η Red Bull RB6 διαθέτει την καλύτερη ελκτική πρόσφυση απ’ όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια του grid στις εξόδους από αργές στροφές, αντίθετα με πέρυσι, που το δυνατό σημείο της RB5 ήταν οι στροφές υψηλής ταχύτητας διέλευσης.
Ferrari
O Fernando Alonso θα χρησιμοποιεί ένα καινούργιο πλαίσιο στην Τουρκία, αφού διαπιστώθηκε ότι δεν είναι δυνατό να επισκευαστούν οι ζημιές που προκλήθηκαν στο υπ’ αριθμόν 283 σασί από το ατύχημα του Ισπανού στο Μονακό. Η ομάδα αναμένεται να παρουσιάσει τροποποιήσεις και στο σύστημα stalling της πίσω αεροτομής που παρουσίασε στην Ισπανία, έτσι ώστε να το κάνει πιο εύχρηστο για τους οδηγούς και να μην είναι αναγκασμένοι να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι, όπως συνέβαινε στην τελευταία στροφή της πίστας της Καταλονίας. Ωστόσο, η Ferrari γνωρίζει ότι πρέπει να βελτιώσει και τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος, καθώς ανέφερε ότι στην Ισπανία, η χρήση του δημιουργούσε απώλεια αρνητικής άντωσης. Η ομάδα διαπίστωσε ότι όταν δημιουργείται το stalling στην πίσω αεροτομή, αυτή συμπεριφέρεται ασταθώς, ιδιαίτερα όταν ο οδηγός παύει να χρησιμοποιεί το σύστημα και η ροή του αέρα εφάπτεται ξανά στα πτερύγιά της στο τέλος της ευθείας, λίγο πριν το φρενάρισμα για την επακόλουθη στροφή. Στην Κωνσταντινούπολη, όπου θα χρησιμοποιηθούν και πάλι σκληρότερες γόμες ελαστικών (σκληρή/μαλακή), η Ferrari F10 –που είναι πιθανότατα το μονοθέσιο που φορτίζει λιγότερο από οποιοδήποτε άλλο του grid τα εμπρός ελαστικά του- ενδέχεται να παρουσιάσει και πάλι προβλήματα άμεσης ανάπτυξης της ιδανικής θερμοκρασίας λειτουργίας των Bridgestone, ιδιαίτερα στα χέρια του Felipe Massa, ο οποίος ωστόσο ήταν πάντοτε πολύ καλός στην Τουρκία, αφού η πίστα ευνοεί το οδηγικό του στυλ. Εντούτοιε, η επιλογή ελαστικών είναι λιγότερο συντηρητική, σε σχέση με τις απαιτήσεις της πίστας, για το Istanbul Park, απ’ ότι στα προηγούμενα Grand Prix της σεζόν, συνεπώς η Ferrari ίσως αντιμετωπίσει λιγότερα προβλήματα αυτή τη φορά. Ο Alonso τονίζει ότι η ομάδα δεν πρέπει να διαπράξει άλλα λάθη, αν θέλει να μείνει στο κυνήγι του τίτλου, ενώ παραδέχθηκε πως η Ferrari δεν έχει εκμεταλλευτεί μέχρι στιγμής πλήρως τις δυνατότητες της F10. O Ισπανός δήλωσε επίσης ότι σε μερικά από τα 6 πρώτα Grand Prix της σεζόν, ήταν τυχερός που σημείωσε βαθμούς, καθώς σε 4 από αυτά βρισκόταν στις τελευταίες θέσεις στους πρώτους γύρους. Ο Alonso προβλέπει ότι η Ferrari και η McLaren θα πλησιάσουν τη Red Bull αλλά μάλλον όχι άμεσα –δηλαδή στην Τουρκία. Η Ferrari θα γιορτάσει το 800ό της Grand Prix στην Τουρκία και ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα.
Williams-Cosworth
Λόγω των ατυχημάτων που είχαν στο Μονακό αμφότεροι οι οδηγοί της Williams, η ομάδα δεν πρόλαβε να κατασκευάσει δείγματα της καινούργιας αεροτομής που παρουσίασε στο πριγκιπάτο. Κατά συνέπεια, στην Τουρκία θα χρησιμοποιηθεί η παλιά έκδοση της εμπρός αεροτομής της FW32. Αμφότερα τα μονοθέσια της ομάδας θα φέρουν στην Τουρκία αεραγωγούς φρένων και μερικές μηχανικές αλλαγές.
Renault
O Robert Kubica προειδοποίησε ότι το πολύ καλό αποτέλεσμα στο Μονακό δε θα πρέπει να κάνει την ομάδα να είναι υπερβολικά αισιόδοξη για το GP Τουρκίας. Η Renault θα παρουσιάσει μερικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της και ο διευθυντής της, Eric Boullier πιστεύει ότι η απόδοσή της στην Τουρκία θα βρίσκεται κάπου μεταξύ των επιπέδων ανταγωνιστικότητας που επέδειξε στην Ισπανία και το Μονακό.
Force India-Mercedes
H Force India θα παρουσιάσει τη δική της ερμηνεία του συστήματος stalling της πίσω αεροτομής στην Τουρκία. Το σύστημα της ινδικής ομάδας ενεργοποιείται από τον οδηγό με τον καρπό του χεριού του, το οποίο δε χρειάζεται να απομακρύνει από το τιμόνι. Η ομάδα θα παρουσιάσει μια καινούργια εμπρός αεροτομή και καινούργιο σχεδιασμό των καθρεπτών που χρησιμοποίησε για πρώτη φορά στην Κίνα. Λόγω των πολλαπλών αναβαθμίσεων στην VJM03, οι αγωνιστικοί οδηγοί της ομάδας θα οδηγήσουν σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, αφήνοντας τον δοκιμαστή της Force India, Paul Di Resta να παρακολουθεί από τα pits.
Lotus-Cosworth
Στην Τουρκία, η ομάδα θα χρησιμοποιήσει την καινούργια πίσω αεροτομή της με κεντρικά υποστηρίγματα και θα παρουσιάσει μερικές αναβαθμίσεις που θα βελτιώσουν την κατανομή βαρών της Τ127.
Sauber-Ferrari
Oι ιθύνοντες της Sauber προβλέπουν ότι η C29 θα είναι πιο ανταγωνιστική στην Τουρκία απ’ ότι στο Μονακό, επιστρέφοντας στα καλά δείγματα γραφής που επέδειξε στην Ισπανία. Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει ξανά το σύστημα stalling της πίσω αεροτομής και θα παρουσιάσει μερικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.
HRT-Cosworth
H ομάδα της HRT έληξε και επίσημα τη συνεργασία της με την ιταλική εταιρία κατασκευής πλαισίων Dallara, η οποία σχεδίασε και κατασκεύασε το φετινό μονοθέσιο της ισπανικής ομάδας. Άνθρωποι της HRT, όπως ο τεχνικός σύμβουλός της Geoff Willis και ο δοκιμαστής της, Christian Klien έχουν επικρίνει δριμύτατα την ποιότητα του μονοθεσίου που έχει κατασκευάσει η Dallara, δηλώνοντας ότι δεν πληροί τα στάνταρντ της Formula 1. Παρά το γεγονός ότι στην ανακοίνωσή της HRT ευχαριστεί την Dallara για τις σκληρές προσπάθειές της ενάντιας στο ρολόι στα τέλη Φεβρουαρίου/αρχές Μαρτίου, τονίζει ότι έκτοτε δεν έχει υπάρξει περαιτέρω εξέλιξη στην F110. O Ινδός οδηγός της ομάδας, Karun Chandhok, δήλωσε ότι αν ο Geoff Willis έχει στη διάθεσή του την οικονομική δυνατότητα και τις κατάλληλες υποδομές, θα δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ο διευθυντής της ομάδας, Colin Kolles δήλωσε ότι ο Bernie Ecclestone βοηθάει την HRT να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον. Ο Γερμανός δήλωσε ότι η HRT θα ανακοινώσει πιθανότατα πριν το Καναδικό GP μια συμφωνία συνεργασίας με κάποια εξειδικευμένη εταιρία για την εξέλιξη του μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται το 2011. Παράλληλα, η HRT ανακοίνωσε και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της. Ο πρώην Υπουργός Οικονομικών της Ισπανίας, Miguel Boyer θα είναι μέλος του, όπως και ο Ισπανός επιχειρηματίας Alberto Cortina, o οποίος σύμφωνα με το περιοδικό Forbes βρίσκεται μεταξύ των 1000 πλουσιότερων ανθρώπων στον πλανήτη. Τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της HRT είναι οι Carlos Cutillas, Manuel Delgado, Luis Delso, Julio Diaz, Fernando Fernandez και Jose Luiz Zanetty. Τα νέα μέλη θα αναλάβουν καθήκοντα στην επόμενη συνεδρίαση των επενδυτών της ομάδας. Επιπλέον, ο δεύτερος δοκιμαστής της ομάδας, Sakon Yamamoto θα οδηγήσει για πρώτη φορά το μονοθέσιό της στις ελεύθερες δοκιμές του GΡ Τουρκίας.
Virgin-Cosworth
Tο GP Τουρκίας θα αποτελέσει τον πρώτο αγώνα στον οποίο αμφότεροι οι οδηγοί της Virgin θα έχουν στη διάθεσή τους την αναβαθμισμένη έκδοση της VR-01 (καθώς σε Ισπανία και Μονακό μονάχα ο Τimo Glock έχαιρε αυτού του πλεονεκτήματος) με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (και μεταξόνιο) και τις πολλαπλές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις (εμπρός αεροτομή, κάλυμμα κινητήρα κ.α.).
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!