top icon
Αγώνες

F1-GP Σιγκαπούρης: Ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου

O Sebastian Vettel σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου, σημειώνοντας επίδοση που ήταν 6 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από οποιουδήποτε άλλου οδηγού.

O Sebastian Vettel σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου, σημειώνοντας επίδοση που ήταν 6 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από οποιουδήποτε άλλου οδηγού, δείχνοντας και πάλι ότι η Red Bull είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη.
 
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Fernando Alonso με τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει το σύστημα stalling πίσω αεροτομής σήμερα, έπειτα από την ανάλυση των στοιχείων της τηλεμετρίας που συλλέχθηκαν εχθές,ό που οι οδηγοί σύγκριναν τις δυο εκδόσεις της F10 (με και χωρίς το fduct).
 
Η Ferrari ανακοίνωσε επίσης ότι εχθές, ο Alonso «εγκατέλειψε στη βραδινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών, επειδή αστόχησε ένα πειραματικό εξάρτημα στο κιβώτιο του μονοθεσίου του.
 
Η πίστα ήταν αρκετά βρεγμένη όταν ξεκίνησε η διαδικασία και δε στέγνωσε ποτέ ολοκληρωτικά. Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς κατά τη μια ώρα που διήρκεσε η δράση. Ήδη από το 20ό λεπτό όμως χρησιμοποιούνταν τα σλικ ελαστικά.
 
Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Lewis Hamilton με τη McLaren, αν και η γρήγορη προσπάθειά του διακόπηκε -όπως και του Mark Webber- από την κίτρινη σημαία που προκάλεσε στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας η ακινητοποίηση του Bruno Senna στην περιοχή διαφυγής της στροφής 18. Ο Βρετανός όμως ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο της McLaren του, έπειτα από τις αλλαγές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί του εχθές τα μεσάνυχτα, σε αντίθεση με τον team mate του, Jenson Button, ο οποίος έκανε σημαντικές αλλαγές ρυθμίσεων ακόμα και στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας και κατέληξε στη 13η θέση…
 
Αμφότεροι οι οδηγοί της McLaren έχουν αναφέρει ότι θα είναι δύσκολο να ανταγωνιστούν τη Red Bull στη Σιγκαπούρη, δεδομένης της ταχύτητας που επέδειξε η αυστριακή ομάδα εχθές. Ο Hamilton ανέφερε ότι οι Red Bull κερδίζουν πολύ χρόνο στους δυο τελευταίους τομείς της πίστας, διαθέτοντας περισσότερη κάθετη δύναμη από τη McLaren. Ωστόσο, άνθρωποι της βρετανικής ομάδας πιστεύουν ότι το μονοθέσιο έχει ικανοποιητικό ρυθμό αγώνα.
 
O Hamilton επέκρινε δριμύτατα τον καινούργιο σχεδιασμό της στροφής 10 -όπου το πλάτος της χάραξης έχει μειωθεί σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς τα εσωτερικά (αριστερά) kerb έχουν μεταφερθεί προς τη δεξιά πλευρά της πίστας-, δηλώνοντας ότι είναι η χειρότερη στροφή που έχει συναντήσει στη Formula 1. Ήδη εχθές, ο Adrian Sutil κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Force India εκεί, αφού αυτό απογειώθηκε στο εξωτερικό kerb. Μάλιστα, ο Γερμανός δέχθηκε πρόστιμο 10.000 δολαρίων επειδή επιχείρησε να επιστρέψει στα pits με τον εμπρός αριστερό τροχό να… κρέμεται από την Force India.
 
Ο Button από την άλλη επέκρινε την εκ νέου ασφαλτοστρωμένη στροφή 5, η οποία έχει πλέον αυξημένη αρνητική κλίση, προκαλώντας αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους του μονοθεσίου. Στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές, είδαμε πολλούς οδηγούς να χάνουν τον έλεγχο του μονοθεσίου του σε αυτή τη στροφή, η οποία παρέμεινε αρκετά βρεγμένη καθ’ όλη τη διάρκεια των 60 λεπτών.
 
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η μαλακή γόμα παράγει την καλύτερη δυνατή απόδοση στο δεύτερο γρήγορο γύρο ζωής της και αυτό ίσως επηρεάσει τις στρατηγικές στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών.
 
Στην 4η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Felipe Massa με τη δεύτερη Ferrari, εμπρός από τον Nico Rosberg (Mercedes). O Mark Webber, έχοντας αναγκαστεί να εγκαταλείψει την τελική γρήγορη προσπάθειά του, παρέμεινε στην 6η θέση. Ο Αυστραλός είναι ο μοναδικός οδηγός που χρησιμοποιεί φρέσκο κινητήρα αυτό το σαββατοκύριακο, τον 7ο φετινό του.
 
Στην 7η θέση βρέθηκε ο Nico Hulkenberg με τη Williams, ο οποίος αναμένεται να δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε με το διαφορικό του μονοθεσίου του στη Monza, τα οποία ανάγκασαν την ομάδα να επέμβει στο κιβώτιο, πριν αυτό συμπληρώσει τον προβλεπόμενο κύκλο τεσσάρων αγωνιστικών σαββατοκύριακων.
 
Οι Robert Kubica (Renault), Adrian Sutil (Force India) και Sebastien Buemi (Toro Rosso) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με την Michael Schumacher να καταλήγει στη 15η θέση με τη Mercedes. O Nick Heidfeld αποδείχθηκε, μόλις στην τρίτη επαφή με το μονοθέσιο της Sauber, ένα εκατοστό του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Kamui Kobayashi, ενώ ο Christian Klien κινήθηκε πολύ ταχύτερα του Bruno Senna σε ό,τι αφορά την εσωτερική μονομαχία της HRT.
Φ.Λ.
 
GP Σιγκαπούρης: Ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου
Α/A
No
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Χρόνος
Διαφορά
Γύροι
1
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
1:48.028
 
15
2
8
Fernando Alonso
Ferrari
1:48.650
0.622
16
3
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
1:49.000
0.972
12
4
7
Felipe Massa
Ferrari
1:49.023
0.995
18
5
4
Nico Rosberg
Mercedes
1:49.056
1.028
17
6
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
1:49.212
1.184
13
7
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
1:49.304
1.276
17
8
11
Robert Kubica
Renault
1:49.520
1.492
16
9
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
1:49.916
1.888
15
10
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
1:49.949
1.921
16
11
12
Vitaly Petrov
Renault
1:50.040
2.012
15
12
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
1:50.053
2.025
16
13
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1:50.060
2.032
12
14
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
1:50.067
2.039
16
15
3
Michael Schumacher
Mercedes
1:50.067
2.039
14
16
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
1:50.868
2.840
16
17
22
Nick Heidfeld
BMW Sauber-Ferrari
1:51.016
2.988
15
18
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
1:51.027
2.999
17
19
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
1:52.340
4.312
14
20
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
1:53.146
5.118
15
21
25
Lucas di Grassi
Virgin-Cosworth
1:53.297
5.269
15
22
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
1:53.681
5.653
17
23
20
Christian Klien
HRT-Cosworth
1:54.826
6.798
16
24
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
1:55.367
7.339
16
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ