Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος οδηγός σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Κίνας, ωστόσο η μεγάλη διαφορά που είχε το πρωί η Red Bull μειώθηκε στο ελάχιστο το απόγευμα.
Πρωινή περίοδος
H ομάδα της Red Bull κυριάρχησε στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Κίνας, που διεξήχθησαν σε ομιχλώδες περιβάλλον, λόγω της σκόνης που υπήρχε στην περιοχή, με τον Sebastian Vettel να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, όντας 0,6 δλ. ταχύτερος από τον team mate του, Mark Webber. O Αυστραλός συνάντησε αργότερους συνδυασμούς στον πρώτο του γρήγορο γύρο με το δεύτερο σετ ελαστικών που χρησιμοποίησε. Ο Γερμανός πρωταθλητής είχε προβάδισμα 2,1 δλ. επί του Lewis Hamilton κατετάγη 3ος με την McLaren, η οποία όμως δεν επικεντρώθηκε στους χρόνους, καθώς συνέλεγε πληροφορίες για τον καινούργιο της διαχύτη.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Mark Webber, o οποίος έδειξε να δυσκολεύεται λίγο περισσότερο από τον team mate του στη Red Bull το απόγευμα. Στο άλλο στρατόπεδο της εταιρίας, την Toro Rosso, ο Sebastien Buemi (13ος) ανέφερε στον ασύρματο ότι το KERS του δε λειτουργούσε. Ο Vitantonio Liuzzi πρόλαβε να σημειώσει μονάχα ένα γρήγορο χρόνο, καθώς οι μηχανικοί της HRT εργάζονταν επάνω στο μονοθέσιό του για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Ωστόσο, αμφότερα τα μονοθέσια της ισπανικής ομάδας κατάφεραν να κινηθούν ταχύτερα από τις Virgin. Ο Timo Glock, που ήταν τελευταίος από αυτούς που σημείωσαν χρόνο, βρέθηκε έξω από το 107% του χρόνου του Vettel.
«Δεν είχα την καλύτερη δεύτερη περίοδο, ιδίως στο μικρό stint με τα καινούργια ελαστικά, για αυτό ο χρόνος μου είναι λίγο αργός, αλλά το μεγάλο stint με τα μαλακά ελαστικά ήταν καλό. Θα δούμε το KERS σήμερα, όπως είναι φυσικό, θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε αυτό το σαββατοκύριακο».
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
GP Κίνας 2011: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, πρωινή περίοδος | |||||||
Α/A | No. | Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Χρόνος | Διαφ. | Μ.Ω.Τ. | Γύ. |
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1:38.739 | – | 198.742 | 23 |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1:39.354 | 0.615 | 197.512 | 27 |
3 | 3 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:40.845 | 2.106 | 194.592 | 21 |
4 | 4 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:40.940 | 2.201 | 194.409 | 22 |
5 | 9 | Nick Heidfeld | Renault | 1:40.987 | 2.248 | 194.318 | 5 |
6 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:41.046 | 2.307 | 194.205 | 25 |
7 | 17 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:41.189 | 2.450 | 193.930 | 20 |
8 | 12 | Pastor Maldonado | Williams-Cosworth | 1:41.222 | 2.483 | 193.867 | 20 |
9 | 10 | Vitaly Petrov | Renault | 1:41.231 | 2.492 | 193.850 | 16 |
10 | 18 | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:41.328 | 2.589 | 193.664 | 21 |
11 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:41.361 | 2.622 | 193.601 | 23 |
12 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:41.434 | 2.695 | 193.462 | 15 |
13 | 14 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:41.494 | 2.755 | 193.347 | 20 |
14 | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus-Renault | 1:41.579 | 2.840 | 193.186 | 13 |
15 | 15 | Paul Di Resta | Force India-Mercedes | 1:41.610 | 2.871 | 193.127 | 18 |
16 | 19 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1:41.752 | 3.013 | 192.857 | 20 |
17 | 11 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1:41.939 | 3.200 | 192.503 | 25 |
18 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:42.301 | 3.562 | 191.822 | 23 |
19 | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:43.792 | 5.053 | 189.067 | 20 |
20 | 25 | Jerome D’Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1:44.089 | 5.350 | 188.527 | 20 |
21 | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT-Cosworth | 1:44.359 | 5.620 | 188.039 | 18 |
22 | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 1:44.438 | 5.699 | 187.897 | 11 |
23 | 21 | Luiz Razia | Lotus-Renault | 1:44.542 | 5.803 | 187.710 | 9 |
24 | 22 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:45.019 | 6.280 | 186.858 | 23 |
GP Κίνας 2011: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, απογευματινή περίοδος | |||||||
Α/A | No. | Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Χρόνος | Διαφ. | Μ.Ω.Τ. | Γύ. |
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1:37.688 | – | 200.880 | 34 |
2 | 3 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:37.854 | 0.166 | 200.540 | 22 |
3 | 4 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:37.935 | 0.247 | 200.374 | 31 |
4 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:37.943 | 0.255 | 200.357 | 34 |
5 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:38.105 | 0.417 | 200.027 | 29 |
6 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:38.507 | 0.819 | 199.210 | 36 |
7 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1:38.735 | 1.047 | 198.750 | 35 |
8 | 9 | Nick Heidfeld | Renault | 1:38.805 | 1.117 | 198.609 | 26 |
9 | 10 | Vitaly Petrov | Renault | 1:38.859 | 1.171 | 198.501 | 31 |
10 | 2 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1:39.327 | 1.639 | 197.566 | 33 |
11 | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:39.538 | 1.850 | 197.147 | 33 |
12 | 12 | Pastor Maldonado | Williams-Cosworth | 1:39.667 | 1.979 | 196.892 | 37 |
13 | 18 | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:39.771 | 2.083 | 196.686 | 18 |
14 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:39.000 | 1.312 | 198.218 | 17 |
15 | 19 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 1:39.828 | 2.140 | 196.574 | 25 |
16 | 11 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1:39.925 | 2.237 | 196.383 | 32 |
17 | 17 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:39.953 | 2.265 | 196.328 | 30 |
18 | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus-Renault | 1:40.476 | 2.788 | 195.306 | 30 |
19 | 21 | Jarno Trulli | Lotus-Renault | 1:41.482 | 3.794 | 193.370 | 32 |
20 | 22 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:42.902 | 5.214 | 190.702 | 25 |
21 | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT-Cosworth | 1:43.850 | 6.162 | 188.961 | 3 |
22 | 25 | Jerome D’Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1:44.008 | 6.320 | 188.674 | 35 |
23 | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 1:44.747 | 7.059 | 187.343 | 12 |
24 | 15 | Paul Di Resta | Force India-Mercedes | – | – | – | – |