top icon
Αγώνες

F1: GP Καναδά – O Hamilton επικρατεί σε ένα συναρπαστικό αγώνα

Ο Lewis Hamilton κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του σε έναν απρόβλεπτο αγώνα για γερά νεύρα, που είχε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εξέλιξη.

Ο Lewis Hamilton κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του σε έναν απρόβλεπτο αγώνα για γερά νεύρα, που είχε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εξέλιξη επειδή τα ελαστικά δεν είχαν την προβλεπόμενη αντοχή. Ο Jenson Button συμπλήρωσε το θρίαμβο της McLaren, τερματίζοντας πίσω από τον team mate του, χαρίζοντας έτσι το 1-2 στη βρετανική ομάδα, ενώ ο Fernando Alonso με τη Ferrari συμπλήρωσε το βάθρο, έχοντας υποκύψει στην επίθεση του Button 13 γύρους πριν το τέλος.
 
Ο Sebastian Vettel κατάφερε να φτάσει μέχρι το τέλος και να καταταγεί 4ος, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το κιβώτιο του μονοθεσίου του από το μέσο του αγώνα, τα οποία τον ανάγκασαν να κόψει σημαντικά το ρυθμό του. Ακριβώς πίσω του είδε την καρό σημαία ο Mark Webber, με την άλλη Red Bull, τερματίζοντας μόλις 5ος, παρά το γεγονός ότι ήταν επικεφαλής για πολλούς γύρους στο μέσο του αγώνα. Για το γεγονός αυτό ευθυνόταν η στρατηγική του Αυστραλού, που δεν ήταν η ιδανική και τον έριξε αρκετά πίσω.
 
Ο Nico Rosberg κατάφερε να φέρει την Mercedes του στην 6η θέση, έπειτα από ένα άσχημο ξεκίνημα που τον είδε να πέφτει αρκετά στην κατάταξη. Ο Robert Kubica προσπάθησε να πιέσει τον Γερμανό στους τελευταίους γύρους αλλά δεν τον πρόφτασε, έπειτα από ένα pit stop 10 γύρους πριν τον τερματισμό. Ο Sebastien Buemi έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του και βρέθηκε μάλιστα στην πρωτοπορία για ένα γύρο, για να τερματίσει εντέλει 8ος.
 
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι δυο Force India, με τον Vitantonio Liuzzi να ανακάμπτει περίφημα έπειτα από την επαφή του με τον Felipe Massa στη δεύτερη στροφή, αμέσως μετά την εκκίνηση. Ο Ιταλός έδωσε σκληρές μάχες, ακόμα και με τον team mate του, Adrian Sutil που έκλεψε τον τελευταίο βαθμό από τον Michael Schumacher στην τελευταία στροφή του αγώνα. Ο σημερινός ήταν ένας από τους χειρότερους αγώνες του Γερμανού 7 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ο οποίος έκανε πολλές επικίνδυνες κινήσεις στην πίστα, προκαλώντας επαφές με τους Kubica, Liuzzi και Massa, καταστρέφοντας τις ελπίδες του Βραζιλιάνου για βαθμούς, όταν αντιμετώπιζε δυσκολίες με τα μαλακά ελαστικά που είχε διατηρήσει για υπερβολικά πολλούς γύρους και έσπρωξε τον πρώην team mate του στο γρασίδι, τραυματίζοντας την εμπρός αεροτομή της Ferrari.
 
Η πίστα του Μόντρεαλ πάντοτε παράγει ενδιαφέροντες αγώνες, ωστόσο ο φετινός έγινε ακόμη πιο απρόβλεπτος από το γεγονός ότι τα ελαστικά που παρείχε στις ομάδες η Bridgestone, δεν άντεχαν αρκετούς γύρους. Αυτό ενέπνευσε διαφορετικές στρατηγικές κατά τη διάρκεια του αγώνα, δίνοντας ξεχωριστό ενδιαφέρον στον πιο συναρπαστικό Grand Prix που έχει διεξαχθεί μέχρι στιγμής φέτος.
 
Η ημέρα δεν ξεκίνησε καθόλου καλά για αμφότερες τις Red Bull. Oι μηχανικοί της ομάδας ανακάλυψαν ρινίσματα μετάλλου στο δείγμα λαδιού από το κιβώτιο του μονοθεσίου του Webber και υποπτευόμενοι ότι κάποιο από τα γρανάζια των σχέσεων είχε υποστεί ζημιές, αντικατέστησε τη μονάδα 7 σχέσεων στην RB6 του Αυστραλού πριν τον αγώνα. Το γεγονός αυτό κόστισε πέντε θέσεις στη σειρά εκκίνησης στον Webber. Παράλληλα, η Red Bull αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το συμπλέκτη αλλά και το τιμόνι στο μονοθέσιο του Vettel.
 
Στην εκκίνηση, ο Hamilton διατηρήθηκε επικεφαλής, εμπρός από τους Vettel Alonso και Button. Λίγο πιο πίσω, ο Massa είχε τρεις επαφές με τον Liuzzi (ακουμπώντας και τον Button) και αμφότεροι έχασαν πολλές θέσεις και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για να αντικαταστήσουν την εμπρός αεροτομή των μονοθεσίων τους. Ο Liuzzi όμως, κατάφερε να «ξεφορτωθεί» άμεσα τη μαλακή γόμα, κάτι που τον βοήθησε πάρα πολύ στη συνέχεια του αγώνα. Ακόμα πιο πίσω, ο Vitaly Petrov ξεκίνησε πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, πάτησε στο χώμα και έχασε τον έλεγχο της Renault του για να προσκρούσει επάνω στην Sauber του Pedro de la Rosa. Για καθένα από τα δυο αυτά συμβάντα δέχθηκε από μια ποινή διέλευσης από το pit lane, τιμωρίες που κατέστρεψαν τις ελπίδες του για ένα καλό αποτέλεσμα. Πέραν αυτής της καταστροφής, η Sauber είδε τον άλλο οδηγό της να προσκρούει στον τοίχο των Πρωταθλητών στο τέλος του πρώτου γύρου στη μάχη του με τον Nico Hulkenberg και να αναγκάζεται στη συνέχεια να εγκαταλείψει.
 
Από τους πρωτοπόρους, μονάχα οι Red Bull και ο Kubica είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα. Ο Button άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη μαλακή γόμα από πολύ νωρίς και υπέκυψε εντέλει στην πίεση του Webber στον 5ο γύρο. Στον 7ο γύρο ο Βρετανός μπήκε στα pits για να κάνει τη μετάβαση στη σκληρή γόμα και το παράδειγμά του θα μιμούνταν στο επόμενο πέρασμα ο team mate του, Hamilton καθώς και ο Alonso.
 
Oι δυο πρώην team mates εισήλθαν στα pits μαζί, την ώρα που ο Vettel προσπερνούσε τον Hamilton στο τέλος της τελευταίας ευθείας, αφού ο Βρετανός αντιμετώπιζε προβλήματα με τα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton καθυστέρησε λίγο στο pit stop του, και ο Alonso βρισκόταν ήδη δίπλα του, όταν ο Βρετανός βγήκε από το box της McLaren, χωρίς να γνωρίζει που είναι η Ferrari, αφήνοντας όμως -ευτυχώς- αρκετό χώρο για τον Ισπανό, ο οποίος είχε την εσωτερική για τη 2η στροφή και πέρασε μπροστά. Έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι και ο Kubica μπήκε στα pits στον 9ο γύρο, παρά το γεγονός ότι είχε εκκινήσει με τη σκληρή γόμα (ακόμα και αυτή όμως παρουσίασε εκτεταμένη φθορά), επιλέγοντας ξανά τον ίδιο τύπο ελαστικού. O Πολωνός στη συνέχεια είχε μια σκληρή μάχη με τον Schumacher (ο οποίος μόλις είχε βγει από τα pits), που τον έσπρωξε στο γρασίδι και αμφότεροι έκοψαν δρόμο στο επόμενο chicane, αφού κανένας από τους δυο δεν υποχωρούσε. Ο Γερμανός αναγκάστηκε στο μεθεπόμενο γύρο να επιστρέψει στα pits της Mercedes για ένα επιπλέον pit stop, αφού αστόχησε το εμπρός δεξί ελαστικό του έπειτα από την επαφή του με τον Kubica.
 
Στις δυο πρώτες θέσεις βρίσκονταν πλέον οι δυο Red Bull, με τον Vettel να απομακρύνεται λίγο από τον Webber. O Aυστραλός μπήκε πρώτος στα pits στον 14ο γύρο, επιλέγοντας τη σκληρή γόμα και ο team mate του τον ακολούθησε στο επόμενο πέρασμα, προτιμώντας όμως ένα μαλακό σετ ελαστικών.
 
Τα pit stop των Red Bull είχαν αφήσει επικεφαλής τον Buemi, που δεν είχε μπει στα pits ακόμα και δεχόταν επίθεση από τον FernandoAlonso, τον οποίο με τη σειρά του πίεζε ο Hamilton. OBuemi αντιστεκόταν στον Alonso, αφού υπερασπιζόταν τη θέση του, ωστόσο καθυστέρησε υπερβολικά τον Ισπανό στη φουρκέτα, επιτρέποντας στον Hamilton να προσπεράσει τη Ferrari στην ευθεία που ακολουθεί. Επιπλέον, ο Buemi μπήκε στα pits σε εκείνο το γύρο, οπότε ο Alonso έχασε ουσιαστικά την πρωτοπορία του αγώνα σε εκείνο το σημείο…
 
Ο Ισπανός πίεζε συνεχώς τον Hamilton, ενώ πίσω τους ακολουθούσε σε αρκετά κοντινή απόσταση ο Button, εμπρός από τις δυο RedBull. OKubica αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του, που επέτρεπαν στον Sutil να τον πιέζει και να τον προσπεράσει στο τέλος της τελευταίας ευθείας, στο γύρο που ο οδηγός της Renault είχε προγραμματίσει να μπει στα pits. Συνεπώς, σε μια παράξενη κίνηση που τράβηξε την προσοχή των αγωνοδικών, ο Kubica πέρασε από δεξιά τον Sutil πριν το τελευταίο chicane (για το οποίο δε χρειάστηκε να φρενάρει, όπως ο Γερμανός), για να εισέλθει στο pitlane. Λίγα μέτρα αργότερα, το πίσω δεξί ελαστικό του Γερμανού αστόχησε από την επαφή του με τη Renault και επειδή βρισκόταν στην 1η στροφή, αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο -πολύ αργό- γύρο μέχρι να φτάσει στα pits να το αντικαταστήσει… Oι αγωνοδίκες επέπληξαν τον Πολωνό για τη συμπεριφορά του. Παράλληλα, την προσοχή των αγωνοδικών προσέλκυσε και η σύγκρουση μεταξύ RubensBarrichello και JaimeAlguersuari, που ανάγκασε τον Βραζιλιάνο να κατευθυνθεί προς τα pits της Williams για να αντικαταστήσει το ρύγχος του μονοθεσίου του. Ο Ισπανός δέχθηκε μια απλή επίπληξη για το συμβάν.
 
Στον 27ο γύρο ο Hamilton μπήκε ξανά στα pits για να πραγματοποιήσει το τελευταίο του pitstop. OAlonso παρέμεινε στην πίστα για δυο γύρους παραπάνω, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο στο πρώτο πέρασμα, ωστόσο μια Lotus τον καθυστέρησε πάρα πολύ και αυτό σήμαινε ότι μετά και τη δική του στάση στα pits θα επέστρεφε στην πίστα πίσω από τον Hamilton.
 
Στον 28ο γύρο πραγματοποίησαν το δεύτερο pitstop τους οι Button και Vettel, γεγονός που άφησε τον Webber επικεφαλής με τη σκληρή γόμα. Σε αυτό το σημείο του αγώνα ένας αργότερος συνδυασμός κόστισε στον Vettel 6 δευτερόλεπτα, καθώς αρνούνταν να επιτρέψει στον οδηγό της RedBull να τον προσπεράσει, ενώ έκαναν την εμφάνισή τους και τα προβλήματα με το κιβώτιο της RB6 του Γερμανού, με αποτέλεσμα να μην έχει τη δυνατότητα να παλέψει με τους προπορευόμενούς του.
 
Ο Webber, με καθαρή πίστα μπροστά του, κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Hamilton στα 12 δευτερόλεπτα. Εντούτοις, από τον 38ο γύρο τα ελαστικά του Αυστραλού άρχισαν να υποχωρούν σταδιακά. Ο Webber δεν είχε τη δυνατότητα να μπει στα pits σε αυτό το σημείο για να τα αντικαταστήσει, καθώς του απέμενε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα, η οποία ήταν σίγουρο ότι δε θα άντεχε 30 γύρους (όσοι δηλαδή απέμεναν μέχρι τον τερματισμό). Συνεπώς, ο Αυστραλός ήταν υποχρεωμένος να βλέπει τη διαφορά του από τον Hamilton να μειώνεται δραματικά γύρο με το γύρο, διαδικασία την οποία επιτάχυναν και μερικοί πιο αργοί συνδυασμοί που συνάντησε στο διάβα του ο οδηγός της RedBull, που προσπαθούσε να τους δώσει γύρο. Οι Hulkenberg, Sutil, Liuzzi και Alguersuari ήταν απορροφημένοι στη δική τους μάχη για να προσέχουν τις μπλε σημαίες που τους κυμάτιζαν οι άνθρωποι της πίστας…
 
Κατά συνέπεια, η διαφορά των 12 δευτερολέπτων είχε εξαλειφθεί μέχρι τον 50ό γύρο και ο Hamilton κατάφερε να προσπεράσει τον Webber σε εκείνο το σημείο. Ο Aυστραλός καθυστέρησε λίγο τον Alonso, πριν κατευθυνθεί στα pits για το τελευταίο του pitstop (όπου τοποθέτησε στο μονοθέσιό του τη μαλακή γόμα που «χρωστούσε», δεδομένων των κανονισμών που επιβάλουν τη χρήση αμφότερων των τύπων ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα) στον επόμενο γύρο.
 
Ήταν εμφανές πλέον ότι οι κορυφαίοι συνδυασμοί δε θα εισέρχονταν ξανά στα pits. Τα ελαστικά του Hamilton βρίσκονταν στη χειρότερη κατάσταση σε σύγκριση με αυτά των δυο οδηγών που τον ακολουθούσαν, ενώ αντιθέτως, ο Button είχε διαφυλάξει το δικό του σετ πολύ καλύτερα, σε σύγκριση με τον Alonso, του οποίου τα Bridgestone βρίσκονταν σε ένα μέσο στάδιο καταπόνησης.
 
Το ευγενικό προς τα ελαστικά οδηγικό στυλ του Button του επέτρεψε να πλησιάσει τον Alonso και όταν ο KarunChandhok καθυστέρησε τον Ισπανό οδηγό της Ferrari, o Βρετανός Πρωταθλητής άδραξε την ευκαιρία και τον προσπέρασε στον 57ο γύρο για να πάρει τη δεύτερη θέση.
 
Ο Button στη συνέχεια άρχισε να πιέζει τον teammate του, ο οποίος όμως απάντησε άμεσα. Συνεπώς, ο Button δεν είχε λόγους να πιέζει στο όριο και δεν άσκησε περαιτέρω πίεση, ενώ ο Alonso εγκατέλειψε τη μάχη, αφού ο Vettel βρισκόταν πολύ πίσω του και του επέτρεπε να μειώσει το ρυθμό του.
 
Πίσω τους, ο Vettel άλλαζε ταχύτητες πολύ πριν τον κόφτη για να διατηρήσει ζωντανό το κιβώτιό του. Ο Webber, που είχε πέσει πίσω από τον team mate του έπειτα από το τελευταίο pit stop του, τον πλησίαζε με ταχείς ρυθμούς, αλλά δε θα κατάφερνε να τον φτάσει μέχρι την πτώση της καρό σημαίας.
 
Ο Kubica πραγματοποίησε το τελευταίο του pit stop στον 60ό γύρο, για να κάνει τη μετάβαση στη μαλακή γόμα, παραδίδοντας έτσι την 6η θέση στο Nico Rosberg, ο οποίος παρά το γεγονός ότι είχε πέσει στις τελευταίες θέσεις στην εκκίνηση, έχοντας καθυστερήσει πίσω από τη σύγκρουση Massa-Liuzzi που εκτυλίχθηκε μπροστά του, ανέκαμψε με μια ήρεμη εμφάνιση, προσέχοντας τα ελαστικά του, πιέζοντας εκεί που έπρεπε και πραγματοποιώντας αρκετά προσπεράσματα, σε πλήρη αντίθεση με τον αγώνα του Michael Shumacher, o οποίος έχοντας τοποθετήσει τα μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιό του στον 34ο γύρο, στο μέσο δηλαδή του αγώνα, τα είδε να καταστρέφονται ταχύτατα, αφήνοντάς τον ανυπεράσπιστο στις επιθέσεις των αντιπάλων του.
 
Με το γνωστό του πείσμα, ο Schumacher δεν άφηνε κανέναν να τον προσπεράσει, όπως συνέβη και στη μάχη του με τον Massa μόλις 6 γύρους πριν τον τερματισμό. Ο Βραζιλιάνος είχε κάνει έναν αγώνα ανάκαμψης μετά την επεισοδιακή εκκίνησή του, όντας ταχύτερος των κορυφαίων συνδυασμών σε πολλές φάσεις του αγώνα και πραγματοποιώντας πολλά προσπεράσματα, με πιο εντυπωσιακό αυτό επί του Sutil, καθώς αμφότεροι έριχναν γύρο στον Heikki Kovalainen.
 
O Massa πλησίασε τον Schumacher στο τέλος της τελευταίας ευθείας και ο Γερμανός τον έσπρωξε προς το γρασίδι της εξωτερικής με περίσσιο θράσος, τραυματίζοντας την εμπρός αεροτομή της Ferrari και στερώντας στο Βραζιλιάνο την ευκαιρία να ολοκληρώσει με μερικούς βαθμούς μια θαυμάσια ανάκαμψη… Οι αγωνοδίκες επέλεξαν να μην τιμωρήσουν τον Schumacher. Επιπλέον, ο Massa, στο pit stop που αναγκάστηκε να κάνει για την αντικατάσταση του ρύγχους του μονοθεσίου του, υπερέβη το όριο ταχύτητας του pit lane και οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή προσθήκης 20 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα που σημείωσε, αν και αυτό δεν επηρέασε τη θέση του στην τελική κατάταξη (15η), καθώς ο Heikki Kovalainen που τον ακολουθεί στο αποτέλεσμα, βρισκόταν ένα γύρο πίσω.
 
Στη συνέχεια, ο Liuzzi ήταν αυτός που βρέθηκε να πιέζει τον Schumacher, ο οποίος και πάλι δεν υποχώρησε, προκαλώντας τη σύγκρουση μεταξύ τους. Εντέλει, ο Ιταλός κατάφερε να προσπεράσει τον οδηγό της Mercedes, όπως και ο team mate του στη Force India, Adrian Sutil, που έκλεψε τη 10η θέση από τον συμπατριώτη του στην τελευταία στροφή του αγώνα.
 
Ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τον αγώνα του ήταν ο Sebastien Buemi, ο οποίος -όπως και ο Kubica, πίσω από τον οποίο τερμάτισε- πραγματοποίησε τρία pit stop. O Ελβετός χαρακτήρισε ότι οι καλύτερες στιγμές της ημέρας του ήταν που βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα και το προσπέρασμά του επί του Schumacher, ενώ αποκάλυψε ότι αγωνιζόταν με σπασμένη εξάτμιση από τον 30ό γύρο. Με αυτό το αποτέλεσμα, η Toro Rosso πέρασε εμπρός από την Williams στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών -αν και ισοβαθμούν.
 
Στο Πρωτάθλημα Οδηγών, ο Lewis Hamilton πέρασε για πρώτη φορά φέτος στην κορυφή της βαθμολογίας με τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, εμπρός από τον team mate του, Jenson Button. Συνεπώς, η McLaren αύξησε τη διαφορά της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο -με το δεύτερο συνεχόμενο και τρίτο φετινό «1-2»- μια πίστα που ταίριαζε στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της.
 
Το γεγονός ότι το σύστημα stalling της πίσω αεροτομής της McLaren λειτουργεί καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο στο grid, καθώς η ΜΡ4-25 έχει σχεδιαστεί εξ αρχής γύρω από αυτό, επέτρεψε στη βρετανική ομάδα να ρυθμίσει τα μονοθέσιά της έτσι ώστε να παράγουν περισσότερη αρνητική άντωση από τον ανταγωνισμό, αφού στις ευθείες ξεφορτώνονταν την επιπλέον αεροδυναμική αντίσταση με τη χρήση του προαναφερθέντος συστήματος. Συνεπώς, οι McLaren προστάτευαν περισσότερο τα ελαστικά τους από τον ανταγωνισμό, αφού με την επιπλέον αρνητική άντωση, οι MP4-25 γλίστραγαν λιγότερο, καταπονώντας σε μικρότερο βαθμό τα Bridgestone.
 
Αξίζει να αναφερθεί εδώ, ότι ο αρχιμηχανικός του Button, Jakob Andreasen αρρώστησε βαριά και δεν κατάφερε να παρευρεθεί στον Καναδά, με τον Phil Prew (επικεφαλής μηχανικός αγώνα της McLaren) να αναλαμβάνει τα καθήκοντα του απόντα συναδέλφου του.
 
Ο Alonso ήταν εμφανώς απογοητευμένος μετά το τέλος του αγώνα, δηλώνοντας ότι είχε τη δυνατότητα να κατακτήσει τη νίκη. Ωστόσο, λόγω της παρεμπόδισης που συνάντησε από αργότερους συνδυασμούς έχασε και την 1η και τη 2η θέση, για να καταλήξει 3ος. Όμως, ο Ισπανός ήταν ευχαριστημένος από το γεγονός ότι η Ferrari -παρά το ότι ταξίδεψε στον Καναδά με το ίδιο ακριβώς μονοθέσιο με το οποίο αγωνίστηκε στην Τουρκία, όπου ο ίδιος τερμάτισε 8ος, 50 δλ. πίσω από τις McLaren- κατάφερε να παλέψει ξανά για τη νίκη, ενώ αναμένονται σημαντικές αναβαθμίσεις στην F10 ενόψει του Ευρωπαϊκού GP που θα διεξαχθεί στην πατρίδα του Alonso.
 
Ο Vettel δήλωσε έκπληκτος από το γεγονός ότι μετά το πρώτο του pit stop (που πραγματοποίησε ενώ βρισκόταν επικεφαλής) επέστρεψε στην πίστα στην 4η θέση, καθώς περίμενε να έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα δεδομένης της διαφορετικής στρατηγικής που ακολούθησε η Red Bull. O Webber από την πλευρά του, αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει το πρώτο του pit stop νωρίτερα απ’ όσο θα ήθελε, λόγω εκτεταμένης φθοράς του πρώτου σετ ελαστικών που χρησιμοποίησε. Επίσης, δεν αποτέλεσε έκπληξη για τον Αυστραλό το γεγονός ότι έπεσε τόσο πίσω έπειτα από το δεύτερο pit stop του. Ωστόσο, αμφότεροι οι οδηγοί τόνισαν ότι το GP του Καναδά ήταν αναμενόμενο να αποτελέσει δύσκολο αγώνα για τη Red Bull, εντέλει όμως ο ρυθμός του μονοθεσίου της δεν απείχε πολύ από αυτόν των κορυφαίων. Αυτό που θα πρέπει να προβληματίσει την αυστριακή ομάδα, είναι τα πολλαπλά προβλήματα αξιοπιστίας που εμφανίστηκαν και πάλι, σε αμφότερα τα μονοθέσιά της.  
Φ.Λ.
 
 
GP Καναδά: Αποτελέσματα αγώνα
A/A
No
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Γύροι
Χρόνος/Διαφορά
M.Ω.Τ.
Θ. Εκ.
1
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
70
1:33:53.456
195.080
1
2
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
70
2.254
195.002
4
3
8
Fernando Alonso
Ferrari
70
9.214
194.761
3
4
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
70
37.817
193.779
2
5
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
70
39.291
193.728
7
6
4
Nico Rosberg
Mercedes
70
56.084
193.157
10
7
11
Robert Kubica
Renault
70
57.300
193.115
8
8
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
69
1 γύρος
190.770
15
9
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
69
1 γύρος
190.629
5
10
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
69
1 γύρος
190.583
9
11
3
Michael Schumacher
Mercedes
69
1 γύρος
190.558
13
12
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
69
1 γύρος
190.494
16
13
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
69
1 γύρος
190.468
12
14
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
69
1 γύρος
190.431
11
15
7
Felipe Massa *
Ferrari
69
1 γύρος
189.517
6
16
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
68
2 γύροι
187.136
19
17
12
Vitaly Petrov
Renault
68
2 γύροι
187.117
14
18
20
Karun Chandhok
HRT-Cosworth
66
4 γύροι
183.559
24
19
25
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
65
5 γύροι
180.955
23
Eγκαταλείψεις
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
50
Κολώνα τιμονιού
182.721
21
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
42
Σύστημα πέδησης
179.277
20
22
Pedro de la Rosa
BMW Sauber-Ferrari
30
Κινητήρας
185.926
17
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
13
Κιβώτιο
179.794
22
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
1
Aτύχημα
146.441
18
Ταχύτερος γύρος
 
11
Robert Kubica
Renault
67
1:16.972
 
 
* Ποινή 20 δλ. λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας του pitlane
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών
A/A
Οδηγός
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
1
Hamilton
109
15
8
8
18
 
10
25
25
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
Button
106
6
25
4
25
10
 
18
18
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Webber
103
4
2
18
4
25
25
15
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Alonso
94
25
12
 
12
18
8
4
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Vettel
90
12
 
25
8
15
18
 
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Rosberg
74
10
10
15
15
 
6
10
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
Kubica
73
 
18
12
10
4
15
8
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Massa
67
18
15
6
2
8
12
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Schumacher
34
8
1
 
1
12
 
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Sutil
23
 
 
10
 
6
4
2
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
Liuzzi
12
2
6
 
 
 
2
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Barrichello
7
1
4
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13
Petrov
6
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14
Buemi
5
 
 
 
 
 
1
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
Alguersuari
3
 
 
2
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
Kobayashi
1
 
 
 
 
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hulkenberg
1
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών
A/A
Ομάδα
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
1
McLaren
215
21
33
12
43
10
10
43
43
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
Red Bull
193
16
2
43
12
40
43
15
22
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Ferrari
161
43
27
6
14
26
20
10
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Mercedes
108
18
11
15
16
12
6
22
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Renault
79
 
18
12
16
4
15
8
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
F. India
35
2
6
10
 
6
6
2
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
T. Rosso
8
 
 
2
 
1
1
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Williams
8
1
4
1
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Sauber
1
 
 
 
 
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ