Ο Jenson Button έγινε ο πρώτος οδηγός που κατακτά φέτος δυο νίκες, οδηγώντας σχεδόν αλάνθαστα σε έναν επεισοδιακό αγώνα με μικτές καιρικές συνθήκες.
Ο Jenson Button έγινε ο πρώτος οδηγός που κατακτά φέτος δυο νίκες, οδηγώντας σχεδόν αλάνθαστα στις πολύ δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν στην Κίνα, ακόμα και όταν τα ελαστικά του παρέδωσαν το πνεύμα στους τελευταίους γύρους. Σε έναν επεισοδιακό αγώνα με μικτές καιρικές συνθήκες, ο Βρετανός ακολούθησε τη σωστή στρατηγική, χωρίς να κάνει περιττές στάσεις στα pits, σε αντίθεση με τους περισσότερους κορυφαίους συνδυασμούς, για να δει πρώτος την καρό σημαία.
Με τη νίκη αυτή, ο Βρετανός πέρασε επικεφαλής στη βαθμολογία, ενώ το θρίαμβο της McLaren συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος πραγματοποίησε μια καταπληκτική ανάκαμψη με επιθετική οδήγηση και πολλά προσπεράσματα για μια ακόμα φορά, για να τερματίσει στη δεύτερη θέση, ακριβώς πίσω από τον team mate του, παρά το γεγονός ότι σταμάτησε στα pits δυο φορές περισσότερες από το συμπατριώτη του. Ωστόσο, απομένει η απόφαση των αγωνοδικών, όσον αφορά τη μονομαχία του Hamilton με τον Sebastian Vettel στο pit lane, όπου ο οδηγός της McLaren παρέμενε δίπλα στο Γερμανό, κινούμενος πάνω στην εσωτερική λωρίδα, η οποία ουσιαστικά είναι ο χώρος εργασίας των μηχανικών στα pits, δημιουργώντας μια πιθανώς επικίνδυνη κατάσταση. Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι πίστευαν ότι ο Button δε θα μπορούσε να απειλήσει τον Hamilton φέτος στην εσωτερική μάχη της McLaren, o Βρετανός περυσινός Πρωταθλητής έχει κάνει πολύ καλύτερο ξεκίνημα στη φετινή σεζόν από τον καινούργιο του team mate, που δεν έχει καταφέρει να γευτεί τη χαρά της νίκης μέχρι στιγμής φέτος. Με το αποτέλεσμα του GP της Κίνας, η McLaren έγινε η τρίτη διαφορετική ομάδα (έπειτα από τη Ferrari και τη Red Bull) που σημειώνει φέτος 1-2, στους μόλις τέσσερις αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής στη σεζόν.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Nico Rosberg με τη Mercedes, έπειτα από ακόμα μια εξαιρετική εμφάνιση, ακολουθώντας τη σωστή στρατηγική και παραμένοντας επικεφαλής στο πρώτο μισό του αγώνα. Με αυτό τον τρόπο, ο Γερμανός οδηγός της Mercedes πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, ο οποίος βιάστηκε υπερβολικά στην εκκίνηση, ξεκινώντας πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα και πλήρωσε το τίμημα, όντας αναγκασμένος από τους αγωνοδίκες να εκτίσει ποινή διέλευσης από το pit lane. Στη συνέχεια, ο Ισπανός ανέκτησε πολλές θέσεις, για να περιορίσει τη βαθμολογική απώλεια.
Ακόμα έναν εκπληκτικό αγώνα πραγματοποίησε ο Robert Kubica με τη Renault, ακολουθώντας και αυτός τη σωστή στρατηγική, για να σημειώσει 10 βαθμούς, από την 5η θέση. Απογοητευτική ήταν η 6η θέση στην οποία τερμάτισε ο poleman του αγώνα, Sebastian Vettel, με τους οδηγούς της Red Bull να έχουν εκκινήσει από την πρώτη σειρά εκκίνησης και να καταλήγουν στις θέσεις 6 και 8, με τον Mark Webber να παλεύει με τα φθαρμένα ελαστικά του στους τελευταίους γύρους και να χάνει μια θέση από τον Vitaly Petrov.
O Ρώσος οδηγός της Renault πραγματοποίησε τον καλύτερο μέχρι στιγμής αγώνα του στην καριέρα του στη Formula 1, καθώς στην πρώτη φορά που κατάφερε να τερματίσει, σημείωσε και 6 βαθμούς, έχοντας παραμείνει για πολύ ώρα πίσω από τον team mate του στην 4η θέση. Διέγραψε ένα τετ-α-κέ που του κόστισε δυο θέσεις λίγο μετά το μέσο του αγώνα, ωστόσο πάλεψε σκληρά στους τελευταίους γύρους, προσπερνώντας τους Schumacher και Webber, για να τερματίσει 7ος.
Πίσω από τον Αυστραλό οδηγό της Red Bull τερμάτισε ο Felipe Massa, ο οποίος έκανε έναν αρκετά ανώνυμο αγώνα, χωρίς να καταφέρει να βρεθεί ποτέ κοντά στην κορυφή. Αποφασιστική στιγμή για το Βραζιλιάνο ήταν η ταυτόχρονη είσοδός του στα pits με τον team mate του, Fernando Alonso. Ο Ισπανός κατάφερε να προσπεράσει τον Massa στην είσοδο του pit lane ωθώντας την άλλη Ferrari στο γρασίδι και αναγκάζοντας τον Βραζιλιάνος να περιμένει από πίσω του για όση ώρα ο ίδιος άλλαζε ελαστικά.
Τον τελευταίο βαθμό της ημέρας σημείωσε ο Michael Schumacher, ο οποίος παρά τις γνωστές ικανότητές του στη βροχή, σήμερα δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τον αγώνα του team mate του, ενώ έχασε δυο θέσεις στους τελευταίους 4 γύρους, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες με τη συμπεριφορά των ελαστικών του.
Η εκκίνηση δόθηκε υπό ψιχάλες, ωστόσο όλοι οι οδηγοί επέλεξαν να ξεκινήσουν με σλικ ελαστικά. Ένα ατύχημα στην πρώτη στροφή, στο οποίο ενεπλάκησαν οι Liuzzi, Kobayashi και Buemi, ανάγκασε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, μέχρι να απομακρυνθούν τα θραύσματα των μονοθεσίων των προαναφερθέντων πιλότων. Ο Alonso, έχοντας ξεκινήσει πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, είχε τεθεί επικεφαλής, εμπρός από τον Webber, ο οποίος είχε προσπεράσει τον poleman και team mate του στη Red Bull, Sebastian Vettel.
Πολλοί οδηγοί, βλέποντας τη βροχή να εντείνεται, κατευθύνθηκαν προς τα pits για να εφοδιαστούν με ενδιάμεσα ελαστικά υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Μεταξύ αυτών ήταν οι οδηγοί της Red Bull (με τον Vettel να χάνει αρκετό χρόνο, καθώς περίμενε υπομονετικά πίσω από τον Webber μέχρι να ολοκληρωθεί η αλλαγή ελαστικών του Αυστραλού), ο Alonso, o Schumacher, ο Sutil και ο Hamilton, ο οποίος μάλιστα αποφάσισε την τελευταία στιγμή να εισέλθει στο pit lane και χρησιμοποίησε το χώρο διαφυγής για να κατευθυνθεί προς αυτό.
Η επιλογή των προαναφερθέντων άφησε επικεφαλής του αγώνα τον Nico Rosberg, με τον Button να τον ακολουθεί και πίσω από τον Βρετανό τις δυο Renault. Στον 6ο γύρο, με τη βροχή να υποχωρεί και πάλι, αποδείχθηκε ότι η επιλογή τοποθέτησης ενδιάμεσων ελαστικών ήταν λανθασμένη και όσοι την είχαν ακολουθήσει, μπήκαν ξανά στα pits για να φορέσουν ξανά σλικ ελαστικά στα μονοθέσιά τους, χάνοντας αρκετό χρόνο. Ο Alonso εξέτισε και την ποινή διέλευσης από το pit lane που του επιβλήθηκε λόγω αντικανονικής εκκίνησης και έχασε ακόμα περισσότερες θέσεις.
Οι Hamilton και Vettel εισήλθαν ταυτόχρονα στα pits για την μετάβαση στα σλικ ελαστικά, με τον Βρετανό να προσπερνάει τη Red Bull στην είσοδο του pit lane. Ωστόσο, οι μηχανικοί της αυστριακής ομάδας ήταν ταχύτεροι και ο Vettel ολοκλήρωσε πρώτος το pit stop του. Ο Hamilton, εξερχόμενος από το box της McLaren, προσπάθησε να πιέσει το Γερμανό, ο οποίος κινούνταν κανονικά στην αποκαλούμενη γρήγορη λωρίδα του pit lane. O Hamilton αντιθέτως, κινούνταν στο μπλε διαχωριστικό μεταξύ της γρήγορης λωρίδας και το χώρο εργασίας των μηχανικών στα box (κάτι που, φυσικά, δεν προβλέπεται), προκαλώντας μια πιθανώς επικίνδυνη κατάσταση. O Vettel μάλιστα, στρίμωξε τον Hamilton στα δεξιά για να εξασφαλίσει τη θέση του. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι το συγκεκριμένο συμβάν θα έπρεπε να εξεταστεί έπειτα από το πέρας του αγώνα, για να ακούσουν την άποψη αμφότερων των οδηγών όσον αφορά το τι συνέβη. Εντέλει, αμφότεροι οι οδηγοί επιπλήχθηκαν από τους αγωνοδίκες για επικίνδυνη οδήγηση.
Επιστρέφοντας στην πίστα, αρκετές θέσεις πιο πίσω, το δίδυμο Vettel-Hamilton κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Webber, ο οποίος δεν ήταν πλέον το ίδιο γρήγορος με τον team mate του. Στη συνέχεια, ο Vettel έφτασε τον Sutil, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την ανώτερη τελική ταχύτητα της Force India, αντιστάθηκε σθεναρά. Η δυσκολία του Vettel να προσπεράσει τον Sutil, επέτρεψε στον Hamilton να περάσει εμπρός και από τους δυο με μια κίνηση στη φουρκέτα. Αμφότερες οι Red Bull κατάφεραν να προσπεράσουν τη Force India στη συνέχεια, ωστόσο ο Hamilton κινούνταν πλέον πάνω από 1 δευτερόλεπτο στο γύρο ταχύτερα από τον Vettel και επόμενος στόχος του Βρετανού ήταν πια ο Schumacher, τον οποίο προσπέρασε. Το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και ο Vettel.
Eντωμεταξύ, στη μάχη για την πρωτοπορία, ο Rosberg είχε αναπτύξει μια διαφορά 4,5 δευτερολέπτων από τον Button, ωστόσο τα ελαστικά της Mercedes φθείρονταν ταχύτερα από αυτά της McLaren, οδηγώντας τον Γερμανό στο λάθος στον 19ο γύρο. Ο Rosberg έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στα φρένα για τη στροφή 9 και βγήκε εκτός πίστας, καθώς ο ασφαλτοτάπητας είχε αρχίσει να γλιστράει αρκετά, λόγω της επιστροφής της βροχής. Ο Γερμανός έχασε με αυτό τον τρόπο αρκετό χρόνο για να επιτρέψει στον Button να τον πλησιάσει και να τον προσπεράσει για να τεθεί επικεφαλής.
Σύντομα, όλοι οι οδηγοί κατευθύνθηκαν προς τα pits για να κάνουν τη μετάβαση στα ενδιάμεσα ελαστικά, αφού η πίστα ήταν πλέον βρεγμένη. Σε αυτή την εξόρμηση προς τα pits, o Alonso κατάφερε να προσπεράσει τον team mate του, Massa, στην είσοδο του pit lane (εξωθώντας τον στο γρασίδι) καθυστερώντας τον Βραζιλιάνο, που ήταν αναγκασμένος να περιμένει να ολοκληρωθεί το pit stop της άλλης Ferrari. Εντωμεταξύ, ο Button είχε ξεκινήσει να χτίζει τη διαφορά του, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας επενέβη για δεύτερη φορά, αφότου αποκολλήθηκε η εμπρός αεροτομή της Toro Rosso του Jaime Alguersuari, γεμίζοντας θραύσματα την πίστα και την είσοδο του pit lane.
Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στα pits, σηματοδοτώντας την επανέναρξη του αγώνα, ο Button, προσπαθώντας να αιφνιδιάσει τους αντιπάλους του, επιβράδυνε υπερβολικά (σταματώντας σχεδόν) πριν τη φουρκέτα, γνωρίζοντας ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τον προσπεράσει πριν την γραμμή εκκίνησης/τερματισμού και προκάλεσε ένα μικρό χάος πίσω του, αφού ο Hamilton βγήκε στιγμιαία εκτός πίστας για να αποφύγει την επαφή με τους προπορευόμενούς του. Δεν υπήρξαν επιπτώσεις από την κίνηση αυτή, ωστόσο στο στρίμωγμα της τελευταίας στροφής πριν την επανεκκίνηση, ο Hamilton ώθησε εκτός πίστας τον Webber, με τον Αυστραλό να χάνει αρκετές θέσεις.
Στους επόμενους γύρους, ο Hamilton οδήγησε εκπληκτικά, κινούμενος σε δικό του ρυθμό, προσπερνώντας τον Schumacher (ξανά), τον Petrov (αυτή τη φορά χωρίς τα -επικίνδυνα- κόλπα που έκανε στη Μαλαισία) και τον Kubica, για να βρεθεί πίσω από τον Rosberg, με τον οποίο ξεκίνησε να μονομαχεί. Πίσω του, οι Alonso και Vettel μιμούνταν το παράδειγμά του, προσπερνώντας και αυτοί τους Schumacher και Petrov, με τον Ρώσο να τους διευκολύνει το έργο, διαγράφοντας ένα θεαματικό τετ-α-κέ που, ευτυχώς για τον ίδιο, δεν είχε περαιτέρω συνέπειες.
Ο Hamilton είχε φτάσει σε απόσταση αναπνοής τον Rosberg, πιέζοντάς τον. Μάλιστα, κατάφερε να τον προσπεράσει για μερικά μέτρα στον 36ο γύρο, ωστόσο ο Γερμανός πέρασε και πάλι μπροστά. Ενόσω οι δυο τους μονομαχούσαν, ο Button βρήκε την ευκαιρία να αυξήσει τη διαφορά του από τη Mercedes στα 7 δευτερόλεπτα. Εντούτοις, έπειτα από την αρχική πίεση που άσκησε ο Hamilton στον Rosberg, άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του. Συνεπώς, αποφάσισε να κατευθυνθεί προς τα pits για να τα αντικαταστήσει με ένα φρέσκο σετ ενδιάμεσων. Ο Rosberg μιμήθηκε το παράδειγμα του Βρετανού στον επόμενο γύρο, ωστόσο επέστρεψε στην πίστα πίσω από αμφότερες τις McLaren, έχοντας χάσει τη δεύτερη θέση. Από εκεί και ύστερα, οι δυο McLaren είχαν τον αγώνα υπό τον έλεγχό τους, χωρίς να μονομαχήσουν μεταξύ τους.
Μέσω της διαδικασίας των pit stop, ο Alonso πέρασε εμπρός από τον Kubica, για να ανέβει στην 4η θέση και άρχισε να ψαλιδίζει γοργά (με ρυθμό ανώτερο του ενός δευτερολέπτου στο γύρο) την απόσταση που τον χώριζε από τον Rosberg. Ο Ισπανός έφτασε σύντομα ακριβώς πίσω από τη Mercedes αλλά στη συνέχεια δεν είχε τη δυνατότητα να πλησιάσει αρκετά για να επιχειρήσει κάποιο προσπέρασμα.
Μπροστά, οι δυο McLaren δεν μονομαχούσαν μεταξύ τους και ο Button διέθετε μια διαφορά 10 περίπου δευτερολέπτων, μέχρι που στον 51ο γύρο είχε μια μικρή έξοδο από την πίστα. Αυτό επρόκειτο να αποτελέσει το μοναδικό λάθος του περυσινού Πρωταθλητή στον αγώνα της Κίνας. Παρά την έξοδο, ο Button διατηρήθηκε επικεφαλής, ωστόσο, στους υπόλοιπους 5 γύρους που απέμεναν μέχρι την καρό σημαία αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του, ανήμπορος να αναπτύξει σε αυτά τις κατάλληλες θερμοκρασίες για τη σωστή λειτουργία τους. Ωστόσο, με τον Hamilton να μην επιτίθεται και να καλύπτει τα νώτα του team mate του, η νίκη του Button και το 1-2 της McLaren ήταν ασφαλή.
Στους τελευταίους γύρους, ήταν προφανές ότι ο Schumacher αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του, επιτρέποντας στον Petrov να τον πλησιάσει και να τον προσπεράσει. Στη συνέχεια, ήταν η σειρά του Massa να πιέσει τον πρώην team mate του, ο οποίος τον ώθησε εκτός πίστας στην πρώτη τους μάχη. Εντέλει, ο Massa κατάφερε να περάσει εμπρός από τη Mercedes του Γερμανού στον προτελευταίο γύρο, αποσπώντας του την 9η θέση. Ο Petrov κατάφερε στο τέλος να ανέβει στην 7η θέση, αφού ένα στιγμιαίο γλίστρημα του Webber του άνοιξε την πόρτα που χρειαζόταν για να προσπεράσει την Red Bull του Αυστραλού.
Δηλώσεις
Jenson Button
«Για εμένα, αυτή ήταν η καλύτερη νίκη μου, λόγω των πολύ σκληρών συνθηκών. Δεν είναι τύχη το γεγονός ότι βρεθήκαμε στην κορυφή σήμερα. Κάναμε τις σωστές επιλογές ανάλογα με τις συνθήκες».
Lewis Hamilton
«Ήταν δύσκολα στην αρχή, ο καιρός δεν ήταν εύκολος για να λάβεις την απόφαση να αλλάξεις ελαστικά. Πήρα πολύ αργά την απόφαση, όταν νόμισα ότι άκουσα ένα σχόλιο από τον ασύρματο και μπήκα στα pits, όταν βρισκόμουν στη μέση της τελευταίας στροφής. Ήταν ξεκάθαρο πως δεν επρόκειτο για τη σωστή επιλογή».
Για το συμβάν με τον Vettel: «Σε ό,τι αφορά εμένα, πιστεύω ότι ήταν εντάξει. Με έσπρωχνε λίγο προς τα δεξιά και σπρώχναμε τους τροχούς μας. Κατά τα άλλα ήταν δίκαιο».
Nico Rosberg
«Πιστεύω ότι ήταν καλή απόφαση. Εφάρμοσα τη συμβουλή της ομάδας και του αρχιμηχανικού μου και εντέλει αποφάσισα να το προσπαθήσω και να παραμείνω έξω με τα σλικ, όταν εμφανίστηκε η πρώτη βροχή».
Fernando Alonso
«Σε έναν αγώνα σαν και αυτόν, τα πάντα μπορούν να συμβούν. Κάναμε πέντε pit stop για να αλλάξουμε ελαστικά, το οποίο είναι σίγουρα ασυνήθιστο: εντέλει, νομίζω ότι πήραμε τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη ώρα. Έκανα ένα σοβαρό λάθος στην εκκίνηση, καθώς τα ανακλαστικά μου με απογοήτευσαν και έφυγα νωρίς. Δε μου έχει ξανασυμβεί και είμαι πολύ απογοητευμένος με τον εαυτό μου. Το προσπέρασμα επί του Felipe; Εάν δεν ήταν team mate μου δε θα υπήρχε πολλή συζήτηση για αυτό και για εμένα ήταν μια φυσιολογική κίνηση. Σίγουρα δεν πρόκειται να επηρεάσει τις σχέσεις μας».
Robert Kubica
«H κρίσιμη στιγμή του αγώνα μου ήταν όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα, γεγονός που τερμάτισε τις ελπίδες μου για ένα βάθρο, γιατί έχασα τη μεγάλη διαφορά που είχα από τα μονοθέσια πίσω μου. Οπότε, αν και είμαι ευχαριστημένος που τερμάτισα 5ος, νιώθω λίγο απογοητευμένος που έχασα ένα βάθρο».
SebastianVettel
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για εμάς και οι δυο μας παλεύαμε αρκετά σε συγκεκριμένες συνθήκες. Πρέπει να κατανοήσουμε γιατί δεν είχαμε τη δυνατότητα, ειδικά στην επανεκκίνηση, να βρούμε το ρυθμό μας άμεσα. Υπολειπόμασταν λίγο σε θερμοκρασία στα ελαστικά. Πορφανώς, οι βασικοί μας αντίπαλοι τερμάτισαν μπροστά μας και αυτό δεν είναι καλό».
Για το συμβάν με τον Hamilton: «Στο pit stop, βρισκόμουν μπροστά, δεν ξέρω γιατί ήταν πρόθυμος να με ακουμπήσει. Δεν καταλαβαίνω, γιατί ήμουν λίγο μπροστά».
Vitaly Petrov
«Eίμαι ευχαριστημένος που τερμάτισα τον πρώτο μου αγώνα στη Formula 1 και σημείωσα τους πρώτους μου βαθμούς».
Mark Webber
«Mας κατατρόπωσαν, οπότε ήταν ένα πολύ δύσκολο GP για εμάς. Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι, πολύ απλά. Ξέρουμε που χάνουμε και πρέπει να το βελτιώσουμε».
Felipe Massa
«Ήταν ένας πολύ περίπλοκος αγώνας και προφανώς, δε μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Όσον αφορά το προσπέρασμα που έκανε ο Fernando, κατέληξα σε μια λίμνη νερού, εξερχόμενος από τη φουρκέτα και έχασα για λίγο τον έλεγχο του μονοθεσίου: κατάφερε να πάρει την εσωτερική, προσπερνώντας με καθώς μπαίναμε στο pit lane. Έχασα μερικές θέσεις λόγω αυτού, καθώς έπρεπε να περιμένω το pit stop του να τελειώσει. Στους τελευταίους γύρους είχα μεγάλα προβλήματα με τα ελαστικά, αλλά ο Michael είχε ακόμα χειρότερα από εμένα και κατάφερα να τον προσπεράσω».
Michael Schumacher
«O σημερινός, ήταν ένας από αυτούς τους αγώνες που δε θες να θυμάσαι, όπως όλο το σαββατοκύριακο. Πρέπει να το λάβεις ως ακόμα μια εμπειρία και να το δεχθείς, ακόμα και αν είναι απογοητευτικό που δεν είχα τη δυνατότητα να αξιοποιήσω τα ελαστικά μου καλύτερα. Η στρατηγική μου σε αυτό τον τομέα δεν ήταν εντυπωσιακή, καθώς στους τελευταίους 10 γύρους τα ελαστικά μου είχαν απλά καταστραφεί και έμοιαζαν περισσότερο με σλικ, παρά με ενδιάμεσα. Ήμουν ένας από εκείνους του οδηγούς που είχαν τοποθετήσει το τελευταίο σετ αρκετά νωρίς και θα έπρεπε να το έχουμε κάνει διαφορετικά αυτό και να τοποθετήσουμε τα ελαστικά καλύτερα. Όπως φαντάζεστε, υπήρχαν μερικά καλά συναισθήματα, αλλά δυστυχώς, υπήρχαν πάρα πολλά κακά συναισθήματα. Μάλιστα, στην αρχή νόμιζα ότι ήμασταν αρκετά επιδέξιοι, όταν κάποιοι άλλοι άλλαξαν σε ενδιάμεσα, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν η λανθασμένη απόφαση. Είναι και πάλι μια καινούργια κατάσταση και αυτά τα ενδιάμεσα είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που γνωρίζω από το παρελθόν και πρέπει να ελέγχεις δραματικά το ρυθμό σου για να τα διατηρήσεις ζωντανά αρκετή ώρα».
Φ.Λ.
[email protected]
[email protected]
Αρχεία χρονομέτρησης του τριημέρου
GP Κίνας 2010: Αποτελέσματα αγώνα
|
|||||||
Α/Α
|
Νο
|
Οδηγός
|
Ομάδα-Κινητήρας
|
Γύροι
|
Χρόνος/Διαφορά
|
Μ.Ω.Τ.
|
Θ. Εκ.
|
1
|
1
|
Jenson Button
|
McLaren-Mercedes
|
56
|
1:46:42.163
|
171.542
|
5
|
2
|
2
|
Lewis Hamilton
|
McLaren-Mercedes
|
56
|
1.530
|
171.501
|
6
|
3
|
4
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
56
|
9.484
|
171.288
|
4
|
4
|
8
|
Fernando Alonso
|
Ferrari
|
56
|
11.869
|
171.224
|
3
|
5
|
11
|
Robert Kubica
|
Renault
|
56
|
22.213
|
170.949
|
8
|
6
|
5
|
Sebastian Vettel
|
Red Bull-Renault
|
56
|
33.310
|
170.654
|
1
|
7
|
12
|
Vitaly Petrov
|
Renault
|
56
|
47.600
|
170.276
|
14
|
8
|
6
|
Mark Webber
|
Red Bull-Renault
|
56
|
52.172
|
170.155
|
2
|
9
|
7
|
Felipe Massa
|
Ferrari
|
56
|
57.796
|
170.007
|
7
|
10
|
3
|
Michael Schumacher
|
Mercedes
|
56
|
1:01.749
|
169.903
|
9
|
11
|
14
|
Adrian Sutil
|
Force India-Mercedes
|
56
|
1:02.874
|
169.873
|
10
|
12
|
9
|
Rubens Barrichello
|
Williams-Cosworth
|
56
|
1:03.665
|
169.853
|
11
|
13
|
17
|
Jaime Alguersuari
|
Toro Rosso-Ferrari
|
56
|
1:11.416
|
169.649
|
12
|
14
|
19
|
Heikki Kovalainen
|
Lotus-Cosworth
|
55
|
1 γύρος
|
166.647
|
21
|
15
|
10
|
Nico Hulkenberg
|
Williams-Cosworth
|
55
|
1 γύρος
|
166.413
|
16
|
16
|
21
|
Bruno Senna
|
HRT-Cosworth
|
54
|
2 γύροι
|
162.717
|
23
|
17
|
20
|
Karun Chandhok
|
HRT-Cosworth
|
52
|
4 γύροι
|
157.879
|
24
|
Εγκαταλείψεις
|
|||||||
–
|
18
|
Jarno Trulli
|
Lotus-Cosworth
|
26
|
Υδραυλικά
|
129.692
|
20
|
–
|
25
|
Lucas Di Grassi
|
Virgin-Cosworth
|
8
|
Συμπλέκτης
|
83.014
|
22
|
–
|
22
|
Pedro de la Rosa
|
BMW Sauber-Ferrari
|
7
|
Κινητήρας
|
155.108
|
17
|
–
|
16
|
Sebastien Buemi
|
Toro Rosso-Ferrari
|
0
|
Σύγκρουση
|
|
13
|
–
|
23
|
Kamui Kobayashi
|
BMW Sauber-Ferrari
|
0
|
Σύγκρουση
|
|
15
|
–
|
15
|
Vitantonio Liuzzi
|
Force India-Mercedes
|
0
|
Σύγκρουση
|
|
18
|
Δεν εκκίνησαν
|
|||||||
–
|
24
|
Timo Glock
|
Virgin-Cosworth
|
|
Πίεση αέρα
|
|
19
|
Ταχύτερος γύρος
|
|||||||
–
|
2
|
Lewis Hamilton
|
McLaren-Mercedes
|
13
|
1:42.061
|
|
|
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών
|
|||||||||||||||||||||
A/A
|
Οδηγός
|
Βαθ.
|
BA
|
AU
|
MA
|
CH
|
ES
|
MO
|
TU
|
CA
|
EU
|
GB
|
GE
|
HU
|
BE
|
IT
|
SI
|
JA
|
KO
|
BR
|
AD
|
1
|
Button
|
60
|
6
|
25
|
4
|
25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Rosberg
|
50
|
10
|
10
|
15
|
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Alonso
|
49
|
25
|
12
|
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
–
|
Hamilton
|
49
|
15
|
8
|
8
|
18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Vettel
|
45
|
12
|
|
25
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Massa
|
41
|
18
|
15
|
6
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Kubica
|
40
|
|
18
|
12
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
Webber
|
28
|
4
|
2
|
18
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
Schumacher
|
10
|
8
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
–
|
Sutil
|
10
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
Liuzzi
|
8
|
2
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
Petrov
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
Barrichello
|
5
|
1
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
Alguersuari
|
2
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15
|
Hulkenberg
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών
|
|||||||||||||||||||||
A/A
|
Ομάδα
|
Βαθ.
|
BA
|
AU
|
MA
|
CH
|
ES
|
MO
|
TU
|
CA
|
EU
|
GB
|
GE
|
HU
|
BE
|
IT
|
SI
|
JA
|
KO
|
BR
|
AD
|
1
|
McLaren
|
109
|
21
|
33
|
12
|
43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Ferrari
|
90
|
43
|
27
|
6
|
14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Red Bull
|
73
|
16
|
2
|
43
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Mercedes
|
60
|
18
|
11
|
15
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Renault
|
46
|
|
18
|
12
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Force India
|
18
|
2
|
6
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Williams
|
6
|
1
|
4
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
Toro Rosso
|
2
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|