O F. Alonso θριάμβευσε στο επεισοδιακό GP Κορέας, αφότου ο κινητήρας του S. Vettel, που ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, παρέδωσε το πνεύμα 9 γύρους πριν το τέλος.
H στιγμή που έκρινε το νικητή του αγώνα: ο Vettel εγκαταλείπει λόγω αστοχίας κινητήρα.
Πολλοί γύροι κύλησαν υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.
Το μονοθέσιο του Webber μετά το ατύχημα του Αυστραλού…
O Sebastian Vettel, ο οποίος δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία μέχρι την εγκατάλειψή του, ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος των αντιπάλων του με τα ελαστικά βροχής. Παρ’ όλο που (όπως και ο Alonso), μπήκε στα pits στο δεύτερο γύρο του τρίτου καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα (σε αντίθεση με τον Hamilton π.χ. και τους περισσότερους απ όσους τον ακολουθούσαν, που μπήκαν κατευθείαν) για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, παρέμεινε επικεφαλής. Ο Γερμανός επέλεξε να προστατεύσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, με τα οποία ήταν ξεκάθαρο ότι δεν απολάμβανε το ίδιο πλεονέκτημα με πριν. Ωστόσο, είχε την κατάσταση υπό έλεγχο, έως τον 46ο γύρο, στην αρχή του οποίου… εξερράγη ο κινητήρας της Renault στην πλάτη του. Ήταν η τρίτη φορά φέτος που το μονοθέσιό του παρουσίασε πρόβλημα ενώ ήταν επικεφαλής, αλλά για πρώτη φορά βρισκόταν τόσο κοντά στη νίκη και ήταν η πρώτη φορά που το πρόβλημα κόστιζε τόσο πολύ… Ήταν η πρώτη φορά φέτος που θα γινόταν επικεφαλής της βαθμολογίας και είχε κάνει τα πάντα σωστά για να φτάσει εκεί, έως ότου ο 8ος φετινός κινητήρας του (τον οποίο είχε δηλώσει ότι προστάτευε στις ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου, κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα) τον πρόδωσε. Αυτά τα προβλήματα ίσως του κοστίσουν τον τίτλο στο τέλος της σεζόν, σε συνδυασμό με τα αρκετά λάθη του.
Επτά μήνες είχε να βρεθεί στην κορυφή της βαθμολογίας ο Alonso.
Στα pit stop, ο Hamilton βρέθηκε μπροστά από τον Alonso, αλλά δεν κατάφερε να κρατηθεί για πολύ εκεί.
Με την τρίτη νίκη του στους τελευταίους τέσσερις αγώνες, ο Alonso, που πλέον ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου περισσότερες φορές από τον Jim Clark και τον Niki Lauda, είναι και πάλι επικεφαλής της βαθμολογίας έπειτα από 7 μήνες, ωστόσο δεν πιστεύει ότι αυτό αλλάζει κάτι στη διεκδίκηση του τίτλου. Ερωτούμενος τι έχει αλλάξει στη Ferrari από το καλοκαίρι, η απάντηση του Alonso ήταν: «η τύχη» καθώς πιστεύει ότι το μονοθέσιο ήταν ανταγωνιστικό από το Βρετανικό GP. Παραδέχθηκε ότι έχει νικήσει περισσότερους αγώνες απ΄ ότι περίμενε και λόγω τύχης. Ο Ισπανός δήλωσε ότι μετά την εγκατάλειψη του Webber η εικόνα του αγώνα είχε αλλάξει, και μια θέση στο βάθρο θα ήταν αρκετή για τον ίδιο. Ο Alonso μάλιστα πήρε το φταίξιμο για την καθυστέρησή του στο pit stop, δηλώνοντας ότι μπλόκαρε τα φρένα του κατά την είσοδό του στο box της Ferrari, μπαίνοντας με τα τέσσερα και δυσχεραίνοντας το έργο των μηχανικών. Ωστόσο, στη λήψη ακριβώς από πάνω από τα pits της Ferrari φαίνεται ότι ο Ισπανός κατάφερε, ακόμα και με μπλοκαρισμένα φρένα, να σταματήσει ακριβώς εκεί που έπρεπε.
Ο Massa προσπερνάει τον Button στον πρώτο γύρο πραγματικής δράσης.
O Lewis Hamilton ήταν επίσης ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα που πέτυχε, δηλώνοντας ότι ήταν απροσδόκητο, καθώς πλησίασε στους 21 βαθμούς τον επικεφαλής της βαθμολογίας. Ανέφερε το λάθος που έκανε στην πρώτη στροφή, το οποίο του κόστισε τη θέση που είχε αποσπάσει από τον Alonso, αλλά ακόμα και αν είχε διατηρηθεί μπροστά από τη Ferrari σε εκείνη τη φάση του αγώνα, δύσκολα θα κρατούσε πίσω του τον Ισπανό μέχρι την καρό σημαία, δεδομένης της εκτεταμένης φθοράς των ενδιάμεσων ελαστικών της McLaren του.
Ο Schumacher επιτίθεται στον Button κατά τη διάρκεια των πρώτων γύρων.
Η σύγκρουση Buemi-Glock.
Ο Michael Schumacher έκανε ίσως την καλύτερη φετινή του εμφάνιση, προσπερνώντας τους Kubica και Button στους πρώτους γύρους και διατηρώντας τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση στο δεύτερο μισό του αγώνα, ωστόσο η Mercedes δεν είχε τη δυνατότητα να του επιτρέψει να απειλήσει τους πρωτοπόρους.
Ο Petrov βγαίνει από το μονοθέσιό του έπειτα από το ατύχημά του.
GΡ Κορέας: Αποτελέσματα αγώνα | |||||||
A/A | No | Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Γύροι | Χρόνος/Διαφ. | M.Ω.Τ. | Θ. Εκ. |
1 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 55 | 2:48:20.810 | 110,067 | 3 |
2 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 55 | 14.999 | 109,904 | 4 |
3 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | 30.868 | 109,732 | 6 |
4 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes | 55 | 39.688 | 109,637 | 9 |
5 | 11 | Robert Kubica | Renault | 55 | 47.734 | 109,550 | 8 |
6 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 55 | 53.571 | 109,487 | 17 |
7 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 55 | 1:09.257 | 109,318 | 10 |
8 | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 55 | 1:17.889 | 109,225 | 12 |
9 | 22 | Nick Heidfeld | BMW Sauber-Ferrari | 55 | 1:20.107 | 109,201 | 13 |
10 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 55 | 1:20.851 | 109,193 | 11 |
11 | 17 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 55 | 1:24.146 | 109,158 | 15 |
12 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 55 | 1:29.939 | 109,096 | 7 |
13 | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 54 | 1 γύρος | 107,357 | 21 |
14 | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 53 | 2 γύροι | 105,963 | 24 |
15 | 20 | Sakon Yamamoto | HRT-Cosworth | 53 | 2 γύροι | 105,782 | 23 |
Eγκαταλείψεις | |||||||
– | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 46 | Σύγκρουση | 101,773 | 14 |
– | 5 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 45 | Κινητήρας | 101,287 | 1 |
– | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 39 | Ατύχημα | 94,624 | 20 |
– | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 31 | Σύγκρουση | 85,089 | 19 |
– | 16 | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 30 | Σύγκρουση | 83,890 | 16 |
– | 25 | Lucas Di Grassi | Virgin-Cosworth | 25 | Ατύχημα | 76,083 | 22 |
– | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 25 | Υδραυλικά | 74,365 | 18 |
– | 6 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 18 | Ατύχημα | 64,138 | 2 |
– | 4 | Nico Rosberg | Mercedes | 18 | Σύγκρουση | 64,110 | 5 |
Ταχύτερος γύρος | |||||||
– | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 42 | 1:50.257 | | |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών | |||||||||||||||||||||
A/A | Oδηγός | Βαθ. | BA | AU | MA | CH | ES | MO | TU | CA | EU | GB | GE | HU | BE | IT | SI | JA | KO | BR | AD |
1 | Alonso | 231 | 25 | 12 | | 12 | 18 | 8 | 4 | 15 | 4 | | 25 | 18 | | 25 | 25 | 15 | 25 | | |
2 | Webber | 220 | 4 | 2 | 18 | 4 | 25 | 25 | 15 | 10 | | 25 | 8 | 25 | 18 | 8 | 15 | 18 | | | |
3 | Hamilton | 210 | 15 | 8 | 8 | 18 | | 10 | 25 | 25 | 18 | 18 | 12 | | 25 | | | 10 | 18 | | |
4 | Vettel | 206 | 12 | | 25 | 8 | 15 | 18 | | 12 | 25 | 6 | 15 | 15 | | 12 | 18 | 25 | | | |
5 | Button | 189 | 6 | 25 | 4 | 25 | 10 | | 18 | 18 | 15 | 12 | 10 | 4 | | 18 | 12 | 12 | | | |
6 | Massa | 143 | 18 | 15 | 6 | 2 | 8 | 12 | 6 | | | | 18 | 12 | 12 | 15 | 4 | | 15 | | |
7 | Kubica | 124 | | 18 | 12 | 10 | 4 | 15 | 8 | 6 | 10 | | 6 | | 15 | 4 | 6 | | 10 | | |
8 | Rosberg | 122 | 10 | 10 | 15 | 15 | | 6 | 10 | 8 | 1 | 15 | 4 | | 8 | 10 | 10 | | | | |
9 | Schumacher | 66 | 8 | 1 | | 1 | 12 | | 12 | | | 2 | 2 | | 6 | 2 | | 8 | 12 | | |
10 | Barrichello | 47 | 1 | 4 | | | 2 | | | | 12 | 10 | | 1 | | 1 | 8 | 2 | 6 | | |
– | Sutil | 47 | | | 10 | | 6 | 4 | 2 | 1 | 8 | 4 | | | 10 | | 2 | | | | |
12 | Kobayashi | 31 | | | | | | | 1 | | 6 | 8 | | 2 | 4 | | | 6 | 4 | | |
13 | Liuzzi | 21 | 2 | 6 | | | | 2 | | 2 | | | | | 1 | | | | 8 | | |
14 | Petrov | 19 | | | | 6 | | | | | | | 1 | 10 | 2 | | | | | | |
15 | Hulkenberg | 18 | | | 1 | | | | | | | 1 | | 8 | | 6 | 1 | | 1 | | |
16 | Buemi | 8 | | | | | | 1 | | 4 | 2 | | | | | | | 1 | | | |
17 | de la Rosa | 6 | | | | | | | | | | | | 6 | | | | | | | |
– | Heidfeld | 6 | | | | | | | | | | | | | | | | 4 | 2 | | |
19 | Alguersuari | 3 | | | 2 | | 1 | | | | | | | | | | | | | | |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών | |||||||||||||||||||||
A/A | Ομάδα | Βαθ. | BA | AU | MA | CH | ES | MO | TU | CA | EU | GB | GE | HU | BE | IT | SI | JA | KO | BR | AD |
1 | Red Bull | 426 | 16 | 2 | 43 | 12 | 40 | 43 | 15 | 22 | 25 | 31 | 23 | 40 | 18 | 20 | 33 | 43 | | | |
2 | McLaren | 399 | 21 | 33 | 12 | 43 | 10 | 10 | 43 | 43 | 33 | 30 | 22 | 4 | 25 | 18 | 12 | 22 | 18 | | |
3 | Ferrari | 374 | 43 | 27 | 6 | 14 | 26 | 20 | 10 | 15 | 4 | | 43 | 30 | 12 | 40 | 29 | 15 | 40 | | |
4 | Mercedes | 188 | 18 | 11 | 15 | 16 | 12 | 6 | 22 | 8 | 1 | 17 | 6 | | 14 | 12 | 10 | 8 | 12 | | |
5 | Renault | 143 | | 18 | 12 | 16 | 4 | 15 | 8 | 6 | 10 | | 7 | 10 | 17 | 4 | 6 | | 10 | | |
6 | Force India | 68 | 2 | 6 | 10 | | 6 | 6 | 2 | 3 | 8 | 4 | | | 11 | | 2 | | 8 | | |
7 | Williams | 65 | 1 | 4 | 1 | | 2 | | | | 12 | 11 | | 9 | | 7 | 9 | 2 | 7 | | |
8 | Sauber | 44 | | | | | | | 1 | | 7 | 8 | | 8 | 4 | | | 10 | 6 | | |
9 | Toro Rosso | 11 | | | 2 | | 1 | 1 | | 4 | 2 | | | | | | | 1 | | | |